Ta vzdálenost je příliš malá. Buď to nepojede plnou tisícovkou na kterou je to koncipované, ale mnohem pomaleji. Nebo ti lidé zemřou na zrychlení/brždění...
Odpovědět0 0
Indie a Slovensko budou mít Hyperloop, zatímco u nás nejsou schopné koridory pro železnici, které by zrychlili přepravu po kolejích.
Odpovědět0 0
My ho budeme mít možná taky jako jedni z prvních, jedná se o spojení Brno-Bratislava
Odpovědět0 0
Až se Čínský a Indický rozpadnou stářím, u nás budeme mít vykoupených 90% pozemků a zbytek bude blokovat pár spekulantů. (podívejte se, jak rychle postupuje (nebo spíš nepostupuje) stavba dálnic a to se jedná o osvědčené technologie a projekty dávnou jsou nakreslené.
Odpovědět2 0
Jo, to znám velmi dobře i tady v Ostravě. Jestli někdy někdo dostaví Prodlouženou Rudnou, tak celá Poruba bude slavit tři roky v kuse.
Odpovědět0 0
Copak o to, Ostrava je alespoň relativně nevelká (a když jsme u toho nehezká) ale třeba Pražský okruh je průšvih. Dohromady ovlivňuje možná 2 miliony lidí, Pražáků a naopak těch chudáků, přes které jedou zoufalí Pražáci ve snaze vyhnout se zácpám. A minimálně 100 tisíc aut za den, blokováno asi dvacítkou vilkařů. (kteří si tam vilky postavili s tím, že už byla v mapě poznámka, že se tam bude stavět dálnice)
Odpovědět0 0
Zdravím krajane, přesně vím o čem píšeš, bohužel.
Jinak k tomu hyperloopu Brno - Bratsilava?! To Praha něco nebude mít u nás první, to jako fakt?!
Odpovědět0 0
S tím Brnem to moc nevidím... To plácl jako návrh někdo, kdo asi vůbec neví, jak je na tom Brno s infrastrukturou. Vemte si, jak dlouho se tam snaží posunout to nádraží. Tak určitě až přijde hyperloop, tak to najednou problém nebude...
Odpovědět1 0