Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od makso
LifeBook + Toshiba? Uz som sa zlakol, ze mi nieco uniklo
Odpovědět0  0
no tak ale s tymto autor uz trochu prestrelil, ze ano..
Odpovědět0  0
Pokial to nema aspon 2 HDD na mirror, tak je to absolutne nazaujimave. Iba ak pre nejakeho masochistu...
Odpovědět0  0
18,4“ notebook ­- na co je to dobre?
Odpovědět0  0
"ale ktovie blizia sa vianoce mozno sa dockame :­)­"

ja uz na take neverim :(
Odpovědět0  0
by ma zaujimalo nakedy sa planuje SP1 pre Win7. To by uz mohli byt pouzitelne
Odpovědět0  0
vdaka za usetreny cas, uvedenim typu panelu na uvodnom obrazku. V opacnom pripade by som ho zabijal citanim recenzie dalsieho TN panelu o ktorom si myslim, ze uz v tejto dobe na tomto svete nema miesto.
Odpovědět0  0
v 0.02 :)
Odpovědět0  0
hmm.. este rok ­- dva a doska bude jeden velky kus chladica z ktoreho bude trcat par konektorov­/slotov
Odpovědět0  0
No ja tam hrubku nevidim. Ak vas polietlo ze sa v clanku sponina 1Tb, tak to sa vztahuje k hustote zapisu na palec a nie k celkovej kapacite disku
Odpovědět0  0
no predsa likvidacia tych zranenych aby sa usetrili naklady spojene s ich liecenim
Odpovědět0  0
ale je to tam

Soutěž je opět v podobě 10 vědomostních otázek, které se budou na našich stránkách vyskytovat v pracovní dny v období od 10.4.2007 do 23.4.2007. Do slosování opět postoupí pouze ti, kdo odpoví správně na více než 7 otázek z celkového počtu deseti ­(tedy 8, 9 nebo 10­). Přeji mnoho štěstí.

Poznámka: Losovat se bude opět pouze mezi těmi, jež mají v profilu vyplněny pravdivé kontaktní údaje ­(jméno, příjmení a adresu­).
Odpovědět0  0
a hlavne na diskusie typu ja mam aj tak vasci ...
Odpovědět0  0
No a mozem si ist kupit novu grafiku :­)
Gratulujem vyhercovi.
Odpovědět0  0
suhlas
Odpovědět0  0
nepouzivaju sa samostatne vertex shader a pixel shader jednotky, ale Unified Shader alebo sjednocene shader jednotky, ktore dokazu spracovavat oba typy instrukcii. Malo by to viest k vysiemu vykonu a jednoduchsiemu navrhu GPU.

ak som napisal blbost tak ma nieto opravte :)
Odpovědět0  0