Khronos Group vydala nové API OpenGL 3.2
4.8.2009, Jan Vítek, aktualita
Khronos Group tento týden připravila novou verzi svého API Open GL pro 2D i 3D grafiku, čímž vyvolala celkem slušný humbuk. Nová verze má totiž přinést vylepšení z oblasti výkonu, obrazové kvality, urychleného zpracování geometrie a snazšího...
Khronos Group tento týden připravila novou verzi svého API Open GL pro 2D i 3D grafiku, čímž vyvolala celkem slušný humbuk. Nová verze má totiž přinést vylepšení z oblasti výkonu, obrazové kvality, urychleného zpracování geometrie a snazšího portování aplikací pro Direct3D.
OpenGL 3.2 má již základnu na 150 milionů kompatibilních GPU a dle prezidenta Khronosu má plně využít jejich možnosti. Na příchod nového API již také zareagovala společnost NVIDIA a připravila si příslušné ovladače a na vývoji se podílela také společnost AMD, takže ta jistě nebude pozadu.
Zdroj: TZ Khronos Group
OpenGL 3.2 má již základnu na 150 milionů kompatibilních GPU a dle prezidenta Khronosu má plně využít jejich možnosti. Na příchod nového API již také zareagovala společnost NVIDIA a připravila si příslušné ovladače a na vývoji se podílela také společnost AMD, takže ta jistě nebude pozadu.
Zdroj: TZ Khronos Group