Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
23.2.2015, Pavel Šantrůček, článek
Minule jsme si ukázali, jak nám grafická pipeline vůbec vzniká. Naší poslední zastávkou byl KMD (Kernel Mode Driver) a dnes se porozhlédneme, jak se to vlastně všechno v grafické kartě umele tak, abychom scénu z naší hry uviděli na monitoru počítače.
samboush (52) | 23.2.201515:10
Je to polopatické a jasné. Těším se na další. Budou i nějaký samples?
Odpovědět0  0
Pavel Šantrůček (43) | 24.2.20158:31
Díky, příklady či návody, jak vytvořit hru určitě ne. Na to jsou jinačí kosové. Tady jde zejména o získání všeobecného rozhledu nad problematikou grafických karet, který bude jistě třeba mít u dalších článků, které budou věnovány převážně měření jejich výkonu v počítačových hrách.
Odpovědět0  0
samboush (52) | 25.2.20151:13
Super. Díky za odpověď.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.