Lidi kolem vývoje a pc celkově jsou velice konzervativní. Jedou podle nalajnovaných standardů už od dob prvních IBM.
Proto se vůbec nedivím, že přišli s nějakým odvozeným paskvilem pro 16pin napájení grafik.
Těch zmiňovaných 24V nejspíš ještě dlouho nebude.
Vždyť i pravděpodobně dobré počiny se trhem velmi rychle prohnaly a zmizely v zapomnění.
Viz třeba BTX case https://www.silverstonetek.com/en/legacy/info/computer-chassis/tj06/ , mám doma již 18 roků a furt má co nabídnout.
Další chvilkový problesk byly samostatné napájecí zdroje tuším do 5.25" pozice.
Nebo viděli jste na nových grafikách konektory pro GPU(SLI) Bridge?? Né, veškerý výkon cpou do jediné, a proto ty šílené napájecí požadavky a obrovské TDP, místo aby tu zátěž rozložili.
Proto se vůbec nedivím, že přišli s nějakým odvozeným paskvilem pro 16pin napájení grafik.
Těch zmiňovaných 24V nejspíš ještě dlouho nebude.
Vždyť i pravděpodobně dobré počiny se trhem velmi rychle prohnaly a zmizely v zapomnění.
Viz třeba BTX case https://www.silverstonetek.com/en/legacy/info/computer-chassis/tj06/ , mám doma již 18 roků a furt má co nabídnout.
Další chvilkový problesk byly samostatné napájecí zdroje tuším do 5.25" pozice.
Nebo viděli jste na nových grafikách konektory pro GPU(SLI) Bridge?? Né, veškerý výkon cpou do jediné, a proto ty šílené napájecí požadavky a obrovské TDP, místo aby tu zátěž rozložili.
Odpovědět1 0
Asi dostali zaplaceno, aby to zveřejnili až tak pozdě.
Odpovědět1 0
Třeba na naších silnicích by se to stát nemělo.
Dle paragrafů a vyhlášek musí mít u nás (možná po celé Evropě) mezi koly náklaďáku nebo pod návěsy tzv "padací rám", který má zabránit proniknutí cizích věcí pod auto. Pokud chybí, je auto odstaveno jako technicky nezpůsobilé.
U nás podjíždění kamionů ve stylu rychle a zběsile nehrozí.
Z tohoto vyplývá, že i ona Tesla by měla zachytit překážku před sebou a měla by brzdit. Případně by jí onen padací rám alespoň otočil bokem, takže by se nedostala pod kola.
No holt amíci, co chtěj, to maj.
Dle paragrafů a vyhlášek musí mít u nás (možná po celé Evropě) mezi koly náklaďáku nebo pod návěsy tzv "padací rám", který má zabránit proniknutí cizích věcí pod auto. Pokud chybí, je auto odstaveno jako technicky nezpůsobilé.
U nás podjíždění kamionů ve stylu rychle a zběsile nehrozí.
Z tohoto vyplývá, že i ona Tesla by měla zachytit překážku před sebou a měla by brzdit. Případně by jí onen padací rám alespoň otočil bokem, takže by se nedostala pod kola.
No holt amíci, co chtěj, to maj.
Odpovědět0 0