je mi jedno ci Intel znizil ceny alebo nie, ajtak si kupim AMD. Je to rychlejsie a lacnejsie. Myslim si ze dnes na akukolvek hru postacuje GF3 a 1600+. Ak nejaka hra nepojde je to chyba jej programatorov, su to amateri. Nech sa tvorci SOF2 pozru na Morrovind, a spytaju sa ich jak programovat
nemusíš chodit tak do součesnosti.Ja mam gf500ti athl.1,2g a UT se v některých nových mapách při 1024/768 max cuká taky.Takže výkonu neni nikdy dost.
...ale ony by procesory AMD přece jen byly dražší, kdyby Intel ty svoje taky nezlevňoval - opravte mě, jestli se náhodou mýlím :)
Tak ja parim SOF2 na Celeru 800MHz TNT 16MB rozliseni 800x600 (16b) a bez skubani a taky mi to staci :O))
nemylite, mate 100%nu pravdu :))
Opatrně, změna je záporná tj. např. -28,8; a pokud tam napíšete do záhlaví "v %", tak už v tabulce procenta být nesmí, jinak by to bylo -0,288 místo správných -28,8! Apropos pozor na překlepy.
T. Hejnal
díky...
No nekdo vykon na psani v T 602 nepotrebuje, nekdo (napr. ja) by se nespokojil pri vypoctech ani se 100 GHz procakem. Ono staci i upravovat a cistit v editorech velky vaw soubory (stovky MB), to je clovek za kazdyje vykon vdecnej, nebo kodovat video....
Souhlasím, že na špičkové hry nestačí ani to nejrychlejší, ale kolik počítačů se používá na špičkové hry ? Průměrný počítač se používá na brouzdání po netu a práci MS Office (či něčím podobným).
Já jsem člověk kromný a na práci a občasné hraní (CS 1.4) mi bohatě stačí kterýkoliv dnes prodávaný procesor :-).
"si nějak nedokážu představit, jak bych využil výkon současných nejrychlejších procesorů"
...to myslite vazne? Staci zkusit nejakou ze soucasnych slusnejsich her a budete mit hned po starostech, co s vykonem CPU. Takovy Soldier of Fortune 2 (samozrejme graficke nastaveni na max) je v rozliseni nad 1024x768x32 docela nechutna cukacka i na P4/2.1GHz+0.5GB RDRAM+GFTi500(na GF4 taktez).