24XAA, takze se jeden pixel průměruje z 24X24, tedy 576 pixelů místo "pouhých" 64 při 8XAA, a mohl bys třeba udělat screeny abych fakt viděl na vlastní oči prosím ? :)
Odpovědět0 0
Zajímalo by mne, jestli je opravdu 8XAA oproti 4XAA ještě možné reálně vidět, nemáte někdo nějaké neztrátově zkompresované obrázky na porovnání ?
Odpovědět0 0
To by mě zajímalo jak by dopadly v reálných testech proti OCZ Vertex 120Gb kterej je dražší a má poloviční cash, a hlavně jak jsou na tom s degradací rychlosti.
Odpovědět0 0
Trochu se mi nezdálo, že komponenty se víceméně zlevnily a cena intel sestavy která je stejná jako minulý měsíc teď stojí víc, tak jsem to přepočítal a vyšlo mi 28 609 a ne 29 608 jak máte v článku.
Odpovědět0 0
Já teda nevím, ale mě přijde pro práci, tj programování - console, nebo pro web dost důležitá výška/vertikální počet pixelů, protože většina stránek (a třeba i svethardware) jsou nudle, a kdybych přešel od mého 21 crt na např 24 lcd, tak bych si v tomhle poměru spíš pohoršil. To už bych si radši vzal dva 24 lcd a dal si je na výšku, a změnil to případně na paření nebo film.
Odpovědět0 0
Narazil jsem na toto - testy různých ssd, a další info okolo. http://www.reghardware.co.uk/2009/04/21/review_storage_ssd_ocz_vertex/
Odpovědět0 0