![CATL úspěšně otestoval baterie pro 4tunové elektrické letadlo, plánuje i dolet 2000-3000 km 60831/catl-condensed-battery-50.webp](catl-uspesne-otestoval-baterie-pro-4tunove-elektricke-letadlo-planuje-i-dolet-2000-3000-km/60831/img/catl-condensed-battery-50.webp)
Komentářů: 11, score 2.0 | Digimanie: 5/2.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 1 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 3.7.2024 s hodnocením +1:
Už je to tady v diskuzi aspoň třikrát, je rok 2024. Proč teda vykupujou auta místo aby to spravili OTA aktualizací, když máme rok 2024?
Jiná otázka - není to trochu v nepořádku u všech aut čekat, až se postupně znepojízdní, než aby se udělal mass recall a vrátily se peníze všem hned? Software mají snad stejný.
Jiná otázka - není to trochu v nepořádku u všech aut čekat, až se postupně znepojízdní, než aby se udělal mass recall a vrátily se peníze všem hned? Software mají snad stejný.
Komentář z 22.5.2023 s hodnocením +1:
Vzpomněl jsem si ještě, že Intel pro tuto věc měl i svoje jméno - EM64T.
Nejvíce přínosné komentáře
Prosím popisujme realitu jak se stala doopravdy. Intel si vymyslel svůj 64-bit projekt Itanium a tam všichni vidíme, jak trh rozhodl. Bylo to AMD, které dokázalo adaptovat stávající x86 na 64-bit funkci. Proto se tato instrukční sada oprávněně jmenuje buď x86-64 nebo AMD64, žádný Intel.
Upgrade na novou AM5 základovku a s tím spojené i nové paměti by mi určitě dovolil ještě lepší CPU a vyšší propustnost RAM, ale propustnost asi nedocením a znamenalo by to zaplatit tisíce jen za tu možnost pak zaplatit další tisíce za to CPU, když jsem ještě ani nevyužil možnosti mojí současné platformy.