HP vymyslelo mobilní telefon umožňující rozpoznávání barev
13.7.2007, Michal Učeň, aktualita
Společnost HP demonstrovala nový prototyp mobilního telefonu s technologií rozpoznávání barev, který může sloužit jako pomocník při výběru produktů zákazníkem přímo v obchodech. Zákazník si tak při nákupu zboží, které vyžaduje určité sladění...
Společnost HP demonstrovala nový prototyp mobilního telefonu s technologií rozpoznávání barev, který může sloužit jako pomocník při výběru produktů zákazníkem přímo v obchodech. Zákazník si tak při nákupu zboží, které vyžaduje určité sladění barev, může vypomoci právě mobilním telefonem.
Výrobce si od technologie slibuje široké využití, které prezentoval na výběru odstínu make-upu pro ženy. S pomocí mobilního telefonu se zákazník vyfotografuje a speciálními úpravami se dosáhne optimálních podmínek pro zjištění barevného odstínu make-upu, který se zjistí odesláním dat ve formátu MMS na centrální středisko. K ideálnímu detekování barev je použita speciální tabulka obsahující základní barvy pro redukci světelných podmínek. Po vyhodnocení je uživateli odeslána SMS zpráva s odpovídajícím odstínem.
Využití si HP dokáže představit i v jiných oblastech než je kosmetika, například volbě oblečení a jeho barevných kombinací. Společnost nyní bude vyhledávat partnery z obchodních řetězců, kteří by měli o novou technologii zájem a umožnili tak její přiblížení ke koncovým zákazníkům.
Zdroj: DailyTech
Výrobce si od technologie slibuje široké využití, které prezentoval na výběru odstínu make-upu pro ženy. S pomocí mobilního telefonu se zákazník vyfotografuje a speciálními úpravami se dosáhne optimálních podmínek pro zjištění barevného odstínu make-upu, který se zjistí odesláním dat ve formátu MMS na centrální středisko. K ideálnímu detekování barev je použita speciální tabulka obsahující základní barvy pro redukci světelných podmínek. Po vyhodnocení je uživateli odeslána SMS zpráva s odpovídajícím odstínem.
Využití si HP dokáže představit i v jiných oblastech než je kosmetika, například volbě oblečení a jeho barevných kombinací. Společnost nyní bude vyhledávat partnery z obchodních řetězců, kteří by měli o novou technologii zájem a umožnili tak její přiblížení ke koncovým zákazníkům.
Zdroj: DailyTech