Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

"Malá konference" je další nová služba českého Telecomu, tentokráte zdarma

23.8.2001, Petr Klabazňa, aktualita
"Malá konference" je další nová služba českého Telecomu, tentokráte zdarma
Nová bezplatná služba Malá konference umožňuje telefonovat se dvěma účastníky najednou .. tak těmito slovy začíná informace českého Telecomu. Tato nová doplňková služba umožní telefonování se dvěma účastníky najednou. Malá konference je...
Nová bezplatná služba Malá konference umožňuje telefonovat se dvěma účastníky najednou .. tak těmito slovy začíná informace českého Telecomu. Tato nová doplňková služba umožní telefonování se dvěma účastníky najednou.

Malá konference je poskytována zákazníkům ČESKÉHO TELECOMU bezplatně, tj. zřízení a měsíční používání služby je zdarma. Ten, kdo konferenci svolává, ji také zavěšením telefonu ukončuje a platí telekomunikační poplatky za příslušnou délku spojení. Služba je výhodná například pro domluvu mezi rodinnými příslušníky nebo mezi známými a kamarády, ale i pro uskutečnění operativní pracovní porady.

Zřizovatel služby Malá konference ji ovládá ze svého telefonního přístroje. Ovládání je velmi snadné a postačí k němu kombinace tří tlačítek, pomocí kterých může zřizovatel konference střídavě přepínat mezi oběma účastníky nebo vytvořit Malou konferenci 3 účastníků. Pro využívání Malé konference není potřeba žádné dodatečné koncové zařízení. Plně postačuje běžný tlačítkový telefonní přístroj s možností tónové volby. V případě, že zákazník připojený k digitální ústředně nemá takový telefonní aparát k dispozici, může si zažádat o jeho bezplatnou výměnu.

Informace o službě Malá konference, ale také o dalších službách k telefonní lince jakými jsou například Memobox, Čekající hovor, Přesměrování hovorů, Automatické buzení, Podrobný rozpis hovorů a podobně, obdrží zákazníci na internetové adrese www.telecom.cz, v Telepointech, Zákaznických centrech nebo na bezplatném čísle Telefonického centra služeb 0800 123456. Zde si mohou rovněž tyto služby v digitální síti ČESKÉHO TELECOMU nechat zřídit.

Tak musím přiznat, že po delší době nás Telecom opět překvapil (tentokráte mile :-). Spolu s předchozím oznámením o podrobném výpisu hovorů (na Inetu) je konferenční hovor mírným zlepšením jeho služeb - škoda jen, že je omezení na celkem tři účastníky .. co je asi k tomuto omezení vedlo?