Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od guzii (3)
Záleží na úhlu pohledu. Někde VIa musela vzít inspiraci a neříkej mi, že nynější CPU začali vyvíjet od mrtě znovu. To je holej nesmysl. Na to má možná pěníze Intel, ale né VIa.

Tak samo s tou nVidií. Proč asi koupila 3Dfx? Protože v ní byli jedni z nejelepších techniků a spolu s nima dala nV dohromady SLI!! To mi nikdo nevyvrátí.
Odpovědět0  0
hledal jsem hledal, ale nenalezl. nepodařilo se vám zjistit cenu?
Odpovědět0  0
jo, krachachli, ale celou technologii koupila via a udělala z nich nynější C7­-čky
Odpovědět0  0
Mno ještě onehdá si lidi strkali Cyrixe do PC a posléze na ně nadávali a podívej se, kde jsou teď ;)
Odpovědět0  0
Nevalí odkazy na obrázky v orig. velikosti
Odpovědět0  0
No a nebo druhá strana...dát slotu 4x jen jeden link ­(1x­) .. tak jsi to myslel asi ty že?
Odpovědět0  0
Nemyslíš to obráceně? Do linku 1x připojit začízení 4x?
Třeba tak, jak to měly některé verze DFI s nF4. Měly slot 4x s neukončenou zadní stranou­(byla proříznutá­), takže jsi do nich mohl strčit i zařízení 16x
Odpovědět0  0
Neřekl bych, že má voda větší tepelnou kapacitu jako kterýkoliv jiný kov ;­) ... ale nejsem si jist ­- musel bych kouknout do tabulek. Co jsi chtěl říct tím dimenzováním? Nějak to nemá smysl :­)

Nevím, jak k tomu nesmyslu došli, ale chladicí kapalina byla použita podle jejich požadavků. Navíc voda v takových trubičkách­-nevím nevím, ale podle mě by to smysl nemělo. Ani v HP nemůže být použitá voda, ale něco, co má nižšší bod varu. Každopádně HP musí být efektivnější, protože tam dochází k odvádění tepla odparem a to je vždy nejefektivnější typ chlazení. Viz JED a JET
Odpovědět0  0
Jak čtu, zjišťuju, že nemá být napsáno, ochlazení NA 12°C, ale O 12°C. V tom případě to zase tak revoluřní nebude­-snad jen po technické stránce
Odpovědět0  0
Trochu popřemýšlet. Voda má optoti jakémukoliv tekutému kovu nesrovnatelně nižší viskozitost. Tudíž není takový problém, aby kapalina kolovola na termosi­(y?­)fonovém principu. Když použiješ kov, kterej sotva teče ;­) tak je logický, že bude potřebovat na pomoc nějaké čerpadlo. Pístový tam asi nedaj, odstředivý taky ne mno ... je tam očividně membránový, který na to svojim výkonem bude dostačovat. Taky je možný, že by se ta kapalina mohla popohánět střídavým přepínáním magnetickýho pole, ale to už je trochu zbytečný ne?

Jinak na sodík jsem zapoměl ;­) sry
Jen nechápu, proč do toho tlačej tekutej kov. Proč nepoužít třeba čpavek, kterej má při normálním atm. tlaku bod varu při ­-78°C myslím­(je tak?)
Odpovědět0  0
No jak to tak vypadá, tak se jedná o stejnej princip, jako HP, akorát je místo vody použitej ten kov, ktere podle mě bude rtuť nebo nějakej freon­-ale ten asi ne, když to má být kov ;)
Odpovědět0  0
Ta hmotnost 1,5kg je včetně klávesnice?
Tenhle model je už opravdu pěknej a začíná splňovat moje představy o tabletu, ale stále nechápu, proč mají tak vysoko taktované procesory :­( atd.
Radši bych 1GHz, 256RAM... a výdrž + 1­-2h
Odpovědět0  0
Plně souhlasím, že tady ­"web pro profesionály­" chybí. Byl bych jedině rád, kdyby se SHW trhl a začal psát více těchto článků.
Každopádně tento článek je moc pěkný. Chválím :)
Odpovědět0  0
UV a to jako jak? Podle toho co jsem četl já, je komurkou s ionizovaným plynem prohnán elektrický náboj, kterej se dostane ­(nebudu popisovat jak­) násilně do atomů onoho plynu a následné uvolnění ­(útěk­) z tohoto jádra je doprovázeno energií ve formě fotonu, což jest světlo ;­)

možná se pletu ;)
Odpovědět0  0
Mohli byste mi přesněji osvětlit, k čemu slouží T1 a T2? Jaksi mi to není známo. Dík
Odpovědět0  0
Ale, už nám jde voltáž nahoru i zde? Orig. voltáž pro DDRII je 1,5V ne? Pro DDR to bylo 2,5V ne? Teď běhaj až na 3V ;)
Odpovědět0  0
S těma kondenzátorama plně souhlasím. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že pokud vám PC jede od rána do večera, tak vám deska málokdy vydrží celé 2r. Mě odešla i 8RDA+ a to jsem si myslel, jak není dobrá. Ovšem je zajímavý, že i když byly kondíky hodně nafouklý a vyteklí, tak deska stále stabilně chodila a to jsem ji živil 300w EC.

Ad. napájení
Stejně se mi líbí takhle víc!

Ad Epox
Jedna z mála desek, která mě neoslovila :­( Asi skončím s DFI
Odpovědět0  0
Nepochopil jste mě. Proč hodnotíte něco za to, že to dělá to, co má? Podle mě je o­/c donucení běhat něco ­"líp­" než má. Proč jste teda přiřazovat body za to, že karta splňuje ty parametry, který má dány komponentamy? Beru přetaktování GPU, ale paměti? Když mám paměti 2ns a ony běhaj na 1GHz tak je to o­/c? To bych neřekl ne? Ovšem podle vás je o­/c to, že paměti, které mají běhat na 1GHz jsou podtaktovány na např. 50MHz a tím, že jste je zvedl na 1GHz jste provedl špičkový výkon.

Chápete, co tím chci říct? Ano, je to pěkný výsledek oproti konkurenci, ale proč ty bonusové body?

Navíc ta cena!
Odpovědět0  0
Dá se podle vás o­/c u MSI považovat za o­/c? Já bych neřekl. Podle mě body přižazený ji za dosažené takty nejsou správně uděleny­-nemluvě o bonusových. Kdyby byla karta za přibližně jstejnou cenu, jako ostatní, tak ok, ale ona si to vybírá jak může :(
Odpovědět0  0
Plně souhlasím s předchozí kritikou. Tento článek to jen potvrzuje. Už se těším na zítřek­-snad mu dáte korunku.
Odpovědět0  0
Kde jsou ony reproduktory? Né, že bych po nich toužil!
Odpovědět0  0
Sledování zápasů? A já, že je to nový způsob jak komunikovat s Marťánkama ;)
Odpovědět0  0
Co dodat ...
Odpovědět0  0
Typuju to na paměti. Podtaktuj je.
Odpovědět0  0
To si autor chtěl ověřit svou práci v Photoshopu nebo zjistit, zda lidi klikaj za odkazy v článku?
Odpovědět0  0
Ale tohle je dvouřadý. Podívej se na 3 sloupec zprava. Je to tam jasně vidět i na mojí 14­" adině
Odpovědět0  0
Nejseš jeden z těch, co mají 500w EC?
Odpovědět0  0
guzii (375) | 23.3.200518:48|Vybíráme procesor
Foukej do něj ;­) .... no a nebo ho zkus zapojit do napájení :D
Odpovědět0  0
Trochu se zamysli nad svojí kritikou. O­/c je koníček, nic víc. Proč nazýváš něcich koníček jako nesmyslný, když se sám o­/c nezabýváš?
To je tak samo jako když sportuješ? Proč sportovat? Vrcholovej sport spíš ubližuješ, tak proč se nesmyslně snažit?
Je tady prostě komunita lidí, která považuje o­/c za ­"sport­" a výsledky ostatných pro ně mají určitou cenu. To, že někdo sedí doma u pc a dělá pravý o­/c ­- upraví si chlazení, udělá vmody atd. má podle mě hodně velkou hodnotu. Ten člověk si něco vytyčil a dosahuje toho. Uznávám, že nazývat o­/c věci podobné CoreCell od MSI apod. je někde jinde, ale zkus se na to podívat trochu z nadhledem.
Odpovědět0  0
Ta kapacita je dosti ubohá, nemyslíte? Zlatý AAA s 850mAh
Odpovědět0  0
Omlouvám se, nevšim jsem si, že jde o recenzi.

V tom případě. Chválím skvělou recenzi.
Odpovědět0  0
Me spíš vadí o­/c. Je to deska pro o­/c, tak ptoč jste ho neudělali? Je mi jedno co je na internetu. Zajímá mě co se dováží,
Odpovědět0  0
Takových věcí sem můžete dávat víc...Ale můžete připojit cenu
Odpovědět0  0
Přijíždím k pumpě. Obsluha na mě kouká, jako na cestovatele po hvězdách. Ale já jsem přeci jen obyčejný člověk, přijel taknovat k místní pumpě s tekutým vodíkem! Vykračuji ke stojanu, v rukou podivnou krabičku ... Obsluha stále kouká. Jaké je její zděšení, když vrážím tankovací hubici se slovy žij do krabičky, namísto auta. S blaženým úsměvem na rtech odkládám taknovací hubici a krabičku rozevírám na kapotě auta. ­"Aaa, můj Mazlík má zese na týden z čeho fungovat."
Odpovědět0  0
napiš mi na mail
Odpovědět0  0
Bál bych se s tím někam chodit, ale je to opravdu pěkně odvedená čistá práce.

... bál bych se proto, že dřevěnej kryt vdrží přeci jen o něco míň než magneziový slitiny :D
Odpovědět0  0
To slovo je asi 64­-bit ASCII. Neříkej mi, že tvůj klíč nemá ASCII.
Odpovědět0  0
Vy když skldádáte PC, tak instalujete radši 2x80GB do RAIDu nebo 168GB? Co je lepší pro začátečníky? Kolikrát kupující ví, co doopravdy chce? O tohle mi šlo. Většina lidí se dívá jen na cenu, proto vítězí ta 160­-tka. Až jim bude málo, můžou si dokoupit další 160­-tku a až budou natolik zdatní a dozvědí se o RAIDu, tak jim ho můžete udělat.
Odpovědět0  0
No např. ten Zalman je do zvonu, takže i za ním to natáhnete. Nevím, co používáte za case vy, ale já používám uzounký. na každý straně od bočnice +­- 1,5cm ke koši s mechanikama. vězte, že tam to vadí. Tam vadí i pokud dáte níž, než do horní pozice nějakou mechaniku. Proto s oblibou používám např. DVD od liteonu, které jsou extrémně krátké ;)
Odpovědět0  0
No já jsem ten, kdo radši natáhne napájecí kabel za­(nad­) pasivem CPU než mi tam všelijak zavazel.
Odpovědět0  0
Pane Jakubec, vy jste opravdu znalec.
Víte vůbec, co je RAID10 a jaké má požadavky normální uživatel?

Pokud by jste osadil už ze začátku 10 SATA konektorů, řekněme min.2 přídavné čipy, musel by jste zahrnout do ceny desky tyto dva čipy s tím, že by se koncová cena lidem líbit nemusela. Kdo z těch ­"normálních lidí­", jak jste řekl má od začátku v pc 2HD? Skoro každý začíná s 1HD s tím, že se zbytek dokupuje podle požadavků. Pokud by se měl rozhodovat na začátku o desce za 2 000,­- nebo o desce za 3 000,­- s tím, že jediným rozdílem bude počet SATA konektoru, myslím, že by se přiklonil k první variantě. Hold né každý je tak uvědomělý a od začátku ví, že bude potřebovat další 3HD.

Váš oblíbený šuplík si můžete připojit klidně přes FW. Pokud tak nemáte, divím se proč. Zabíráte si zbytečně vaše cenné SATA konektory a v šuplíku stejně máte starý 80GB HD. Pokud máte v šuplíku 160 nebo 200G, tak před Vámi smekám. Né proto, jaký jste boháč, ale proto, jaký jste blázen. Tyto disky poměrně hodně náchylné na nárazy, nemluvě o teplotě.

Očividně jste user požadující od pc max. výkon. Proto chcete mít RAID 10 atd. Víte vůbec, co Vám toto pole nabízí? Myslím, že jste jeden z těch, který si někde přečetl, že díky RAID můžete získat vyšší výkon HD a čím větší číslo na konci, tím líp. Proto by jste měl doma nejraději RAID 9999. O kvalitách diskových polí ­(nad RAID 1­) u integrovaných řešení nV, VIe by se podle mě dalo polemizovat. Jedná se totiž převážně o SW pole, za které skoro veškerou práci odvádí CPU.
***

Ad Autor.
Proč kritizujete u Epoxe umístění napájecích konektorů? Mě se to tak líbí. Podle mě je to jedna z mnoha výhod Epoxe. Měl jsem pod rukama už neco málo desek a můžu říct, že se mi jiné umístění nelíbí. Taht kolem napájecích konektorů ještě IDE kabely a všechno ostatní­-k mechanikám. E­-e, to se mi nelíbí.

Byl bych rád, kdyby jste se těmto subjektivním hodnocením napříště vyhl. Už nejednou byly subjektivní komentáře tohoto typu živnou půdou pro následující diskuzi.

Odpovědět0  0
Autor rulezz :D
Odpovědět0  0
Re PS.

Poslední dobou je velmi zajímavý sledovat kompletně doskuze. Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale se zimou k pc zasedli asi i lamky, který si přes zimní prázdniny počítali různý reklamy ­(na články bych to netypl­) a teď se tady snaží svoje názory reprozukovat citacemi marketingových poutačů.

Možná tak nechtěně rozvýjí flame ;)
Odpovědět0  0
Proč si všichni myslíte, že bude bez rozvaděče? To myslím ještě nikdo určitě neřekl. Jinak do ntbku je to podle mě dobře, že rozvaděč nebude. Stejně zase tak dokonalej není a podle mě jediná funkce kterou plní je ochrana jádra před nešikovnými uživateli­->tato ochrana podle mě u ntbku odpadá=>můžete mít např. o 2mm nižší ntbk neby lepší chlazení ;)
Odpovědět0  0
Proč by nebyl konkurencí?
Intel wifi v tvojem případě měla větší zisk proto, že jsi asi využíval miniPCI kartu, která je napojená na integrovanou anténu v krytu displeje LCD.

To že výrobce napíš výdrž ntbku až 6h neznamená, že by lhal ;­). On to ten ntbk vydrží, ale nesmíte na něm nic dělat ;­).

AMD sice trochu zaspalo, ale teď to podle mě hodně dohání. U mě by pro Turiona byla asi favoritem na čipset ATi, jejiž čipy umí např. vypínat jednotlivé kanály PCIe podle využití.
Odpovědět0  0
guzii (375) | 11.3.200516:58|Vybíráme procesor
Ale co je výrobní cena? Musíš do toho ještě započítat zmetkovost + vývoj atd. ;)
Odpovědět0  0
Mlouvám se, ale tvůj příspěvěk jsem pochopil jako zaměřený na NCQ, né na SATA­-II.

Každopádně nevím, proč mi hned nadáváš. Neumíš oponovat jinak?

Nevím, jak by SATA­-II mohlo přinýst 50% výkonu na disky, které teď využívají SATA­-I sotva z 60%. Nač ti bude 8­-mi pruhá dílnice, když budeš využívat jen dva pruhy? Jedině snad do budoucna, ale vzhledem k vývoji HD nepředpokládám, že by se rychlost v 3 letech zdvojnásobila. To prostě u rotujících ploten nejde.

Kdyby tady byla jiná technologie, která čte 200mB­/s a zapisuje 150mB­/s a pro komunikaci používala SATA­-II, tak to beru, ale v takovém případě by tady SATA­-II už dávno bylo.
Odpovědět0  0
Boha, borče mysli než něco napíšeš. Přečti si specifikace a pak nevypoužtěj bludy jako NCQ=až 50% výkonu navíc!

Jinak je pěkné, že budou mít HD SATA­-II, ale proč? Jedině snad kvůli tomu NCQ, který vy stejně využívat nebududete, protože je to podle testů použitelný opravdu jen pro servery.
Kdyby radši HD začali dosahovat rychlosti čtení 150mB jako má SATA­-I.

Opravdu nevím, k čemu vám SATA­-II bude. Můžete mi to říct?
Odpovědět0  0
Test bych taky uvítal, ale doplnil bych ještě Hitachi. Na toho zapomínat se mi nelíbí! Zajímalo by mě, jestli se i další vydají po stopách maxtoru a budou na HD montovat 16MB buffer...

Hodil by se test singl HD s NCQ a bez NCQ a taky resty ředičů v HD polích ;­)

Co vy na to? Je to velká výzva, ale myslím, že by jste se takovým článkem zavděčili hodně velké skupině lidí ;)
Odpovědět0  0
No já ho použvám docela dost ... hlavně když jsem lenošnej dávat ruku na myš ... dost to ulehčí práci pokoud používáš kl.zk.
Odpovědět0  0
Nemám japonku a nemám ani to LCD­-co je vlastně horší? ;)
Odpovědět0  0
Rolovátko mám aji já na setu Desktom MX od Logitechu. Podle mě je ještě lépe umístěno.
Odpovědět0  0
Buď je to opravdu tak velký nebo jsou ty japonky tak malý ;)
Odpovědět0  0
No takovej case už dělá Zalman, ale nikde jsem neviděl testy!

Nehledě na cenu. Podle mě vodní chlazení­-který nemám­-pořád vyhrává.
Odpovědět0  0
Ty jseš nějak chytrej. Máš vůbec nějaký zkušenosti s pc bez větráků­-pasivy nebo s vodníkem?
Pokud budeš nynější desky chladit jen pasivně, tak jsem zvědav, co ti na to řeknou tvoje nosfety a kondenzátory ... ;­)

Okus a pak se mi omlouvej
Odpovědět0  0
Tahle myšlenka je nereálná ;­) ... Vždycky bude potřeba min. 1x vent ;)
Odpovědět0  0
Kecáte blbosti.
Proč všichni uvažujete, že je to určený pro hraní? Má to Tv­-out=>proč to nedat do nějčeho malýho a pouštět přes to filmy? V obýváku určitě dekstop nikdo nepřehlídne, ale tohle díky velikosti a teplotě strčíte do ­"krabičky od sirek­"

Nebo proč né do kanclu? Integrovaný grafiky jsou taky dobrý, ale kdyby je někdo nechtěl­-tak ji toto plně nahradí. Tak samo ... v kanclu bych taky uvítal malý pc ... nechci kopat do něčeho pod stolem, co vydává větší hluk než cestaři za oknem ;)
Odpovědět0  0
mno tak 1. sami jste řekli, že je NCQ dobrý do serverů. Ok. Proč je teda tlačej na desktopy? Beru, někdo si na tomhle může postavit malej levnej server, ale pochybuju, že v malým levným serveru bude mít něco jako RAID 5!

300MB­/s ... na co? můžete mi říct nějaké rozumné opodstatnení? vezmu­-li v úvahu nynější výkony HD, tak je to k smíchu.

Jinak pokud berete v úvahu SATA Tuneling nebo jak jste to nazvali? O tom jsem neslyšel, ale ve vašem podání mám pocit, že se opět vracíme k IDE, kde jsou na jednom kabelu 2 začízení a ty se navzájem ovlivňují­-brzdí
Odpovědět0  0
Proč pořád SATA­-II. Co přinese? Pokud je NCQ integrováno už tady pod SATA­-I, tak proč II? Může mi autor říct nějaký dovod?

Pokud by jste se podívali na test radičů podporujících NCQ s HD v RAID s NCQ, tak by jste si udělali asi jiný obrázek. Beru, že mohl být test zkreslený a konečné údaje mohou být na nových řadičích o něčem jiném, ale nač SATA­-II?
Odpovědět0  0
Já si představuju jen tu cenu.
Spíš by mě zajímaly výsledky s hypermemory atd. Na tohle bude mít jen blázen, kterej je tak bláznivý, že neví nač mu to bude
Odpovědět0  0
Hmm, škoda. každopádně je to procesor hodná CpuNebe :­( ...
Odpovědět0  0
No není špatná. Akorát škola přídavnýho napájení. Jinak jištění Biosu se mi líbí moc. Víc než u konkurence GB ;)
Odpovědět0  0
No mě HD nepadaj, ale spadla mi mechanika asi tak z 1,3m a udělala ještě pár skoků.

Je to LiteOn166H­(DVD­)...jede stále bez problémů!
Odpovědět0  0
guzii (375) | 23.2.200520:14|Vybíráme procesor
Oki ... taky zkusím, když to tý mojí vysvětlíte ;)
Odpovědět0  0
guzii (375) | 23.2.200517:35|Vybíráme procesor
Potvrzuji ... pokud stojíte o sex, který se vám nikdy nezevšední ;­)

No a má to i svoje finanční výhody. Zrzka vydá jak za bloncku, brunetu tak i za dvě CPU :D
Odpovědět0  0
guzii (375) | 23.2.200516:10|Vybíráme procesor
Zrzky ... pánové jedině zrzky :D Brunety jsou krásné a podle mě smysluplné ... blondýny jsou krásné a ... krásné ;­)

Hold někomu krása stačí. Ticho léčí ;)
Odpovědět0  0
Tak o tom žádná :D
Odpovědět0  0
Noď otázka. JE totiž řeč o MODULu. Tím může být mysleno celý PCB s několika čipy => 512MB. Nebo jen jeden čip terý má 512Mb. Podle mě je ale jednoznačně jasné, že se modul skládá z více jednotek­-čipů, takže 512MB :D
Odpovědět0  0
Meleš nesmysli. To je to stejný, jako když řekneš, že je intel rychlejší, protože má vyšší frekvenci než AMD. Zkus se zamyslet nad tím co říkáš. GPU je architekturou zaměřený na grafický rendering a CPU je zameřený na to, co dělá. Srovnávat tyto dvě věci je holá pitomost!

A nevím jak jste testoval vy, ale já testoval s prcesorem na 800MHz a na 1,8GHz. Stejné CPU­(1700+­) a nepoznal jsem rozdílu v žádné hře, ani v UT. Testy šli dolu jen u Marku01, ale o něm je známo, že je závislí na výkonu CPU. Pokud by jsi otestoval výkon např. v Marku03, tak se nedostaneš přes rozdíl 5­-10% výkonu. Nejnovější, co jsem takhle testoval, byla GF6600GT a výkon s prcesorem na 850 MHz byl v marku03 6300b. a s procesrorem na 1,8GHz 6700b.
Odpovědět0  0
Ten človíček co ho tak výstižně pojmenoval jsem byl JÁ. Asi to bylo v tu chvíli trochu euforické, ale J.D. je jeden z čtenářů, u kterých vím o čem budou psát ještě dřív než si přečtu jejich slova.

Každopádně taky způsob jak být slavný.
Odpovědět0  0
moje články?
Odpovědět0  0
Mr. John je očividně nařčen za jeho minulé smazání příspěvku.

Nevím co máte proti debilům. Debil je psychologické označení duševního stavu člověka. :D

Myslím, že všichni víme, že něco víš. Zkušenosti máš a podle mě hodně dobrý, ale zkus se někdy chovat a uvažovat jako normámlní člověk. To, že tady ze sebe budeš dělat Pana Johna určitě nepomůže.
Odpovědět0  0
Jak desky na pentium­-m tak procesory jsou volně dostupné. Možná se k nám ještě nedováží, ale časem snad budou.
Odpovědět0  0
Mno sleduju, že nám jde jaksi voltáž nahoru
Odpovědět0  0
2GHz FSB Hyper­-Transport Technology
???
už?
Odpovědět0  0
5. pro tvůj názor 2. a 3. jseš debil
Odpovědět0  0
tam žádný pole není :D ...
ale 100MB je hukot :D
Odpovědět0  0
Víš jak bouchaj kondenzátory? Předpokládám, že pokud má výrobce vadné kondenzátory, tak je osazuje na všechny platformy, které vyrábý ...
Odpovědět0  0
No ono se sice jedná o jednočipové řešení, ale vně čipu je pořád rozdělený NB a SB a ty spolu komunikují ... ovšem ne přes Vlink
Odpovědět0  0
nj, ale co to váží?
Odpovědět0  0
to z vás mluví zkušenosti?
Odpovědět0  0
Teac nebyl nikdy Teac ...
Odpovědět0  0
jj, taky držím při liteonu, ale myslím, že tady nikdo nic proti nim neřekl. pomlouvaly se jen mechaniky teacu a ten má sice mechaniky od liteonu, ale tlačí si do nich vlastní FW. proto jsou podle mě tak špatný. jinak je v dnešní době liteon na špicče­-tady hned po LG
Odpovědět0  0
No pokud řekneš tohle o Teacu, tak buď nejsi soudnej, nemáš DVD­-RW od Teacu nebo jsi narazil na dobrý kousek!
Odpovědět0  0
jj, jako moje MX500 nastimulovaná šroubákama
Odpovědět0  0
Kondíky ovlivňujou teplotu? Možná jen tak, že když je stabilní napětí, může být nižší=>nožší teplota, ale jinak netuším.

Jen taková poznámka. Pokud máte MB starý takřka 2r a bude vám končit záruka, tak se podívejte na kondíky kolem patice a paměťových banků. Mě před 3týdny odešel EP­-8RDA+ a po tom co jsem volal technikovi, aby mi řekl jak reklamace pokročily, dozvěděl jsem se mimo jiné, že se jim vrací asi 70% desek s tím, že mají buď nafouklé nebo vyteklé kondenzátory.
Odpovědět0  0
samo, ceny bez DPH. Obrať se pls na mail nebo na icq 170629949. nebudem to řešit na foru.
Odpovědět0  0
Moje ceny:
MSI K8N Neo­-FSR,s.754,nForce3 250GB,FSB800HT,G­-LAN,SATA
2 342,­-
AMD Athlon 64 2800+ ­(1.8GHz, 512kB­) soc. 754, BOX
3 199,­-
AMD Athlon 64 3000+ ­(2.0GHz, 512kB­) soc. 754, BOX
3 699,­-
Seagate 160­/7200rpm Barr. 7200, 8MB, UATA­/100 ­- 3 roky
2 332,­-
Seagate 120­/7200rpm Barr. 7200, 8MB, UATA­/100 ­- 3 roky
1 988,­-
Sapphire Radeon 9600 Pro 256MB, TV­-out, DVI­-I, Advantage
2 492,­-
Sapphire Radeon 9600 Pro 128MB ­(600MHz­), TV­-out, DVI­-I
2 820,­-
(Tyhle grafiky mají zaždopádně dosti hlučný chlazení­)
RAM 512MB DDR PC3200 400MHz CL2.5 originál KINGMAX
1 776,­-
RAM 512MB DDR PC3200 400MHz značková ­(NANYA,MOSEL,WINBOND­)
1 755,­-
LG OS DVD±R­/±RW­/­-RAM­/DL 2.4x, Dual, Drive GSA­-4160B retail
2 156,­-

Zbytek podle vlastního uvážení. Case podle vlastního výběru. pokud máš zájem, tak mi napiš.
Odpovědět0  0
Ta sestava co dělám vynde zhruba na 1900vč. DPH.
Odpovědět0  0
No tak 1. Nevím proč deš do 120G HD. Díval jsi se na cenový rozdíl 120tky a 160tky?
2. Nevím proč K8T800? nF 3 je podlě mě na této desce lepší.
3.Namísto 3000+ vem radši 2800+ a buď víc ram nebo lepší grafiku.

Osobně jsem dělal 3 sestavy A64 2800+, MSI K8N Neo­-FSR,nForce3 250GB, 512­/400 Kingmax, 160G PATA seagate, R9600pro 128MB­(400­/600­) a můžu ­"zodpovědně­" říct, že je v té sestavě nejslabější komponentou grafika. Max co jsem z toho dostal v Marku03 bylo 3200b.
Odpovědět0  0
No myslím, že to bude dost nepoužitelný, protože bych řekl, že jsou asi 3typy lidí a mezi nima to uplatnění mít nebude.
1­)Hráči. Jezděj po lankách=>Tak akorát aby jim ten chladič někdo ukopl spolu s kartou, která by možná aji pohnula se slotem.

2­)Kancelářský krysi. Nač takový výkon v kanclu?

3­)Domácí instrumentalisti. Lidi, kteří mají PC na filmy + sem tam nějakou hru. PC mají samo vklíněný do nějakýho udělátka ve stolu a v zadu mají místo jen na kabely, takže se jim vzadu hromadí všechno teplo co de přes zdroj z case.
Odpovědět0  0
To už se zase svět vrací k turbínám? Myslím tím ten chladič na chipsetu. Taky chlazení kondenzátorů je docela přehnaný ne?
Odpovědět0  0
Ty budou ty HP takhle připevněný?
Odpovědět0  0
kdepak ... nic od dlinku mi domů už nesmí!
Odpovědět0  0
uniká mi proč je půlka chaldiče taková a druhá půlka onaká ... co to má za smysl?
Odpovědět0  0
joo, to bude za chvíli skynet jako prase
Odpovědět0  0
Až tak? ­"... 10Gb síťovou kartu...­" ... to už jeme tak daleko?
Odpovědět0  0
Co je přesně to TCCD? Ď
Odpovědět0  0
Proč jsi utrácel za dual balení, když jsi stavěl na s754?? To je myslím tak dobrej litr do kapsy.
Odpovědět0  0
Ano ano, jen tak dál. Jeden z mnoha plusů PCIe. Naž rvát drahé RAM na grafiku když dostačuje upravit soft. tak, aby to co potřebuje hned měl u sebe a to co ne opodál na sys. RAM, který je přístupná přes rychlou sběrnici. Jistě to bude pomalejší než kdyby byly čipy na grafice, ale v kombinaci dualchanel+a64 to snad mic ponat nebude a ceny bude zajisté o hromadu nižší ;)
Odpovědět0  0