Pre nas, ktori si radi obcas nieco zahrame aj na Linuxe je tato sprava este hosia. Sance na vydanie verzie pre Linux je vyrazne mensia. Mozno bude nadej po navrate na Steam.
Bola by to skoda, predchadzajuce hry seriie boli celkom dobre porty.
Odpovědět0 0
Epic Fail Store ... jednoznačně. Aneb jak hráči prodat za tu samou cenu podstatně méně služeb, respektive absolutně žádné a dát mu jen možnosti si hru spustit, když je trvale online. To je v dnešní době v podstatě na defenestraci. Taková platforma je skutečně sen pro hráče navyklé na funkce Steamu.
Odpovědět0 0
Pravdou je, ze EPIC nemel jit do sveta s necim tak nedodelanym. Nic tam nefunguje a kdo vi kdy bude. zatim je to spis EPIC FAIL nez EPIC STORE. Bohuzel.
Je fakt ze 30% je dost, nebyla velka konkurence. Ted je. Ja verim ze by DISCORD mohl byt lepsi nez EPIC uz jen z tohoh duvodu, ze DICORD je vicemene platforma pro spojovani hracu a tim automaticky vznikaji fora a kanaly kde clovek muze resit. EPIC NEMA NIC, clovek si neco koupi na EPIC a pak jde stejne na steam ci reddit forum resit pripadne potize. EPIC mozna za rok bude platforma ktera bude mit podobne vlastnosti jako steam ale do te doby mi nesmi na comp.
Odpovědět4 1
Nefunguje nic? zajímavé když jsem to zkoušel tak fungoval super a je přehlednější než steam, spíše by bylo lepší se s ním naučit ;)
Odpovědět0 8
Tak jiste ze je prehlednejsi neco, co nic neumi a je tam celkem 10 her...
Odpovědět2 0
To je argument :D pravda je že steam není přehledný a je jedno kolik her, filter stojí za prd, menu stojí za prd, ani steam není dodělaný po kolika letech :D ale stem fanfanboy budou stále žvatlat :D protože sotva by nainstalovali další launcher
Odpovědět0 3
Dle mě si za to rozhodnutí přejít na Epic hodně lidí hru nekoupí, takže tržby zůstanou asi stejné...
Navíc když mám vše na steamu, který je i vyspělejší, tak se mi nechce stahovat další launcher, který žere paměť a celkově výkon - spotřeba RAM u mě: Steam 150MB a Epic 360MB + více vytěžuje procesor a pomaleji se načítá i na SSD...
Jako mohl by si Steam brát menší provize, zbytečně je teď trh se hrami více fragmentovaný, ale mohli by tu hru nabízet i na Steamu, ikdyby za víc, koupil bych si to raději na tom Steamu...
Odpovědět8 1
to co launcher bere HDD je minimum ramku jen když je puštěn jestli si pouštíš vše co nepoužíváš to už je chyba jinde ;) jestli místo 5 sec se to zapíná 6 je trašné :D, už bych chtěl vidět kolik lidí by si to koupilo za 80 E na steamu místo za 60 E na epicu hlavně zde :D každej by se na to vybodl :D
Odpovědět0 9
Takže, když si "vyděračský" Steam nechával 30%, znamená to, že je na Epic o ta procenta hra levnější?
Odpovědět6 0
Není. Stojí 60 Éček
A "zlodějský Steam si u takhle velkých titulů 30 procent nebere. Bral si asi o 8 procent více než Epic, ale za to má výrazně lepší služby včetně stahování her před vydáním, komunitní služby a fóra atd...
Odpovědět12 1
bral taky 30% až ted když mu začalo téct do bot to začal snižovat, a peníze jdou vývojářům a ti mají více peněz na to udělat lepší hru ;) měli to dát na obě platformy a na steam o těch 18% dražší :D at je sranda :D
Odpovědět1 4
No tak já bych to neviděl tak růžově. Ty peníze rozhodně nejdou vývojářům, ale vydavatelům a ti rozhodují, kolik jich dají na vývoj případného dalšího dílu. :(
Odpovědět6 1
přitom množství tam něco rozhodně půjde tak černě bych to neviděl ;) to je vždy argument nemám důvod instalovat dalšího klienta :D tak neinstaluj nic a nehraj nic :D a ideálně nekomentuj nic uděláš nejlépe ;)
Odpovědět0 8
Vsak proto nemam duvod instalovat dalsiho klienta. Za to mi ta hra vazne nestoji, i kdyz mam oba predchozi dily.
Odpovědět8 2
Nakonec se lidi naserou na obě platformy a hru si upirátí...
Odpovědět7 0
všichni budou pirátit a pak se přejde na konzole a můžeme leda přestat hrát :D
Odpovědět0 6
Presne toto hovorím od začiatku čo presunuli metro na epic store. Ľudia budú naštvaný a dosť z nich si zriadi piratsku kopiu. Mne osobne skôr vadí tá cena než musieť zriaďovať nového klienta. Zatiaľ mám čo hrať tak čakmám na zľavu :)
Odpovědět4 0
tak to odpirátí a další metro nebude snadné :D podřežou si pod sebou sami větev jen protože jsou lemplové a neumí si nainstalovat klienta což je na pár min :D
Odpovědět0 1
Přesně tohle mne napadlo jako první. Za posledních 10 let vyrostla poměrně početná generace hráčů, kteří si hry začaly kupovat. Tohle je krok zpět a vidím v tom hrozbu, že lidé se opět začnou více zajímat o warez a spol. Prostě zase přibude lidí, kteří nezaplatí a stáhnou si to. A třeba zjistí, že v případě hry, kde není online obsah nepotřebují DRM, nemusí být stále online a jede jim to v pohodě. A problém je to v tom, že pro další hru už se nemusí vrátit do Steamu a spol, ale můžou si pro ni zajít zase na warez.
Přitom stačilo dát hru na obě platformy a na Steamu ji dá prostě o to procento dražší a bylo by. Kdo ji chce na Steamu, tak zaplatí o pár dolarů víc a bude s tím mít všechny výhody Steamu. Ale tam asi při strovnání Steam versus Epic Fail Store zjistili, že by jim moc lidí z toho Steamu neuteklo.
Podle mne si tím vydavatel jen zbytečně snížil prodeje a vybere z toho nakonec úplně stejně, jako kdyby to vydal na Steamu. Bohužel pro něj si akorát zbytečně utrhl ostudu.
Odpovědět1 0