Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

LG meziročně zvedla prodej monitorů v ČR téměř o 40 %

27.3.2008, Marek Štelčík, aktualita
LG meziročně zvedla prodej monitorů v ČR téměř o 40 %
Společnost LG prezentovala své výsledky prodeje monitorů v České republice. Z toho vyplynulo, že se společnosti podařilo zvýšit prodej monitorů v České republice o 38 %. Zatímco v roce 2006 zákazníci koupili více než 130 tisíc monitorů s...
Společnost LG prezentovala své výsledky prodeje monitorů v České republice. Z toho vyplynulo, že se společnosti podařilo zvýšit prodej monitorů v České republice o 38 %. Zatímco v roce 2006 zákazníci koupili více než 130 tisíc monitorů s logem LG, v loňském roce to bylo téměř 185 tisíc kusů. Nejpopulárnějšími modely jsou multifunkční displeje M228WA a M228WD. Stále objemnou prodejní kategorií tvořily 19“ obrazovky, jež míří převážně na malé pracovní stoly.



Trendem loňského roku byl přechod k větším rozměrům, o čemž vypovídá rostoucí obliba 20“ modelu L204WS-SF. Mezi další úspěšné výrobky LG patří displej L226WTQ, který si zákazníci oblíbili pro jeho elegantní černý design, vysoký kontrast 5000:1 a nízkou dobu odezvy 2 ms, uvedl Radek Forman, Marketing Manager IT z LG Electronics CZ. V roce 2008 se LG Electronics soustředí na následující produktové směry. Těmi jsou multifunkční monitory, displeje s USB připojením k počítači a ploché obrazovky s rozšířeným spektrem viditelných barev. Na stoly profesionálů chce společnost dodávat panely S-IPS.

Zdroj: TZ LG