Ano, je pravda, ze po treti reklamaci ma klient pravo na odstoupeni od smlouvy, ale je dobre si uvedomit, ze to musi byt po treti uznane (opravnene) reklamaci na stejnou zavadu. Taky bych umel chodit kazdy tyden reklamovat temer dva roky stary PC a dozadovat se vraceni penez, a pak si koupit novy a za dva roky "Dobry den, tak jsem tady zas." (a toto je naprosto bezna praxe mnohych spotrebitelu). Popis zavady typu "nejde spustit" apod. je u slozitych zarizeni typu notebook nebo PC v podstate k nicemu, uz prave diky slozitosti vyrobku je prinejmensim vhodne to upresnit. A je to i v zajmu spotrebitele, aby upozornil na to, kdy poprve, jak casto, v jake forme atd. se zavada projevuje, pomuze to spravne diagnostice a reseni problemu. Je toho proste spoustu, ale to se clovek nauci az ve chvili, kdy musi toto resit jako reklamacni technik. Jinak clanek celkem dobry, pro spotrebitele, z pozice reklamatora bych dokazal o nekterych vecech diskutovat :)
Odpovědět0 0
mam pocit, ze po 10 plznich by byl problem tu kalkulacku najit, natoz se trefit do spravnych tlacitek :)
Odpovědět0 0
tak nevím, je to překlep (nedoklep) nebo skrytá reklama :)
mezi barbone a barebone je docela rozdíl, viz http://eu.shuttle.com/en/DesktopDefault.aspx/tabid-2/, tu druhou si každý vygooglí :) abych nebyl i já nařčen z reklamy
mezi barbone a barebone je docela rozdíl, viz http://eu.shuttle.com/en/DesktopDefault.aspx/tabid-2/, tu druhou si každý vygooglí :) abych nebyl i já nařčen z reklamy
Odpovědět0 0