Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
3.12.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Hewlett Packard oznámila vytvoření globální online zákaznické podpory komunitního charakteru. Tím chce reagovat na měnící se způsob chování uživatelů na internetu, kteří se více zapojují do komunitních projektů. V ideálním případě...
Hewlett-Packard w2228h | 6.12.200810:57
HP vylepšuje systém zákaznické podpory ... spíš než na zákaznickou podporu by se HP mělo zaměřit na kvalitu svých produktů.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Podle skušenosti uživatelů ­(a mé­) se jedná o neuvěřitelné bzučáky, co výchází z těchto monitorů za pazvuky při spánku je až neuvěřitelné! HP se začíná v poslední době podobat ACERU ... Jsem zvědavý, kolikrát budu muset tento model reklamovat než narazím na tichý pulsní zdroj v tomto LCD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovědět0  0
vpe (3) | 4.12.20082:31
reinstaluj Windows... HP autoupdate nefunguje ... a podobne reseni SW problemu...

I v CR dela podporu externi callcentrum?
Odpovědět0  0
CeCo (121) | 3.12.200818:00
Keby radsej v HPcku vypovedali zmluvu s Infocall... Ti magori su schopni poradit akurat tak ­"najnovsi ovladac, najnovsi BIOS, reinstalacia Windows a kontakt servisu­". Potom sa budem moct bavit o vylepseni systemu zakaznickej podpory v HP.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.