Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
5.3.2001, Daniel Smička, zpráva
Jak jistě víte, přednedávnem jsme v redakci zkoušeli - tu super novou věc “Pentium 4” (Mimochodem víte proč Intel upustil od římských číslic ve značení svých CPU?)
Lubos | 11.12.200215:48

Asi 3 mesiace spat som kupil tiez takuto sadu, na jednej strane vrtaky do kovu, dreva, betonu a druhej hmozdenky.
No a nedavno som s jednym vrtakom aj vrtal zhodov okolnosti tiez nejaky plech, vyvrtal som akurat jednu dieru potom sa vrtak otupil, a ostrie bolo viditelne skrivene, co som tiez nechapal, ze sa ulomi to ano, ale ohne ?
Teraz uz chapem :-)), nevedel som ze to je azijska vyroba.

Odpovědět0  0
klklkl | 26.12.200122:42

To neni sranda. Kto uz len bude na net pisat takuto sprostost. Tato sprostost urazajuca ini stat vystihuje tie vase ceske rucicky! (myslim autora clanku). Ak nie Intel tak kto? Zeby AMD (To bude asi neaka ceska firma). Ak nie Intel tak dnes neni NET. (Nepriamo suvisiace) Pre autora Ked som K0K0T sedim doma.

Odpovědět0  0
Cartman | 15.7.20011:29

Hele, ty Pyt..., občas lidi mívaj takovou věc, říká se tomu smysl pro humor. Vzhledem k tomu, že ty asi nevíš co to je, tak se divím, že vůbec lezeš do týhle rubriky !

Odpovědět0  0
Kulich | 24.5.20019:27

Vite ,ze pri vrtani do plechu se pouzivaji specialni vrtaky ? Pokud pouzivate vrtak do zeleza s klasickym ostrim a profilem hrotu, ani se nedivim, ze se vam to vrtalo spatne. Doporucuji se poradit s odbornikem, aby vam doporucil vrtaky urcene pro vrtani do plechu .

Odpovědět0  0
Ondřej | 13.3.200119:43

Souhlasím s Pedofilem Plitkynem!

Odpovědět0  0
Teofil Pytkin | 6.3.20019:49

V clanku som som sa docital kopu hovadin ale vubec ne to o com mel pojednavat.(proč Intel upustil od římských číslic ve značení svých CPU?)

Odpovědět0  0
wikan | 6.3.200111:08

Ludvík iks i vé... to bylo v jednom francouzskym (!!!) filmu.

Odpovědět0  0
Jirka | 30.4.200120:53

Urcite to bylo v ceskem dabingu na televizi furt a zNova. Obcas jsou tam lepsi seky.

Odpovědět0  0
Dancer | 5.3.200114:24

Jenom malá technická: Ocel se nevytvrzuje, ocel se kalí. Vytvrzuje se dural (hliník). Jinak to, čím jste vrtali mělo asi takovou kvalitu, jako armovací železo do betonu. Zřejmě na rčení "Nejsme tak bohatí, abychom kupovali levné věci" něco bude...

Odpovědět0  0
miro | 5.3.200114:25

noo, som zvedavý, ci poznas osobne aspon jedneho. mimochodom, poznal som jedneho cecha, co tak nazyval sedmove karty (ve, ve i, i iks). U Intelu asi pracuju len chytri cesi, predsa amici by na to nemali, vymyslat procesory :-)))

Odpovědět0  0
miro | 5.3.200114:30

noo, som zvedavý, ci poznas osobne aspon jedneho. Mimochodom, poznal som jedneho cecha, co tak nazyval sedmove karty (ve i i, i iks). U Intelu asi pracuju len chytri cesi, predsa amici by na to nemali, vymyslat procesory :-)))
P.S. Americá - tupa hmota sa fakt nezaprie, hlavne pri pisani.

Odpovědět0  0
miro | 5.3.200114:40

noo, som zvedavý, ci poznas osobne aspon jedneho. Mimochodom, poznal som jedneho cecha, co tak nazyval sedmove karty (ve i i, i iks). U Intelu asi pracuju len chytri cesi, predsa amici by na to nemali, vymyslat procesory :-)))
P.S. Americá - tupa hmota sa fakt nezaprie, hlavne pri pisani.

Odpovědět0  0
Slayer | 6.3.200110:17

Ach jo Miro, zda se ze bratia slovaci na tom nejsou o nic lepe nez Amici... Na ten button na odeslani staci kliknout JEDNOU !!!!

Odpovědět0  0
Miro | 7.3.20016:39

viem, ale ked odosielanie trva cca 10 min a ani potom sa nedokonci, tak som to vzdy stopol, takze som vlastne ani nevedel, ci sprava bola odoslana. Bola. Kazda :-)
Dufam, ze tato bude rychlejsia

Odpovědět0  0
noname | 15.3.200121:26

Tak nelez na internet kdyz mas takovy ping

Odpovědět0  0
W.I.F.T. FT W97 | 5.3.200113:44

Protože by Američani nepochopili číslování - pro Američany totiž neexistuje Ludvík čtrnáctý, pro ně existuje jen Ludvík iks í vé (XIV) :-) Americá tupá hmota se nezapře :-)

Odpovědět0  0
Stoupa | 5.3.200110:14

Dost dobrý článek, líbí se mi - souhlasím s Vám a taky jsem pro "české ručičky"! :))

Odpovědět0  0
autor | 5.3.200110:45

Zdravim, k vrtakum -> jsou dle meho nazoru urceny k vrtani do kovu. V sade jsou tri typy vrtaku (do dreva, do zdi a na ocel) asi po 6kusech o ruznych prumerech. Samozrejme na druhe strane krabicky je sada hmozdinek. Nehlede k tomu, jak by jste chtel timto vrtakem tvorit diru do zdi? Ale myslim, ze je to stejne jemon "sranda" namet. Co se tyka tech cislic, mate pravdu. Chybicka se vloudi. Opraveno.

Odpovědět0  0
El Don | 5.3.20018:50

Jen tak mimochodem, Intel přešel z číslic římských na číslice arabské a nikoli naopak (viz. úvod). A nutno dodat že pokud byly vrtáky zakoupeny v sadě s hmoždinkami tak asi nebudou určeny k vrtání kovů nehledě na autorem ověřenou "kvalitu" asijské oceli :-)

Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.