Metroid vypadá v Unreal Enginu 4 krásně!
Doporučuji se zaměřit hlavně na práci se světlem. Zajímavé odlesky lze spatřit na samotné zbrani. Velmi dobře lze odrazy světla vidět v čase 0:58. Na lesklý povrch míří přímé sluneční světlo, které má jinou intenzitu na různě nakloněných površích.
Dále tam můžeme vidět velmi povedený odraz světla ze stěny na zemi. Ten nemá ostré hrany, protože ani zeď není jednolitá. Také můžeme na stěně spatřit odlesky od zbraně. Neměli bychom zapomínat ani na tmu na pozadí, do které světlo postupně a reálně přechází.
Pěkná scenérie se nám naskytne po čase 1:30. Vývojář využil snad plného potenciálu Unreal Enginu 4 při tvoření vln na hladině a následně odrazu světla. Ten je reálně rozmáznutý, ale přitom zachovává tvar objektů.
V té samé scenérii si ale můžeme všimnout i několika nesvárů. V první řadě fouká vítr, ale listy na stromech se nehýbou. A zadruhé se zřetelně nepohybují ani mraky. To je škoda, protože Unreal Engine 4 nabídne zajímavé částicové efekty, které se na to dají použít.
Mnohé by ale zajímalo, na jakém počítači bylo video vytvořeno. Na YouTube běží bezproblémově ve Full HD rozlišení a v 60 fps. Naštěstí byla odhalena sestava, se kterou bylo dílo vytvořeno.
Procesor byl od Intelu a konkrétně se jednalo o model i7-4790K na frekvenci 4,8 GHz, jíž bylo dosaženo i díky vodnímu chlazení. O grafický výkon se starala přetaktovaná karta GTX 980 Ti EVGA Superclocked+. Paměti RAM běžely na 2400 MHz a měly celkem 32 GB v zapojení 4×8 GB. Jen pro zajímavost - o napájení se staral 630 Watt Thermaltake 80+ Germany.
Zdroj: slashgear.com