HP podepsalo marketingovou dohodu s Omnicomem
1.5.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost HP oznámila vytvoření strategického partnerství se společností Omnicom Group. Cílem je posunout kupředu globální komunikační strategii své divize Imaging and Printing Group a zároveň vytvořit dodavatelský řetězec, který usnadní...
Společnost HP oznámila vytvoření strategického partnerství se společností Omnicom Group. Cílem je posunout kupředu globální komunikační strategii své divize Imaging and Printing Group a zároveň vytvořit dodavatelský řetězec, který usnadní tvorbu, správu a tisk marketingových materiálů. HP také oznámilo, že člen skupiny Omnicom, agentura BBDO, se spojí se sesterskou firmou Goodby, Silverstein & Partners, aby společně pokračovaly v probíhající marketingové kampani nesoucí název "What do you have to say?". Jinak řečeno se BBDO přiřazuje k reklamním agenturám pracujícím pro divizi Imaging and Printing Group HP.
Omnicom a HP budou v roce 2008 spolupracovat na projektech tohoto tiskového dodavatelského řetězce s několika značkami. Díky výhodnější nabídce této sady řešení mohou agentury Omnicomu očekávat snižování nákladů na tisk. Bližší detaily dohody nebyly zveřejněny.
Zdroj: TZ HP
Omnicom a HP budou v roce 2008 spolupracovat na projektech tohoto tiskového dodavatelského řetězce s několika značkami. Díky výhodnější nabídce této sady řešení mohou agentury Omnicomu očekávat snižování nákladů na tisk. Bližší detaily dohody nebyly zveřejněny.
Zdroj: TZ HP