MacBooku Air se příliš nedaří, co se prodejnosti týče
13.2.2008, Marek Štelčík, aktualita
Mediální zájem o nový notebook MacBook Air zůstává vysoký, reálná poptávka však zůstává nízká. Takovouto informaci přinesla analytická společnost Piper Jaffray. Poptávka po klasických noteboocích MacBook zůstává stejná, není nikterak ovlivněna...
Mediální zájem o nový notebook MacBook Air zůstává vysoký, reálná poptávka však zůstává nízká. Takovouto informaci přinesla analytická společnost Piper Jaffray. Poptávka po klasických noteboocích MacBook zůstává stejná, není nikterak ovlivněna tímto notebookem. V případě notebooku MacBook Air se tedy nejedná o žádné nákupní šílenství, jak tomu bylo například u relativně nového telefonu iPhone. Jedním z důvodů je zřejmě zaměření na úzkou cílovou skupinu zákazníků.
Společnost však očekávala od nového notebooku velkou prodejnost. Důvodem může být také cena, která začíná na 1199 librách, což je vzhledem k parametrům poměrně dost. Apple však nepropadá skepsi a věří, že na konci roku bude tvořit prodejnost tohoto notebooku 16 % všech produktů s označením Mac. Je to poměrně odvážný odhad, nicméně Apple se těší velké oblibě, takže je splnění tohoto plánu reálné.
Zdroj: PCPRO
Společnost však očekávala od nového notebooku velkou prodejnost. Důvodem může být také cena, která začíná na 1199 librách, což je vzhledem k parametrům poměrně dost. Apple však nepropadá skepsi a věří, že na konci roku bude tvořit prodejnost tohoto notebooku 16 % všech produktů s označením Mac. Je to poměrně odvážný odhad, nicméně Apple se těší velké oblibě, takže je splnění tohoto plánu reálné.
Zdroj: PCPRO