Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
19.2.2009, Marek Štelčík, aktualita
Společnost mivvy dnes představila další ze série svých malých notebooků. Už v těchto chvílích jsou na prodejní pulty distribuovány první kusy nového mivvy L310. Společnost sází i na design, kdy je kromě samotného tvaru dostupný v pěti barvách....
brite.cz | 23.5.200910:40
neco malo o mivvy dual nio z hlediska uzivatele jsem napsal na http:­/­/brite.cz­/mivvy

vcetne maleho videa :)
Odpovědět0  0
xsys155 | 21.5.200921:29
koupil jsem v intersparu mivvy dual nio za 1990, kdyby mel nekdo zajem o info jak funguje... za ty love to samozrejme neni made in japan, ale zatim funguje jak ma...
Odpovědět0  0
vectraX | 21.5.200922:17
Taky jsem si dnes koupil Nio a mam jeden ­(pro mne­) zasadni problem ­- nejsem schopny vlozit do kalendare zadnou poznamku ani upozorneni. Poradi mi nekdo, jak na to?
Odpovědět0  0
brummmmmmmm | 22.5.200910:52
do kalendare asi nejde nic vkladat, je tam jen polozka ­"budik­" s 5 moznyma polozkama, nic vic. organizer jako takovy to nema. Kalendar bohuzel zobrazuje tyden po americku od nedele do soboty :(
Odpovědět0  0
vectraX | 23.5.200921:21
Chapu, ze ne vsechno se podari, ale zpusob reseni tohoto dotazu zvoleny firmou Mivvy mne pobavil. Z navodu, ktery si muzete k telefonu nyni na strankach www.mivvy.eu stahnout, uz zmizela zminka o vkladani upozorneni a poznamek do kalendare a misto toho je jasne napsano, ze nic takoveho nelze. Chtelo by to jeste upravit obrazek na prvni strane, kde je jako na potvoru obrazovka neexistujiciho organizeru ­(snad to do zitra opravi­).
Odpovědět0  0
brite.cz | 24.5.200910:52
doufejme ze vydaji firmware kde to bude zpatky a s opravenyma chybama ­[jak popisuju na svym webu­] ...
Odpovědět0  0
jaroslav.chana@email.cz | 17.5.20096:50
je to čínskej křáp! pokaždý abych se bál že uprostřed hovoru je najednou konec hovoru

vlastně se ani nebojim, spíš na to pokaždý čekám, prostě je to nějaká závada, a do Plzně s tim jezdit nebudu, poštou mi to už jednou přišlo neopravený zpět, že prý se závada neprojevila, ale zaplatil jsem poštovný 250

zlatá nokia
Odpovědět0  0
J.J | 19.4.200920:39
Mivvy L310 se mi nekolikrat sam vypnul... podle toho jak hreje tak z prehrati. Nicmene vytrvale tvrdi ze teplota na cpu je 27 C
Nemam windows abych overil, jestli se to deje i pod nima, ale zkusil jsem i jine linuxove distribuce ­(zenwalk,moblin,arch,dsl­) se stejnym vysledkem...
Mate nekdo stejne zkusenosti ­/ nebo jedna o chybu HW?
Odpovědět0  0
Speedyxxx1 | 19.2.200921:19
Nerad bych jakýmkoli způsobem hanil společnost Mivvy, nicméně musím podotknout, že výrobek s jejich značkou mi už nikdy nesmí přes práh. Vzhledem k tomu, že jejich výrobky jsou vyráběny v Asii a uváděna je jen značka Mivvy ­- Plzeňská společnost, zůstává skutečný původ utajen. Samotná společnost je sdílná jen pokud se zajímáte o jejich výrobky, pokud je však zakoupíte, komunikace v případě dotazů na možnosti reklamace je nulová. Je to sice jen má osobní zkušenost, nicméně na diskusích na mých stránkách jsem zjistil, že nejsem jediný, ke kterému se společnost Mivvy takto zachovala. Pokud se tedy přece jen rozhodne někdo jejich výrobek zakoupit, důrazně doporučuji aby tak učinil pouze v kamenném obchodě některého z jejich distributorů a důkladně se ujistil o možnostech reklamace. Je to sice neetické, nicméně tak přenesete odpovědnost za reklamace na prodejce. Samozřejmě netvrdím, že výrobek musí být zaručeně nespolehlivá napodobenina dražších výrobků, přesto jsem ale zastáncem názoru, že lepší je si připlatit.
Odpovědět0  0
Michal Slajs | 19.2.200923:52
Vážený pane Tichý,
byl bych velice rád kdyby jste byl alespon korektni. Koupil jste si mivvy dual TV. Psal jste na naši technickou podporu, kde jste si stěžoval na slovník T9, který není nikde naší společností uváděn, že by měl být v telefonu a další věci kolem nastavení. Na moznost vrácení zboží jste dostal tuto odpověď ­" vyrobek lze vratit do 14 dnu od zakoupeni­". Vážený pane Tichý,
byl bych velice rád kdyby jste byl alespon korektni. Koupil jste si mivvy dual TV. Psal jste na naši technickou podporu, kde jste si stěžoval na slovník T9, který není nikde naší společností uváděn, že by měl být v telefonu a další věci kolem nastavení. Na moznost vrácení zboží jste dostal mimo jiné tuto odpověď ­" vyrobek lze vratit do 14 dnu od zakoupeni......­". Bohužel k vrácení nikdy z Vaší strany již nedošlo. Veškeré své závazky plníme vč. technické podpory.
Michal Slajs
mivvy Co. Ltd.
Hong Kong
Rm. 1204, 12­/F, Shanghai Ind. Investment Bldg.
48­-62 Hennessy Road, Wanchai, Hong Kong
Odpovědět0  0
Speedyxxx1 | 20.2.20095:54
Děkuji za odpověď, bohužel se ke mě dostala až touto cestou, email jsem skutečně nikdy nedostal. Je možné, že jej pokud byl odeslán někde cestou filtry odstranily coby spam. Rozhodně nebylo mým úmyslem vaší společnost jakkoli poškodit, nicméně mne u zveřejnění příspěvku vedla skutečnost, že na diskusích obdobnou skutečnost s reklamacemi popisovalo více uživatelů. Bohužel více méně v souvislosti se zmiňovaným telefonem. Pokud se tedy skutečně jedná o nedorozumění, beru svou stížnost zpět a velice se omlouvám...
P. Tichý
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.