Právo na snadnou opravitelnost a dvojnásobnou cenu.
Odpovědět2 2
Tak tady by ale měli zafungovat principy trhu a taková zařízení by měla vymizet, protože lidi by si je měli nejlépe přestat kupovat. Při současném tempu vymývání mozků v zájmu vyšších zisků už se dávno neopravuje, ale vyhazuje. Ale věřím, že i tohle marketingové oddělení zvládne prodeje klesat nebudou :) raději necháme vydělat pár bohatých a zničíme si planetu, vnoučata to zvládnou!
Odpovědět4 1
Ake principy trhu? ked dnes mas problem si vybrat a vela vyrobcov opravitelnost zhorsuje (aj) kvoli integracii. To nie preto aby to ludia chceli.
To nieje problem len notebookov ale v podstate cohokolvek.
Dobry priklad je aj pomer lcd v notebookoch(a nielen tam). Vyrobcovia zacali vsade tlacit 16:9 hoci tu nebol dopyt. Teraz sa s velkou slavou vraciame spet k 16:10.
Problem su inovacie pre inovacie. Vyrobcovia(makrketingove oddelenie) nastolili caste vydavanie novych verzii, tak sa hlada akakolvek zmena, ktora by isla pouzit ako inovacia. A nevedia ako z toho vonku.
Odpovědět1 0
"Ake principy trhu?"
Když nejsou zákazníci spokojení, nekupují to, firmě se nevyplatí vyrábět, není zájem, produkt vymizí. Ale marketingové oddělení bude hlásat slávu, ngativa jsou umlčena. Problém je, že je hůř opravitelné dneska všechno :)
Odpovědět1 2
jj, začíná to u toho, kdy jeden bez servisního manuálu už ani neví, kam má pod zacvakávací plastové kryty strčit šroubovák, aby otevřel zařízení a nezničil přitom plastové západky. (reálná zkušenost s hp cp1700)
Odpovědět2 0
Jinak ještě k té opravitelnosti: kamarád plánovač ze škodovky mi shrnul, co se děje v dnešních škodovkách:
- Nová octavia, po zaparkování a zatáhnutí elektronické brzdy se sama neodbrzdí, udělali mu tam provázek, aby mohl zajišťovací kolíček vytáhnout ručně :) :)
- drtivá většina všech aut neustále odpárovává telefon
- navigace zvolí nejkratší cestu prdelkami kvůli úspoře pár kilometrů na 100 km cestě
- navigace řekne, že do cíle zbývá 100km rovně a vypne se
- také se objevili případy, kdy čidla vyhodnotila překážku na cestě a systém začal nouzově brzdit klidně na dálnici
Jsem rád za svého "mechanického Peugeota" z roku 2007.
Odpovědět1 0