Má MMS do budoucna nahradit SMS?
21.6.2001, Petr Klabazňa, aktualita
V rámci neobvyklé iniciativy představily společnosti CMG, Comverse, Ericsson, Logica, Motorola, Nokia a Siemens společnou vizi služby multimediálních zpráv (MMS). Cílem je posílit všeobecné povědomí o existenci MMS a zajistit jejich důsledný...
V rámci neobvyklé iniciativy představily společnosti CMG, Comverse, Ericsson, Logica, Motorola, Nokia a Siemens společnou vizi služby multimediálních zpráv (MMS). Cílem je posílit všeobecné povědomí o existenci MMS a zajistit jejich důsledný rozvoj do podoby otevřeného globálního trhu.
MMS jsou určeny pro aktivní uživatele a tvůrce obsahu, kteří si zkušenosti vyměňují prostřednictvím různých typů komunikace. Ty mohou kombinovat nové typy tzv. rich content, jako audio a video klipy, fotografie a obrázky s textovými zprávami. MMS v malých krocích rozšiřuje funkce a obsahové typy tak, aby jim spotřebitelé beze všeho porozuměli a jejich užívání je bavilo. To by mělo vést k rychlému akceptování a rozšíření nové služby...
MMS jsou určeny pro aktivní uživatele a tvůrce obsahu, kteří si zkušenosti vyměňují prostřednictvím různých typů komunikace. Ty mohou kombinovat nové typy tzv. rich content, jako audio a video klipy, fotografie a obrázky s textovými zprávami. MMS v malých krocích rozšiřuje funkce a obsahové typy tak, aby jim spotřebitelé beze všeho porozuměli a jejich užívání je bavilo. To by mělo vést k rychlému akceptování a rozšíření nové služby...