Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Jindra72

Registrace: 27.9.2022
Komentářů: 17, score 2.5
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 5.10.2023 s hodnocením +11:
Tento příspěvěk pouze dokazuje, že jsi neskutečně nevzdělaný jedinec, který neustále míchá hrušky s jablky a toxickým způsobem obtěžuje lidi na diskuzích. Kdybys něco věděl o dané problematice, tak bys věděl, že tento test je testem na implementaci JS v jádru konkrétního prohlížeče, tzn. že na stejném zařízení při spuštění v různých prohlížečích budeš mít skóre velmi různé. Např. na mém PC Ryzen 7950X­/Radeon 7900XTX je skóre v FF 248, Edge 384 a Chrome 410. Ale co je v tvém případě velmi smutné, je skutečnost, že to převádíš na srovnání HW a přitom Tě ani nenapadlo se podívat, jaké zatížení CPU vlastně tento test reálně dělá ­(2% až 7% max.­) a že to tedy není test HW, ale pouze těch prohlížečů a jejich adaptaci JS v jádru.
Komentář z 5.10.2023 s hodnocením +7:
Jako vážně? Tak proč 3 různé prohlížeče mají tak rozdílné výsledky, když je to dle tebe důsledek výkonu jednoho vlákna mého CPU? Selský rozum Ti nic neříká?
Na narážku, že iPhone to ­"natřel­" mému CPU fakt reagovat nebudu ... nelíbilo by se Ti to a zničilo by to tvůj vlhký sen, kterým intoxikuješ celý internet.
Komentář z 14.5.2024 s hodnocením +3:
Stejně jako AMD, která má dnes mnohem výkonnější řešení v podobě AMD Instinct série, ale problém je v tom, že stejná řídící logika nefunguje dobře v GPU. Byť to na první pohled vypadá podobně, tak dle toho co se kolem toho v AMD děje, to je velmi rozdílné řešení. Zřejmě se jim nedaří synchronizovat jednotlivé dlaždice kvůli video­-výstupu, ale je to je má domněnka, která mě napadá jako hlavní rozdíl mezi grafickým a výpočetním dlaždicovým řešením.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 25.5.2024 s hodnocením -3:
Pán bude asi libtardí demokrat, jehož problém spočívá v tom, že si plete demokracii s diktaturou.
Komentář z 5.9.2023 s hodnocením -1:
Díky UE5 bude hra korektně využívat max. potenciál karet nVidia i AMD. EPIC si od nVidie nenechá zprasit svůj herni engine, jak to to dovolilo CDPR nVidii.
Aktuálně je v UE 5.2 v top 3 nejvýkonnějších kartách jen jedna nVidia na kterou stejně většina obyčejných hráčů nemá peníze:
https:­/­/gamegpu.tech­/action­-­/­-fps­-­/­-tps­/unreal­-engine­-5­-2­-tropical­-rainforest­-demo­-test­-gpu­-cpu

Jako fanoušek série Witcher jsem za rozhodnutí použít UE5 nadšený, protože vizuální kvalita bude parádní a navíc vše poběží optimálně na všech GPU. Jedna ze silných stránek UE5 je totiž velmi efektivní výkonnostní škálování s malým vizuálním dopadem, takže i majitelé slabších grafik budou mít stále pěkný zážitek ze hry.
Komentář z 7.5.2024 s hodnocením +1:
To na tom PC hrajete jen piškvorky ne? Spustím Photoshop a 32Gb je pryč během chvíle ­(samozřejmě záleží kolik mám otevřených PSD naráz a jaké operace nad grafickými vrstvami provádím. Ale 8GB by nestačilo ani na práci s jedním PSD. Navíc 8GB mi nestačí ani v případě, že nebudu mít spuštěný Photoshop, ale pojedou mi jen běžné služby a programy, jako je MS Office 360, FireFox, ThunderBird, Acrobat Reader, Apple Music, propojení s telefonem a žere mi to 23,8 až 24GB RAM ­(mimochodem komprimované­). Takže s pohádkou o 8GB to na nikoho dnes už fakt nezkoušejte, nebo se ztrapníte stejně jako Apple při svém tvrzení, že mu 8GB bohatě stačí, protože sami jeho zákazníci doložili, že to fakt nestačí. Ono jaksi v době SSDček není dobře mít malou RAM a kvůli ní swapovat a zničit tím SSD mnohem rychleji, nežli bylo plánováno.