Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

IBM předpovídá konec reklam, jak je známe

12.11.2007, Jan Vítek, aktualita
IBM předpovídá konec reklam, jak je známe
Společnost IBM zveřejnila studii s názvem "The End of Advertising as We Know It", tedy konec reklam, jak je známe. Ta říká, že v příštích pěti letech se v této oblasti stane více změn než za posledních padesát let a že reklamy již nebudou...
Společnost IBM zveřejnila studii s názvem "The End of Advertising as We Know It", tedy konec reklam, jak je známe. Ta říká, že v příštích pěti letech se v této oblasti stane více změn než za posledních padesát let a že reklamy již nebudou posuzovány a placeny podle odhadů počtu jejich shlédnutí, ale podle reálného dopadu na zákazníka.



IBM učinilo celosvětový průzkum mezi více než 2400 zákazníky a 80 vedoucími pracovníky zabývajícími se reklamou. Z toho vyplynulo, že konzumenti jsou více soběstační a vyvíjející se technologie redefinují způsob, jakým je reklama prodávána, tvořena, přijímána a sledována. Tradiční způsob propagování produktů zažívá pokles příjmů, protože ty stále více proudí k novým, interaktivním formám, pro což je Internet jako stvořený. Zvlášť těžké to budou mít tedy vysílací média, která budou muset přehodnotit svůj přístup a zaměřit se na mezery v trhu. Více si můžete počíst v samotném dokumentu, vedle kterého je zveřejněno i krátké, dvoustránkové shrnutí (odkaz ve zdroji aktuality).

Zdroj: IBM, Fudzilla