Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od kovarex
24XAA, takze se jeden pixel průměruje z 24X24, tedy 576 pixelů místo ­"pouhých­" 64 při 8XAA, a mohl bys třeba udělat screeny abych fakt viděl na vlastní oči prosím ? :)
Odpovědět0  0
Zajímalo by mne, jestli je opravdu 8XAA oproti 4XAA ještě možné reálně vidět, nemáte někdo nějaké neztrátově zkompresované obrázky na porovnání ?
Odpovědět0  0
To by mě zajímalo jak by dopadly v reálných testech proti OCZ Vertex 120Gb kterej je dražší a má poloviční cash, a hlavně jak jsou na tom s degradací rychlosti.
Odpovědět0  0
Trochu se mi nezdálo, že komponenty se víceméně zlevnily a cena intel sestavy která je stejná jako minulý měsíc teď stojí víc, tak jsem to přepočítal a vyšlo mi 28 609 a ne 29 608 jak máte v článku.
Odpovědět0  0
Já teda nevím, ale mě přijde pro práci, tj programování ­- console, nebo pro web dost důležitá výška­/vertikální počet pixelů, protože většina stránek ­(a třeba i svethardware­) jsou nudle, a kdybych přešel od mého 21 crt na např 24 lcd, tak bych si v tomhle poměru spíš pohoršil. To už bych si radši vzal dva 24 lcd a dal si je na výšku, a změnil to případně na paření nebo film.
Odpovědět0  0
Narazil jsem na toto ­- testy různých ssd, a další info okolo. http:­/­/www.reghardware.co.uk­/2009­/04­/21­/review_storage_ssd_ocz_vertex/
Odpovědět0  0