HP si sama vyzvedne poškozené tiskárny
4.5.2011, Jan Vítek, aktualita
Společnost Hewlett-Packard začala nabízet nový servisní program, který označila názvem Door-To-Door. Ten zákazníkům nabídne snazší a pohodlnější servis porouchaných tiskáren HP, které již nebude třeba dopravit do lokálního servisu. Namísto...
Společnost Hewlett-Packard začala nabízet nový servisní program, který označila názvem Door-To-Door. Ten zákazníkům nabídne snazší a pohodlnější servis porouchaných tiskáren HP, které již nebude třeba dopravit do lokálního servisu. Namísto toho si je vyzvedne autorizovaná kurýrní společnost DPD, která je následně opravené doveze zpět. To platí pro Českou republiku i Slovensko a pro Door-To-Door byla vyhrazena čísla 810 222 222 (ČR) a 0850 111 256 (SR).
Pokud svoz nahlásíte společnosti DPD do druhé hodiny odpolední, pak si kurýr tiskárnu odveze již následující pracovní den. Jinak je třeba počítat se lhůtou 48 hodin. Služba je u nás a na Slovensku dostupná již od začátku tohoto roku (i když tiskovou zprávu o ní HP vydalo teprve nyní) a od té doby ji využilo na 13 procent klientů firmy. Průměrná doba servisu pak byla kolem pěti pracovních dnů.
Zdroj: TZ HP
Pokud svoz nahlásíte společnosti DPD do druhé hodiny odpolední, pak si kurýr tiskárnu odveze již následující pracovní den. Jinak je třeba počítat se lhůtou 48 hodin. Služba je u nás a na Slovensku dostupná již od začátku tohoto roku (i když tiskovou zprávu o ní HP vydalo teprve nyní) a od té doby ji využilo na 13 procent klientů firmy. Průměrná doba servisu pak byla kolem pěti pracovních dnů.
Zdroj: TZ HP