Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Registrace: 31.8.2006
Komentářů: 38, score 4.1 | Digimanie: 6/3.5 | Svět mobilně: 1/1.0
Účast v Expertiádách: 11 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 7 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 8.10.2021 s hodnocením +21:
Když se přeplácí dvě americké firmy jde o konkurenční boj, a ten se může.
Pokud ale americkou firmu zkusí přeplatit jakákoliv neamerická, je to FUJ,
a americká vláda ­(samosebou v zájmu férového soupeření ;­-­) ­) proti neamerické
straně­/firmě použije veškeré dostupné prostředky!
Tyhle férové praktiky mají Američané dlouhodobě ozkoušené.
Komentář z 24.5.2019 s hodnocením +13:
Hodně průhledné, až amatérské okecávačky ;­-­)
Co jiného se ale dalo od amíků čekat?
Číňany nemusím, stejně tak rusáky, ale z těchto ubohých kydů
účelovost přímo stříká!
Když už chtějí chlácholit a okecávat, mohli si amíci
dát přeci jen trochu víc záležet ;­-)
Komentář z 20.1.2021 s hodnocením +10:
Ta poznámka, že záleží na tom CO hledáte, je důležitá.
Někdy vyhrává Google, někdy naopak DuckDuck ;­-­).
Kachna se totiž snaží nalézt co nejlepší shodu s hyhledávaným výrazem a nic jiného mi nepodsouvá.
Google mně místo toho často spíše zavalí tím, co si přeje abych viděl ­(nebo za co dostal dobře zaplaceno­).
Relevantní výsledky jsou mnohdy až kdoví kde v té nabízené hromadě. Leckdy je to spíš hledání jehly na dně kupky hnoje :­-­(.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 23.1.2024 s hodnocením +1:
Asijský trh je konzervativnější, a tak se ke změnám rozhoupává o poznání déle.
Nicméně ta nevýhodnost Intelu v porovnání s nabídkou AMD není žádnou novinkou,
a tak už došlo k výrazným změnám i v Asii. Minimálně v Japonsku a Jižní Koreji
má už AMD na retailovém trhu také citelně navrch.
OEM a korporátní nákupy to je trochu jiná písnička. Koneckonců obdobně jako
v USA a Evropě.
Komentář z 27.10.2023 s hodnocením +1:
Kupující levných mobilů s androidem se dělí minimálně na dvě základní skupiny.

První skupinou jsou ti, co nemohou, nebo nechtějí investovat výše.
Pokud si ­- v rámci možností dané cenové kategorie ­- vyberou slušný model ­(ať již sami nebo s pomocí­/radou těch co se trochu v nabídce orientují­), tak v drtivé většině s ním nejméně další 3 roky ­(leckteří i déle­) fungují ke své spokojenosti.
Jsou tu pravda i tací, kteří ač se v tom ani trochu neorientují, se s nikým znalejším se neporadí. Pokud mají smůlu nechají si od ­"šikovného­" prodejce vnutit nekvalitního muzeálního ležáka, kterého pro jeho ­"kvality­" a známou nulovou podporu výrobce nikdo nechtěl ani jako novinku, tak možná budou ten klump za nedlouhý čas měnit. I takoví lidé se najdou ale není jich doufám mnoho :­-­).

Druhou skupinou jsou ti, kteří si už ozkoušeli, že při jejich ­"péči­" a drsném způsobu zacházení ani ten nejlepší­/nejdražší mobil dlouho nepřežije.
Tito tak kupují levné androidy záměrně. Zkrátka uznali, že na těch pár měsíců, když se zcela vyjímečně zadaří tak rok, než jim jakýkoliv mobil ­"odejde do věčných lovišť­", se utrácení za drahé přístroje ­(lhostejno zda s iOS ne Androidem­) hrubě nevyplatí, a jen by dokola vyhazovali peníze oknem. A když chcete levný mobil s tím, že vám stejně dlouho nevydrží, tak je android jasná volba. S iOS by se to dost prodražilo.
Mám ve svém okolí ­(rodina, přátelé, kolegové­) pěkných pár podobných týpků.
Komentář z 17.10.2022 s hodnocením +1:
Fungují dost podobně, ale nikoli stejně.
Nicméně některé dieselelektrické lokomotivy mají vyrovnávací baterii.
Takové lokomotivy se sice liší od zmiňované poněkud obskurní Tesly s elektrocentrálou.
Naopak systém sériového hybridu je dieselektrickým lokomotivám velmi blízko!
Podívejte se například na nový hybridní systém ­"e­-Power­" od Nissanu.
Spalovací motor pohání výhradně generátor ­- elektřina z generátoru pak napájí elektromotory pohánějící kola vozu. Systém je doplněn malou vyrovnávací bateriií, která pomáhá vykrývat příkonové špičky při rozjezdech a akceleraci, a je dobíjena přebytky elektriny při poklesu odebíraného příkonu. Velmi šikovný a poměrně efektivní systém. Ta baterie má například u Nissanu kapacitu méně jak 2 kWh. To znamená, že je malá, lehká, a v případě potřeby výměny i celkem levná. Generátor pak pohání také celkem malý a lehký benzinový motor 1,5 L.

Nejnovější oblíbené články

Ricoh uvádí dlouho očekávanou DSLR Pentax K-3 III s 26MPx čipem
31.3.2021: Dlouho očekávaná zrcadlovka Pentax K-3 III od Ricohu je po několika odkladech...