Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
29.9.2015, Milan Šurkala, aktualita
Společnost přišla s novou funkcí Customer Match, která umožní inzerentům cílit jejich reklamu přímo na vybrané e-mailové adresy. Díky tomu budou moci pomocí reklamních ploch Googlu lépe oslovit vybranou skupinu uživatelů.
mch81 (423) | 29.9.201522:03
Trochu mi uniká smysl, pokud už mám něčí mail, tak reklamu můžu poslat na něj. Pokud to lidi otravuje, tak to budou blokovat ať to přijde mailem nebo se to nacpe do videa, akorát se ušetří poplatky pro Google.
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (4989) | 29.9.201522:13
No poslat na mail to můžete, pokud má člověk nastavené odběry. Takhle ho ale oslovíte i mimo mail, na běžných stránkách, kam chodí ­(zejména pokud jdete přes Chrome a jste v něm přihlášen pod svým Google účtem­).Tzn. tuto cílenou reklamu pak můžete vidět na reklamních pozicích Googlu, ať jsou kdekoli ­(na serverech o mobilech, počítačích, autech, životním stylu, sportu, novinkách,...)
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.