A není/neprošel evropským parlamentem návrh, že musí výrobci umožnit opravu i v neautorizovaném servisu?? A také, že musí dodávat díly a umožnit zařízení opravit (to je taky důvod, proč APPLE začal prodávat díly a dodal návody)...
Tak uvidíme jestli se neobjeví brzo nějaká žaloba na SAMSUNG... ;-)
Odpovědět1 0
mno uvidíme za chvíli, chci vyměnit akumulátor v s21, zda půjde vyměnit normálně nebo budu nadávat jako špaček. Taky je to docela divné, že by ostatním servisům šel na ruku a tomuto dělal problémy, asi k tomu měl nějaký důvod.
a to že samsung dodával k s21 akumulátor s přilepeným displayem moc nechápů, podle konstrukce to není možné, a servis by ho musel odlepit a zahodit
Odpovědět0 0
Byla tady řeč jen o 1 servisu, ostatní se Samsungem nemají problém
Odpovědět0 0
Kdo ví jak to všed bylo, když toto měl prý dělat jen jedinému servisu. Prodávali samotné díly dál když je levně získali? Proč by po nich chtěl jinak identifikaci zákazníka a limit na jednoho? Tam mi to trochu na to nahrává...
Odpovědět0 0
Jakýmu servisu? iFixit pokud vím není servis a na jejich stránkách jsem teď ani nenašel že by sami servis dělaly. Je to distributor náhradních dílů a tvůrce návodů na opravu. No jako jasně že se to nebude líbit jednomu distributorovi, když dost možná byl jedinný pokud se pomine přímá. iFixit je známí jako ten co tlačí a propaguje opravitelnost. Když si nějaká firma chce spravit jméno v oblasti opravitelnosti, distribuuje náhrádní díly přes iFixit protože u iFixit má dobrou pověst. Jenže s požadavky od samsungu to jaksi šlo proti principům společnosti díky které tu dobrou pověst mají. Nešlo tedy jak to chápu o to že by iFixIt měl opravovat za draho, ale že když ty by sis chtěl jen vyměnit baterku, tak by ti poslaly ten celek.
Smyslem celí tý spolupráce bylo že iFixit bude přeprodávat ty díly dál. To je jaksi jejich byznis a taky to o čem ta spolupráce celá byla. Nesmysl jim tedy vyčítat že to prodávaly. To je jako bys Albertu vyčítal že prodává zboží.
Odpovědět0 0