Sir Knight
|
27.2.200612:09
Integrované grafické jádro chipsetu Intel 965G bude podporovat Shader Model 3.0 a svojim vykonem zcela rozdrti GeForce 7900.
Herní společnosti už oznámili záměr optimalizovat shadery právě pro chipset 965G což umožní plnohodnotní pařbu her jako Doom 3 i na běžné kancelářské mašince. Sekretářky se tedy mají na co těšiť!
:-)
Odpovědět0 0
snajprik
|
27.2.200614:46
kua to bolo dobre :D
Odpovědět0 0
Tak to jsem tedy zvědav, jak to dopadne. Pokud by se tato čipová sada nepotýkala s nějakými problémy, měla by oproti své konkurenci v oblasti integrovaných řešení po výkonnostní i technologické stránce (co se grafických funkcí týče) jasně navrch. Frekvence nijak závratné nejspíše nebudou (kvůli teplotě čipu). Je nějaký bližší termín, kdy to má být uvedeno?
Odpovědět0 0
Bespi
|
25.2.20068:45
Jasne na vrch oproti jinym integrovanym resenim? Kde zijes. Integrovane grafiky od Intelu i na Intel bordech nejsou bezproblemove a co se tyce vykonu tak jsou na tom dost spatne (i kdyz vezmeme v uvahu ty chybejici funkce a z testou je "vypustime").
Odpovědět0 0
Vzhledem k tomu, že současná integrovaná řešení od ATi i nVidie jsou mnohem schopnější, než GMA od Intelu, tak bych vážně čekal od tohoto nového čipu, že je minimálně dotáhne a s největší pravděpodobnéstí spíše o něco málo předčí (což naznačuje například podpora SM 3.0 - přestože surový výkon bude samozřejmě natolik nízký, že to v praxi nebude možné u nových her nejspíše ani využívat. Problémy jsou u intelovských integrovaných grafik známé, ale prostě si nedokážu představit, že ve světle současné konkurence by Intel vypustil polotovar.
Odpovědět0 0
mno 6150 dělá v 3dMarku05 s lepším procesorem než mám já 599 bodů a moje gma 900 dělá 530bodů a to je ještě gma 950, takže bych neřekl, že atixpress200, a nv6150 jsou mnohem schopnější
Odpovědět0 0