Na r/DataHoarder to bude dost hit. Bude i na CZ trhu? Já jednu taky chci :)
Odpovědět1 0
Tady by asi mohlo mít smysl se hádat. Protože pro ně, když to zkusí a člověk kapituluje, tak pro ně jsou to money in the pocket. Je to jako zamítnutí reklamace kapajícího oleje u nového auta z důvodu, že jsi při couvání narazil do sloupku a máš křuplý světlo...
Odpovědět0 0
Tak nic z toho, co jsem vyjmenoval, by žádný normální člověk za vlastnost nepovažoval. Proto to vrátil první nakupující, proto jsem to vrátil já, proto bych to reklamoval, kdyby to vrátit nešlo.
Odpovědět0 0
Nepřekvapuje mě to ani v nejmenším, už se mi třeba stalo, že jsem objednal zboží a přišla očividně už velmi zcestovalá krabice. Tak jsem ji rozbalil a tam bylo vrácené zboží, třeba vč. faktury minulého zákazníka… Prostě prodejce vzal vratku (krabice se zbožím + nalepený poštovní štítek), přečmáral čárový kód a dal zpět do skladu. Objednal jsem já, prodejce vzal, přelepil štítek novým a poslal mi to. Já to doma rozbalím, očividně v minulosti otevřená krabice, uvnitř faktura minulého zákazníka (moje byla nalepená zvenku ve folii pro změnu), a aku sekačka s popraskaným plastovým krytem (předpokládám, že důvod vratky pro prvního zákazníka). Já už to teda neřešil, plast jsem si slepil, ale prostě to takhle funguje.
A potom stačí použít selský rozum – pokud si koupím router, a ten je třeba nestabilní a musím ho každý druhý den restartovat, co udělám? Budu se 30+ dní prcat s reklamací, nebo ho do 14 dnů bez udání důvodu vrátím a koupím jiný? Samozřejmě to druhé. Prodejce to testovat nebude, vrátí to zpět do prodeje jako rozbalené zboží (v lepším případě!) a schytá to další chudák, který bude chtít ušetřit pár desetikorun.
V životě jsem (naivně) koupil na Alze rozbalené zboží asi třikrát – výše zmíněný router (nestabilita), kameru do auta (po cca půlhodině provozu se přehřála a přestala nahrávat), meteostanici (bezdrátový modul se vždy po pár dnech odpojil), apod. Prostě zcela očividně věci, které by člověk normálně řešil reklamací, ale časově i prakticky vyjde lépe to prostě vrátit a koupit znovu/zkusit jinou značku/model.
Od té doby se rozbalenému zboží vyhýbám obloukem.
A potom stačí použít selský rozum – pokud si koupím router, a ten je třeba nestabilní a musím ho každý druhý den restartovat, co udělám? Budu se 30+ dní prcat s reklamací, nebo ho do 14 dnů bez udání důvodu vrátím a koupím jiný? Samozřejmě to druhé. Prodejce to testovat nebude, vrátí to zpět do prodeje jako rozbalené zboží (v lepším případě!) a schytá to další chudák, který bude chtít ušetřit pár desetikorun.
V životě jsem (naivně) koupil na Alze rozbalené zboží asi třikrát – výše zmíněný router (nestabilita), kameru do auta (po cca půlhodině provozu se přehřála a přestala nahrávat), meteostanici (bezdrátový modul se vždy po pár dnech odpojil), apod. Prostě zcela očividně věci, které by člověk normálně řešil reklamací, ale časově i prakticky vyjde lépe to prostě vrátit a koupit znovu/zkusit jinou značku/model.
Od té doby se rozbalenému zboží vyhýbám obloukem.
Odpovědět0 0