Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
18.12.2022, Milan Šurkala, aktualita
Společnost Meta má na krku další žalobu. Ta byla zažalována v Nejvyššího soudu v Keni, byť se záležitost týká Etiopie. Právě Keňa je totiž velký technologickým centrem pro Afriku a pobočku tu má i Meta. Problémem má být podněcování k násilí.
polo666 (67) | 18.12.202221:05
Ty vopice se tam mydlej klackama po hlavách odjakživa, protože nic jinýho neumí a budou to dělat s facebookem i bez něj.
Odpovědět1  3
Eskymak (1057) | 19.12.202210:00
Je pravda, že západní civilizace se dokáže mydlit sofistikovanějšíma zbraněma...
Odpovědět4  0
sroobik (637) | 19.12.202210:33
sobotu v Prahe co dopichal 2 zeny bol kto?
Odpovědět1  0
wrah666 (6205) | 19.12.202211:26
Nevím. ALe šéf bydlí o kousíček dál a reagoval na to slovy: ­"Já tam před týdnem viděl tak chudéhu ukrajince, že měl jen nůž a holka mu věnovlaa kabelku a peněženku.­" ­(Tohle tajení totožnosti pachatelů je moc. V žádném případě nepřispěje k nějaké ­"nediskriminaci. Vždy sse to nakonec vykecá a je to o to horší.)
Odpovědět0  1
Blaazen (241) | 18.12.202218:18
Facebook nemám rád a nějakou pokutu by asi dostat měl, ale za vraždu mají potrestat hlavně vraha.
Ale ono je to i u nás, každou chvíli někdo trolluje, jak bylo za komančů líp. Tyhle příspěvky bych jen mazal, ale pokud by někdo vychvaloval komunisty nějak příliš, tak těch šest měsíců by bylo fajn, i jako odstrašující příklad pro ostatní.

http:­/­/zakony.centrum.cz­/trestni­-zakonik­/cast­-2­-hlava­-13­-dil­-1­-paragraf­-405

Americká sociální síť nemá nahrazovat náš trestní řád.
Odpovědět1  3
wrah666 (6205) | 18.12.202219:12
Dost těžko můžeš zákonem zakázat pravdu. Tedy můžeš, ale nebude to fungovat. A spoustě lidí opravdu lépe bylo. Plus by MOŽNÁ pomoihlo, kdybyste se při šíření hesla, že ­"nejste jako oni­" opravdu chovali odlišně. ­'Je vám zima a nemáte jak zaplatit topení? Vemte si svetr, my vám půjdeme příkladem. Se základem platu 100 tisíc hrubého schůzujeme v tričku a nemáme problém ani se zimou, ani s tím, za co zaplatíme teplo a bydlení.­"

(Mimochodem: Nepřipomíná to náhodou výrok, že když nemají chleba, tak a´t jedí koláče? Jak dlouho poté francouzská pipina visela? Nikoho k ničemu nenavádím, ale zrovna svetrová blbka je hodně dobrý kandidát jako hromosvod. A nejsmutnější na tom je, že je tak totálně mimo, že ani se smyčkou na krku patrně vůbec nepochopí proč.)
Odpovědět5  1
Choakinek (1675) | 18.12.202219:52
Markétka je neuvěřitelně tupé stvoření :­-­).
Odpovědět3  1
Jardadoma (1576) | 19.12.202211:09
Na gilotinu se nevěšelo. Ale jinak souhlas.
Odpovědět1  0
Choakinek (1675) | 18.12.202219:55
Wrah666 má pravdu, v 80. letech 20. stol. se u nás řada lidí skutečně měla lépe, než dnes.
Odpovědět3  2
Eskymak (1057) | 19.12.202210:06
Vždycky se má někdo lépe! Lůza vezme do ruky zbraně, zbaví se ­"vykořisťovatelů­", a než přivede stát na buben, má se lépe. Nic než závist ­- všechny úspěšné zlikvidovat a zaujmout jejich místo. Dělník si přeje stát se ředitelem továrny, a aby se ředitel továrny stal dělníkem. To přece není nic nového.
Odpovědět4  1
pozor on je vykořistovatel a vykořistovatel. Já když vidím ty ludry z EU jak bezostyšně kradou peníze za emisní povolenky tak se mi otvírá kudla v kapse.
Odpovědět0  0
wrah666 (6205) | 20.12.202221:56
Asi tak. Já naopak uznávám, že existují i ­"slušní­" vykořisťovatelé. Respektive že ten, kdo organizuje zakázky, nese na zádech riziko, protože platí firmu a zázemí atd, že z toho taky musí něco mít. Ostatně, když má člověk vedle samotné práce řešit i veškerou administrativu, nové objednávky, nové zákazníky, shánět zakázky a podobně, tak udělá prd a tím pádem vydělá prd. Při společné a rozumně nastavené práci vydělají dohromady daleko víc, než by udělal jedinec sám za sebe. Ale ten, kdo tu práci odmaká musí dostat tolik ,aby za to mohl přiměřeně žít. Když sedí poslanci ve vytopeném sále v tričku a za plat 200 tisíc tam ani nemusí chodit, tak je trochu drzost vykládat dělníkovi s platem 35000, že má šetřit na topení.
Odpovědět0  0
scratchy27 (265) | 19.12.202220:45
Za komančů se měli lépe tak maximálně lenoši a svině...nebo líné svině, což vysvětluje proč na tu dobu tak vzpomíná ;)
Odpovědět0  2
polo666 (67) | 18.12.202221:10
POkud chceš zavírat lidi za to, co napsali nebo řekli, pak jsi stejná svině jako ti komunisti.
Odpovědět4  0
Blaazen (241) | 18.12.202223:25
Ne za to, co napsali nebo řekli, ale za konkrétní lži o tom, jak to chodilo za minulého režimu. O svobodě projevu, jakou máme teď, se lidem před rokem 89 mohlo jen zdát. Když chtěli lidé z toho socialistického ráje utéct, tak byli na hranicích střeleni do zad. I nevhodný účes byl problém! A aby se ta doba nevrátila, musí se o ní informovat pravdivě.
Odpovědět2  3
wrah666 (6205) | 19.12.20226:23
Říkáte trestat konkrétní lži a říkat pravdu? Tak prosím: Samet byl podvod. Zásah na Národní byl podvod, mrtvého studenta sehrál agent Zifčák. Havel byl ožrala a lhář z rodiny kolaborantů. Při celém tom puči šlo pouze o nahrazení vládnoucích komunistů jinými komunisty. ­(stejně jako v roce 68­) Političtí vězni v roce 89 téměř neexistovali. Respektive není prokazatelný ani jediný. Zato naprostá většina propuštěných okamžitě předvedla, že seděla právem. Střelba do lidí byla v osmdesátkách vzácnější než jednorožec s pannou. Nevhodný účes byl ­"normálně­" maximálně komentován. Pokud byl jediným znakem problematického jedince.Takže prosím přiznat, že když někdo dělal bordel a ještě k tomu byl mánička nebo pankáč, tak se mu to pak všechno sečetlo. Inu, když pravdu tak pravdu. Nebo by možná neuškodilo přiznat, že podniky, které po válce komáři znárodňovali ­(jak se o tom dnes rádo mluví­) obecně existovaly jen podle jména. Namísto fabriky byla dílna, zbytek budov byl rozstřílený, stroje žádné a tak podobně. Nebo přiznat, že kolektivizace byl sice hnus, ale díky ní stouply výnosy a lidem bylo dát co žrát. Nebo... Oprtavdu jste si jistý, že chcete té pravdy více? Demkopradcie se bojí pradvy úplně stejně, jako každá jiná forma panování.
Odpovědět2  5
Eskymak (1057) | 19.12.202210:20
Jakože ty roztřílené fabriky po válce by se bez komunistů neopravili? Jakože pole by se dál obdělávala pomocí volů, místo traktorů? Nebo z čeho pramení ty zvýšené výnosy. Zjevně by se zde bez soudruhů úplně zastavil čas... zajímavé je, že třeba v západním něměcku se čas nezastavil, a to tam po válce nezůstal kámen na kameni, zatímco východní německo je zaostalé dodnes.

Družstevníci rozorali meze, vytvořili obří lány, vyhloubili odvodňovací kanály, takže půda vysychá, huntuje se a eroduje, mizí přirozená útočiště pro zvěř. Staří hospodáři měli ke své půdě úctu a respekt.

Všechna ta vaše zvýšená produktivita a výnosy za cenu neudržitelného huntování společnosti i krajiny. Obří povrchové doly, znečištěné vody i ovzduší, skálky odpadu, olejové laguny,...

A pak se to odvezlo do sovětského svazu...
Odpovědět3  1
wrah666 (6205) | 19.12.202211:41
Aha, výborně, takže alespoň realitu kolem 89 uznáváš a znáš. Tak už jen tohle bych prosil pěkně přednášet dětem před bláboly o svobodě. A´t ví, jak to bylo. A pak kuponovku, normální kradvatizaci, kradstituci, cirkevní kradstituci atd. Pěkně kdo všechno si hrábl do státního, aby pochopili, proč už nebudou mít důchody.
Odpovědět2  1
Eskymak (1057) | 19.12.202214:20
A co měl stát s těma rozpadajícíma se fabrikama, které vyráběly zboží dávno za zenitem dělat? Ano, v řadě případů se na tom moc netrhlo, protože korupce. Ale co s tím? Stát si ten majetek nechat nemohl, protože by to stejně jen dotoval. Nemyslím si, že stát by měl podnikat, protože se neustále ukazuje, že stát není dobrý hospodář. Stát by měl poskytovat základní služby občanům, zaplacené z daní, a tím to končí.

Ano, v demokracii se občas něco nepodaří, ale za minulého režimu se toho nepovedlo více. Změnu režimu holt vždy provází podobné nezdary.

S církevními restitucemi taky nesouhlasím, jenže církvím se vrátil majetek, který komunisti zabrali a často zdevastovali. Teď už od nich máme pokoj.

Napravování historických křivd je vždycky problém.
Odpovědět2  0
wrah666 má pravdu. socík za komunistů byl strašný, ale co všechno se za něj postavilo masakr. zatímco dneska je to katastrofa. na polích rostou jen haly a lidí nic neumí.
Odpovědět0  0
sroobik (637) | 19.12.202210:37
mozem ti osr. tvoju slobodu slova, ked fungovalo skolstvo a zdravotnictvo. Robili sa cesty, stavali panelaky. Spoluobcania nemohli sediet doma a robit bordel a deti ako dnes. Ale hlavne, ze mas slobodu slova. Prd mackin mas, hocikde ta zabanuju, ked napises nieco ­"proti prudu­".
Odpovědět1  0
Eskymak (1057) | 19.12.202211:10
Vše fungovalo, jen to bylo zaostalé a prošpikované propagandou. Některé služby a zboží byly jen pro prověření soudruhy. Stavěli se silnice a železnice na východ, ale ne pro lidi, nýbrž pro náklad. Stavěla se sídliště, protože pokud ve vesnici nebylo JZD, lidi se přesídlovali do paneláků, aby mohli makat ve fabrikách.

To, že lidi mohou dělat bordel holt patří ke svobodě, protože tak nějak už nemáte prostředky nahnat je do dolů a do fabrik. I to je ale důsledek minulého režimu, protože právě v té době byli sestěhováváni ­"problematičtí­" občané do velkých sídlišť, například Chánov. A dopadlo to tak, jak to dopadlo. Dokud si žili svým životem, vadili leda tak tím, že kradli hospodářká zvířata.

Všichni byli zaměstnáni, protože museli, reálně však spousta lidí nic nedělala, případně alespoň kradla.

Je pracovní den, jaktože místo plnění pracovních plánů máte čas na tlachání v internetových diskuzích?
Odpovědět0  1
sroobik (637) | 19.12.202211:24
spoluobcanmi boli mysleni samozrejme ti viac opaleni.. a aktualne nemam co robit, a keby som aj mal co robit, tak pri instalacii windowsu je mozne aj instalovat aj pisat do diskusii naraz ;)
Odpovědět0  0
wrah666 (6205) | 19.12.202211:32
CHánov vybydleli až v době rozkrady. Dříve se neodvážili. Ale máte pravdu, zrovna v tomto bodě udělali komáři obrovskou chybu, že netrvali na skutečném zcivilizování, nebo je neřešili doopravdy. A ostatrek jsou kecy. Dneska to máme modernější a sešpikované propagandou. A paneláky jsou jedno z luxusních bydlení, jelikož dneska neumíme postavit ani to.
Odpovědět0  0
sroobik (637) | 19.12.202212:02
u nas teraz idu stavat 9000 bytov za 1,5 miliardy €. To mas cca 170000 na byt. Polovica sa zas rozjkradne lebo kwa nemoze stat postavit 1 byt 170k ojro..
Odpovědět0  0
Eskymak (1057) | 19.12.202214:27
Proč by měl stát stavět byty? Stát neumí hospodařit s penězi, protože je dostává od svých poplatníků bez práce. Proto by se stát neměl pouštět do podobných projektů. jen řádný hospodář se postará o to, aby se mu investice vyplatila.
Odpovědět0  0
Eskymak (1057) | 19.12.202214:24
Otázkou je, proč násilím civilizovat někoho, kdo nechce být civilizován. O to už se pokoušel režim předminulý , a víme jak to dopadlo...

Bohužel jsme malý stát, a nemáme možnost tyto obyvatele vyčlenit do nějakých rezervací, takže se to logicky zkouší jinak.
Odpovědět0  0
Jardadoma (1576) | 18.12.202218:17
Kdyby tam byl klid a mír a někoho tam kvůli Facebooku zabili, tak se to dá skoro i pochopit, ale pokud se tam zabíjí skoro nepřetržitě, tak mi to přijde jenom jako další pokus ojebat hloupé bělochy o peníze.
Odpovědět3  1
Choakinek (1675) | 18.12.202216:04
"... 3. listopadu loňského roku tak skupina mužů Amareho pronásledovala z univerzity domů...­"

No, kdyby věděli, kde bydlí, tak si na něj počkali u něj doma, ne?

A zjistit, že nějaký profesor učí na konkrétní univerzitě, to lze obvykle z oficiálních zdrojů instituce.

Ale jinak je to opravdu strašné ­- 7 hodin někoho nechat umírat, jsou to opravdu naprosto vypatlaní magoři!
Odpovědět1  1
wrah666 (6205) | 18.12.202217:05
Černoši a Afrika. Dvě slova, která každé o sobě popisuje primitivismus a násilí. A když je to pohromadě, tak se nesčítají, ale násobí. Tedy do podoby extrémních předsudků, násilí, totálního primitivismu, lenosti a xy dalších projevů obecně špatných vlastností. Smutné, leč bohužel mnoha pokusy ověřené.
Odpovědět5  2
Choakinek (1675) | 18.12.202219:47
V zásadě souhlasím. Nelze pochopitelně zcela generalizovat, nicméně dlouhé zástupy lidí, které máš na mysli, se tam pochopitelně nacházejí.

Je to vlastně jeden ze zásadních problémů našeho současného režimu. Neumí civilizovaný svět přenést do Afriky. Věřím totiž, že to lze, počátky toho dokládá dřívější kolonizace ­- po opuštění kolonizátorů ty oblasti upadly do dramaticky většího marasmu.

Dokonce to dělá přesně naopak ­- snaží se Afriku přenést např. do Evropy :­-­).
Odpovědět0  0
wrah666 (6205) | 18.12.202221:59
Dokud oni sami nechtějí, tak se jim pomoci nedá. A vozit je sem po statisících a TADY je nechat chovat ­"jako doma­" je samozřejmě zcela nepřijatelné. ­"Doma­" je prvobytně pospolná společnost, což je s naším chováním a očekáváním naprosto nesylučitelné. ­(ostatně, kdykoliv projde afričan psychiatrem, automaticky z toho vyjde výsledek v podobě duševní choroby. Jenže to není nemoc, on se prostě chová normálně. Ale normálně v úplně jiném rámci normality­) A úplně nejsmutnější na tom je, že ONI dokáží umírat hlady uprostřed ráje. TAM stačí makat a sklidíte 2 úrody za rok. A obě budou větší, než o čem může snír farmář tady. Jenže oni místo toho brečí, že nemají co papat a pak si hopnou udělat sedmé či osmé děcko.
Odpovědět2  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.