Napsal jste - nastupující mladá generace- a teď melete o 30ti letech, nechci se nikoho dotknout, ale tohle není nastupující mladá generace, ve 30 už ne. To už začíná střední věk. Když tak rád operujete s těma odkojencema MT a jejich věk je do 15, tak když se jich zeptáte tak pro ně už jsou starci dvacetiletí. Takhle kvantifikovat je kravina.
Hands free? Co? Jel jste s někým kdo to používá za jízdy? Já jo. Za prvé tak jako tak sjíždí očima na displej, takže se nevěnuje řízení. A za druhé, když má sluchátka v obou uších, neslyší případné sirény např. záchranky. Možná to nevíte, ale že jede vozidlo s právem přednostní jízdy a má puštěné sirény, tak ho dřív slyšíte než vidíte. A co by měl vlastně přes ten displej nastavovat?
"Dále tu máme elektromobilitu a nabíjení aut. Pokud už budou lidé čekat na nabíjení, tak budou chtít se zabavit (ostatně to, jak stále více automobilek přidává do vozů počítačové hry, streamovací služby, o něčem vypovídá)."
Tak tohle je teda argument, to myslíte vážně, jo? Až budeme čekat na nabití auta, no tvl???? Pokud to evropská uhnije povede tak jak do teď, tak ani nebudeme na nic čekat,. Ti bohatší budou jezdit na koních, chudší na oslech a ten zbytek bude chodit pěšky. Takže s elektromobilitou můžete jít, však víte kam.
Je potřeba se dívat na to ne tak jak by jste to chtěl, ale zohlednit realitu. A nezapomeňte, jste povinen se plně věnovat řízení vozidla, což se nedá tvrdit když se jakkoliv budete zabývat infotainmentem.
A když jsme u těch generací, jak jsem řekl, vím to od mladšího syna, 25 let, a jeho kamarádů. Infotainment NENÍ pro ně určující prvek při nákupu vozidla. Prostě není. Pro ně jsou důležitější ukazatele.
Hands free? Co? Jel jste s někým kdo to používá za jízdy? Já jo. Za prvé tak jako tak sjíždí očima na displej, takže se nevěnuje řízení. A za druhé, když má sluchátka v obou uších, neslyší případné sirény např. záchranky. Možná to nevíte, ale že jede vozidlo s právem přednostní jízdy a má puštěné sirény, tak ho dřív slyšíte než vidíte. A co by měl vlastně přes ten displej nastavovat?
"Dále tu máme elektromobilitu a nabíjení aut. Pokud už budou lidé čekat na nabíjení, tak budou chtít se zabavit (ostatně to, jak stále více automobilek přidává do vozů počítačové hry, streamovací služby, o něčem vypovídá)."
Tak tohle je teda argument, to myslíte vážně, jo? Až budeme čekat na nabití auta, no tvl???? Pokud to evropská uhnije povede tak jak do teď, tak ani nebudeme na nic čekat,. Ti bohatší budou jezdit na koních, chudší na oslech a ten zbytek bude chodit pěšky. Takže s elektromobilitou můžete jít, však víte kam.
Je potřeba se dívat na to ne tak jak by jste to chtěl, ale zohlednit realitu. A nezapomeňte, jste povinen se plně věnovat řízení vozidla, což se nedá tvrdit když se jakkoliv budete zabývat infotainmentem.
A když jsme u těch generací, jak jsem řekl, vím to od mladšího syna, 25 let, a jeho kamarádů. Infotainment NENÍ pro ně určující prvek při nákupu vozidla. Prostě není. Pro ně jsou důležitější ukazatele.
Odpovědět0 0
No zatim pořád platí, že se máme plně věnovat řízení. Takže až ti mladí, kteří vybírají auto podle infotainmentu spáchají dopravní nehodu, neměli by se na to, že zrovna klábosili s ChatGPT a čuměli na půl metrovej displej, vymlouvat.
Citace - Musíme se smířit s tím, že nastupující mladou generaci už auta jako taková obvykle nezajímají. Pokud ano, tak je zajímá spíše jejich softwarová stránka. Pokud chce automobilka přežít, musí začít dělat lepší počítače na kolech, ne lepší "auta". - konec citace. Tohle když vezmu ad absurdum, takže ten kdo udělá lepší PC na kolech, ale bez výkonu motoru, brzdy budou stačit jen na předku, místo světel lucerničku tak ten vyhrává? No tak takhle jednoduchý to asi nebude. Jen tak mimochodem, kolik je mladých, kteří na začátku své životní dráhy kupují nové auto? Asi jich moc nebude, co.
Jinak trochu mně uklidňuje, že žijou i jiní mladí, kteří na autě upřednostňujou důležitější věci než je něco co jim bude za chvíli kecat do jízdy a nakonec i do života.
Citace - Musíme se smířit s tím, že nastupující mladou generaci už auta jako taková obvykle nezajímají. Pokud ano, tak je zajímá spíše jejich softwarová stránka. Pokud chce automobilka přežít, musí začít dělat lepší počítače na kolech, ne lepší "auta". - konec citace. Tohle když vezmu ad absurdum, takže ten kdo udělá lepší PC na kolech, ale bez výkonu motoru, brzdy budou stačit jen na předku, místo světel lucerničku tak ten vyhrává? No tak takhle jednoduchý to asi nebude. Jen tak mimochodem, kolik je mladých, kteří na začátku své životní dráhy kupují nové auto? Asi jich moc nebude, co.
Jinak trochu mně uklidňuje, že žijou i jiní mladí, kteří na autě upřednostňujou důležitější věci než je něco co jim bude za chvíli kecat do jízdy a nakonec i do života.
Odpovědět0 0
Vždy mne pekelně rozesměje šašek, který své okolí nazývá hlupáky. Sami rusáci přiznali, že družice s nima přestala komunikovat a neřízeně dopadla na měsíc, takže rychlost pádu nešla ovlivnit.
Odpovědět3 3
Jste opravdu tak hloupý, nebo to jenom hrajete?
Odpovědět3 7
Pravděpodobně mi to cenzor smaže, ale můj názor je tvrdý.
Jestli je něco horšího než lež, tak je to vydírání a zvlášť když se to vydírání týká nemocnic. Pokud by někdo dokázal tyhle šmejdy vypátrat, fyzicky vypátrat, tak si dokážu bez jakýchkoliv výčitek svědomí představit jejich fyzickou eliminaci.
Jestli je něco horšího než lež, tak je to vydírání a zvlášť když se to vydírání týká nemocnic. Pokud by někdo dokázal tyhle šmejdy vypátrat, fyzicky vypátrat, tak si dokážu bez jakýchkoliv výčitek svědomí představit jejich fyzickou eliminaci.
Odpovědět0 0
Ten model HD 2900PRO 512bit, který byl opravdu prakticky nesehnatelný mám, podle toho co tenkrát tvrdil prodejce/ALZA/ přišlo do ČR snad jen 100ks a tak by mně docela zajímalo jak to bude do budoucna s tímhle modelem vypadat po sběratelské stránce, fakt je, že nyní mám HD 4870 a třeba úroveň krabice a balení se u tohoto modelu nedá srovnat s HD 2900. Jinak perfektní článek, díky.
Odpovědět0 0