Mio získalo největší podíl na trhu s GPS v Evropě
28.8.2008, Pavel Boček, aktualita
Společnost Mio Technology Limited se stala ve druhém čtvrtletí největším prodejcem GPS zařízení na trhu ve střední a východní Evropě. Vyplývá to alespoň ze zprávy společnosti Canalys, která ukazuje, že Mio, založené v květnu 2002, získalo...
Společnost Mio Technology Limited se stala ve druhém čtvrtletí největším prodejcem GPS zařízení na trhu ve střední a východní Evropě. Vyplývá to alespoň ze zprávy společnosti Canalys, která ukazuje, že Mio, založené v květnu 2002, získalo na trhu 35% podíl. Na trhu s PDA si také Mio, zaměstnávající 1 500 lidí, zachovalo vedoucí pozici s 82 %.
„Naše relativně mladá společnost byla založena v roce 2002. Zisk více jak 35% podílu na trhu, který je v našem regionu velmi kompetitivní, je výborný výsledek. Dokazuje, že naše značka je velmi silná. Tyto výsledky nám dovolují navýšit výdaje na zkvalitnění našich služeb, například bezplatných aktualizací map nebo moderního call centra, “ říká Anna Janas, Senior Brand Manager pro střední a východní Evropu, Mio Technology.
Zdroj: TZ Mio
„Naše relativně mladá společnost byla založena v roce 2002. Zisk více jak 35% podílu na trhu, který je v našem regionu velmi kompetitivní, je výborný výsledek. Dokazuje, že naše značka je velmi silná. Tyto výsledky nám dovolují navýšit výdaje na zkvalitnění našich služeb, například bezplatných aktualizací map nebo moderního call centra, “ říká Anna Janas, Senior Brand Manager pro střední a východní Evropu, Mio Technology.
Zdroj: TZ Mio