V podstatě stejnou jako původní hra. Už základ obsahuje několik scénářů a ke každému rozšíření jsou další scénáře. Stejně tak asi není problém si vymyslet vlastní scénář, udělat si random mapu apod. Nutrální nestvůry se vybírají náhodně, stejně tak nové vlastnosti, kouzla a artefakty, mapové dílky, takže i stejný scénář nebude mít niky stejný průběh. A v kompetetivní režimu už vůbec ne.
Měl jsem tu čest hrát testovací verzi a musím uznat, že mě hra opravdu překvapila a opravdu na vás dýchne to kouzlo H3. Cílovkou jsou ale opravdu jen fanoušci H3, pro obyčejné deskohráče jde o průměrnou bigboardovou hru. Pokud jste ale fanoušek, tak si to opravdu užijete. Pravidla jen prolítnete, protože vlastně víte co máte dělat, jen se seznámíte s tím, jak to dělat na stole a vesele hrajete. Ta různá pravidlová zjednodušení tam opravdu dávají smysl a jde o skvělé vybalancování mezi hratelností a držení se předlohy. I když mi některé prvky přišli ze začátku dost divné, např. že armáda je společná pro oba vaše hrdiny i hrad(prostě jedna na hráče) a můžete rekrutovat/upgradovat mimo hrad, tak po chvíli hraní jsem tomu neměl co vytknout. Dávalo to smysl a bez takového ústupku by to jako deskovka bylo nehratelné, protože byste se v podstatě nemohli hnout od hradu. Hrdina se hýbe jen o 3 hexy a hra se hraje např. na 14 kol (záleží na scénáři). Hrdiny můžete mít sice dva, ale jen ten hlavní může hrát karty (tzn. kouzla, artefakty, schopnosti). Druhý obíhává suroviny, případně bojuje jen čistě armádou bez karet, to samé hrad bez hlavního hrdiny. Je to sice zvláštní, ale v té deskovce to opravdu dává smysl.
Hru jsem podpořil a už se na ní moc těším :)
Nejvíce přínosné komentáře
Hru jsem podpořil a už se na ní moc těším :)