Po zveřejnění nového traileru a oznámení posunu vydání na první kvartál příštího roku se v rozhovoru na Gamescomu CEO vývojářského studia GSC Game World a šéf vývoje hry rozpovídal o jejich změně enginu na Unreal Engine 5.
Ubisoft zveřejnil nový trailer na svou připravovanou hru ze světa Avatara, který je zaměřený na technické vlastnosti týkající se platformy PC. Hra bude podporovat ray tracing a dozvídáme se informace o podpoře FSR 2 a DLSS. Doplněno o nový příběhový trailer.
Vývojáři zveřejnili nový gameplay trailer a odklad vydání na první čtvrtletí 2024. Trailer ale vyvolal diskuzi, zda došlo ke grafickému downgradu. Jsou také už k dispozici první dojmy herních novinářů z Gamescomu, kde si mohli zahrát krátké demo.
Do vydání velkého obsahového rozšíření Phantom Liberty zbývá už jen měsíc. CD Projekt Red včera v rámci akce Gamescom Opening Night Live 2023 zveřejnil nový trailer a informace o updatu 2.0, díky kterému se bude hodně novinek týkat i základní verze hry.
Máme tu oznámení dalšího zajímavého projektu využívajícího platformu RTX Remix od Nvidie. Tentokrát jde o komunitní remaster legendární hry Half Life 2, díky kterému tato hra z roku 2004 dostane výrazně lepší vizuál včetně podpory ray tracingu.
V prezentaci THQ Nordic Digital Showcase 2023 došlo k oznámení plnohodnotného druhého dílu populární akční RPG hry Titan Quest, jež vyšla už v roce 2006 coby tehdejší vyzyvatel Diabla II a pro kterou dosud vyšla 4 obsahová rozšíření (naposledy v roce 2021).
Za pár dní přijde PC port hry Ratchet & Clank: Rift Apart, u které je zajímavé, že v době představení konzole PS5 byla zmiňována v kontextu potřeby rychlého SSD a teď se objevily HW požadavky pro PC, kde je u minimální konfigurace uvedena možnost využití HDD.
V posledních dnech se více mluví o tom, že v některých velkých herních titulech, které sponzorovalo AMD, chybí podpora DLSS od Nvidie a je k dispozici pouze FSR, což je škoda. Proč k tomu dochází? Co na to říká AMD?