Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: MODRÁ JE DOBRÁ …
22.11.2000, Petr Klabazňa, zpráva
Aneb uvedením nového designu to nekončí.
1  2  
J@mes | 2.12.20002:06

Novy desing vypada celkem pekne, jen bych mel par vytek:
1)Bila barva jako podklad je prilis kontrastni na dlouhe cteni.
Zmente barvu podkladu. A text zpet na cernou.
2)Nelze pridavat "Clanky na podobne tema" do oblibenych jako u
stareho desingu v offline a to me dost stve. Tak jsem si to
pekne lupl do bookmarku a pri pristi navsteve jen najel a bylo to.
Take tyto nazvy nejdou kopirovat jako text.
3)To same plati i pro "Diskuzni prispevky".
4)Uz se nezabarvuji stranky, ktere jsem cetl jinou barvou.

Odpovědět0  0
Spiro | 28.11.200018:09

Tahle diskuse probiha jiz delsi dobu a udelalo se uplne h...o... Momentalne je tu 109 (slovy STO DEVET) prispevku a od doby zavedeni noveho "designu" jiz uplynula hezka rada dnu. Presto se neudelalo NAPROSTO NIC ani s nejtrivialnejsimi chyby - asi redakce dela mrtveho brouka v nadeji ze az kritickych prispevku bude pres 300 pak se nikdo do nich ani nepodiva. Nebo delaji mezi ctenari selekci - kdo neni spokojen at' tahne jinam... Maximum na co se zmohli za celou dobu jsou par prispevku (!) do diskuse od radoby zaangazovanych osob (ktere ovsem neuvedli miru sve zaangazovanosti ani miru osobniho zavineni na splozeni tohoto paskvilu) a par kecu ve smyslu ze "je to cele neuveritelne slozite a vasich pripominek je tak strasne moc ze jeste rok to budem cele vyhodnocovat a pak se rozhodnem zda se na to vybec nevys...m". Nez se vydrbete na zadku pak minimalne pulku stalych ctenaru znechutite uplne, stejne jako mne... Adios!

Odpovědět0  0
Zdenek Michalek | 29.11.200012:21

Co k tomu rici... v clanku Z redakce je vse receno, posouzeni toho co je trivialni a co neni nechte prosim na nas (cimz Vam samozrejme neberu pravo na vlastni nazor). Ve velice blizke dobe budou nejcastejsi pripominky promitnuty do uprav designu - a pokud se ukaze, ze vetsina ctenaru novy design neprijme, pripravime novy design vychazejici z predesleho. To uz ale neni zalezitost tydne nebo dvou.

Odpovědět0  0
pravidelny ctenar svethardware.cz | 28.11.20000:48

Zlaty bejvaly casy, opravdu nevim, co vas vedlo k tomuto "vylepseni" grackeho designu, ten predchozi byl o 300% lepsi. A co se tyka originality, tak to jste nezvladli vubec - nektere prvky (konkretne sloupky vpravo) jste ukradli z webu Andandtechu, znameho hardweroveho webu. Urcite si toho nikdo nevsiml a nevsimne....!!! Musim priznat, ze se mi styska po zelenozlutem originalnim "sajtu", skoda.

Odpovědět0  0
Petr Buric | 26.11.200022:44

Při předešlém vzhledu stránek jsem se u Vás snadno orientoval již podle barvy pozadí jednotlivých částí stránky.
Také zvolený font se více slévá.
Nikoli forma, ale obsah je důležitý.

Internet je plný stránek dokonalé formy, ale nulového obsahu (FLASH atd.). Nerozšiřujte prosím jejich řady.

Odpovědět0  0
Naith | 26.11.200019:20

Musim se priznat, ze po obrzeni novinek na muj e-mail jsem se sel podivat na vas web a nechapave jsem koukal, kde to jsem :-)) Mam problem v tom, ze muj monitor neni z nejnovejsich a navic potvora blika ikdyz jede na 80Hz. Takze po zjisteni, ze jsem na spravne adrese nasledoval jas a kontrast dolu. Pracuji hodne dlouho s pocitacem doma i v praci a tak vim co oci delaji. Proto moje barevne schemata jsou dosti tmava, aby na me monitor nesvitil. Puvodni desing by vcelku prijemny a vyhovoval mi. Chapu ze nelze mit vzhled dlouho stejny, protoze musi zaujmout a take vkus se meni ale chtelo by rto vice rozvahy. Sami jste psali, ze musite myslet i na lidi se starsimi systemi. Moje PC neni prilis stare ale na monitor se jaksi jeste nedostalo :-(( Jinak patrite mezi moje oblibene stranky :-))

Odpovědět0  0
Libb | 26.11.200020:32

Mne taky vadi nevic, ze nemuzu zmenit velikost pisma (zvetsit). Jinak se mi novy design (hlavne leva polovina) dost libi.

Odpovědět0  0
Slim | 26.11.200018:41

Opravdu, dle mého názoru jste z originálního vzhledu svých stránek vytvořili možná "dokonalější" (nejsou vidět již navštívené odkazy), ale bohužel "šedivější" vzhled.

Odpovědět0  0
GEORG | 25.11.200019:32

AHOJ! TOMU HOVORIM SPRAVNA SEBAKRITIKA...PO ZDRVUJUCEJ KRITIKE NOVEHO SVETAHARDWARE ESTE NAPISETE ZE URCITE SA K STAREMU NEVRATITE, NUZ KOMU NIET RADY TOMU NIET POMOCI... BYE SVETHARDWARE...

Odpovědět0  0
AirTom | 25.11.200013:29

Vase reakce na nase reakce je ponekud silena. Rozhodne byste meli vratit
zpatky stare barvy, copak vam nestaci vetsina (drtiva) negativnich reakci ????
Copak to neni dostatecne pro to, abyste to vratili ???? Taky nechapu, proc
nektere stranky se v rozliseni 800x600 proste nevlezou na obrazovku. Jestli
s tim neco neudelate, tak asi opravdu vetsina uzivatelu zmeni server ...
Co treba http://it.namodro.cz ... LIDI, JDEM DO TOHO !!! Nijak vas nepacifikuju :-)))

Odpovědět0  0
Adam Lipský | 25.11.200018:34

Koukám se na tenhle web už hodně dlouho a často se řídím radami v něm uvedenými. Na monitor se koukám ve tmě a tudíž pohled do bíle zářícího monitoru mě unavuje. Proč nenecháte diváka vybrat si z různobarevných designů (styl je pěkný) a nevyužijete technologie cookies - jako např. na email.cz ? Minulé barevné ladění stylu T602 mně velmi vyhovovalo! Nutno dodat, že osobně chodím tam, kde jsou informace, ne kde je to hezké. Moje homepage bude text-only.
P.S. Nechť si vaši redaktoři zopakují spisovnou češtinu 1. stupně základní školy, v některých recenzích se to hemží hrubkami...

Odpovědět0  0
SPIDER | 25.11.20002:07

Takhle zmrvit docela povedenej design stránek to moh udělat jen naprostej MAGOR !!! koho za to platíte , za tohle bych ho hodil psům a ještě by to bylo málo , NEPŘEHLEDNÝ, ŠPATNÝ POZADÍ , CELKOVĚ JEDNA Z NEJHORŠÍCH SITE CO JE NA NETU !!!!!!!!!!!

Odpovědět0  0
Honza | 24.11.200017:29

Modra neni sice spatna, ale ne v takoveto podobe. Design menu a loga mi prijde jako z nejakeho serveru ve kterym de spis o radiotechniku nez o pocitace. Kombinace barvy pisma a pozadi fakt trha oci a neda se na to divat. To ted sem cet temer vsechny clanky, ktere tu vychazely, ale pokud zustane tato kombinace pisma pozadi a toho ostatniho, tak asi vazne zmenim server. Za minuly design sem Vas pochvalil, byl fakt super, ale tohle je naprosto otresny. UDELEJTE S TIM NECO!!! nepo radsi pls.

Odpovědět0  0
W.I.F.T. FT W97 | 24.11.200023:28

Tak o tomhle si my dva asi podiskutujem někdy osobně :-) Určitě se ale shodnem na tom, že je bezva mít zase naší oblíbenou rubriku nahoře :-)

Odpovědět0  0
AirTom | 24.11.200015:00

Taky se mi moc nelibi novy design, resp. BARVY, protoze se to fakt spatne cte, a boli z toho
oci. Taky je to min prehledne. Doufam ze to vratite zpatky.

Odpovědět0  0
Nejedlý | 24.11.200013:37

Když je to změna k lepšímu budiž, ale zdá se mi že starší design byl přehlednější a řekl bych že se mi rychleji načítali stránky.

Odpovědět0  0
Tomáš Navrátil | 24.11.20009:16

V anketě chybí horší hodnocení než "nic moc". Měla by tam být položka "strašné/hnusné/otřesné".

Odpovědět0  0
neOne | 24.11.200011:49

Bolej z toho oci je proboha bud to zmente nebo dejte starej byl dobrej
tohle je humus !!!

Odpovědět0  0
Kluzo | 24.11.20009:03

Změna není špatná, jenom není poznat co jsem již četl a co ne.

Odpovědět0  0
Ota Vitous | 24.11.20006:28

Neni to spatne, ale stary design byl lepsi, hezci a asi prehlednejsi. Krome toho mi tu chybi pro vas typicky zluta barva. Ale hlavni je, ze zustal obsah. Ostatni je vedlejsi... Hodne stasti v dalsi praci.

Odpovědět0  0
pg | 24.11.20002:20

Jde mozna o zvyk, ale zda se mi, ze clanky jsou ted o neco niz, nez byvaly a tak trochu mizi v zaplave textu vsude kolem..

Odpovědět0  0
Tomas | 23.11.200023:51

Primlouval bych se za tmavsi pozadi, ta bila moc prazi do oci :)

Odpovědět0  0
Steady | 23.11.200023:48

Pri brouzdani Svetem hw jsem si zvykl drzet shift. Clanky chci mit otevrene vsechny co nejrychleji a vybrat si az z textu, co me opravdu zajima. Novy design podtrhuje vsechno ostatni (reklamky, odkazky), jenom ne to podstatne, clanky. Chtelo by to je zvyraznit podkladem nebo nejakym oramovanim, aby oci "neodbihaly".

Odpovědět0  0
DDT | 23.11.200020:56

Muj dojem neni spatny, ale zbytecne se to zpomalilo a mozna preplacalo, ale mozna je to otazka zvyku. V kazdem pripade dalsi zkusenost navic. Shrnuto mohlo to byt lepsi

Odpovědět0  0
fallout | 23.11.200020:45

Obsah O.K., design ne. Bolí z toho oči....

Odpovědět0  0
Fafík | 23.11.200019:14

Pozadí, TO POZADÍ a to písmo TO PÍSMO?!?!?

Odpovědět0  0
Martin | 23.11.200020:28

Fakt je to zmena k horsimu. Pismo male a navic u me s lamanou cestinou. Take mi chybi starsi novinky na hlavni strance dole. Opravdu nejsem potesen.

Odpovědět0  0
PK | 23.11.200018:36

Design ten isty, ale v zltej (naco menit nieco na co sme zvyknuty, modru ma kazda 2. firma), fonty su ok, do news dat viac opisneho textu (ako to bolo v starom designe)

Odpovědět0  0
Martin Kolařík | 23.11.200016:28

... když některé zavedené inetové časopisy mění design, aniž by k tomu byl důvod (alespoň ne z mé strany, tedy čtenáře). Možná je k tomu vede vnitřní potřeba, nové standardy HTML, ale proč proboha přitom mění zavedené rozložení a barvy apod. ? Zničehonic se tak stávají úplně jiným časpoisem...

Odpovědět0  0
alex | 23.11.200016:15

najde se vubec nekdo komu se to libi ?????
asi ne !!!!
tak proc se proboha rychle NEVRATITE k puvodnimu????
ctete vubec tuhle diskuzi ??????

Odpovědět0  0
MATRIX | 23.11.200014:32

PROC JSTE NEPOUZILI FLASH 5.0!!UMOZNUJE SKVELY ANIMACE,UMI UPLNE VSECHNO,SEZENTE SI ZDROJAKY A JE TO!!!

Odpovědět0  0
mikuna | 23.11.200014:30

Hnus hnus hnus
pusobi to neprehledne a bolej z toho voci
Asi to uz nevratite, ale snad by jste to mohli hodit do min agresivnich barev.

Odpovědět0  0
Vít Ožana | 23.11.200014:14

QUICK, Svět Namodro, ....
Přece nemůžou být všechny servery modré!! Vraťte to zpět nebo zachovejte alespoň původní barevné schéma!!!!

Odpovědět0  0
Tomáš Kapler | 23.11.200012:23

Nový design mi přijde zajímavý, na česklý ezin nezvyklý, zejména to levé menu,, myslím, že to byl rozhodně krok správným směrem. Jinak mi ale provedení přijde jaksi "levné". Dnes jsou in, perfektně vyhlazené hrany, kontrastní pastelové barvy ovály atp.
Líbí se mi pravá strana (panely), to je myslím bez větších chyb. Stálo by možná za to, zamyslet se nad tím, jestli to nesjednotit do jedné barvy, nebo naopak kontrast. (ale zas ne tak, aby se to krylo s tím menu nalevo). Jo přeci jen jedna chybka - napojení akt_crosslinetopright.gif (obrýzek sloužící jako pravý horní roh) je nesprávně napojen - buď je mezera v tomhle obrázku, nebo mezi čárou a obrázkem - vy to vyluštíte, nebudu tím trávit čas)
Nelíbí se mi to přímo hnusně fialomo modře provedné horní menu (nesnáším fialovou a neznám žádné stránky kde by byla použita), hrany jsou zubaté, je tam velmi patrný dithering.
U toho levého menu se mi nelíbí ten přechod od polokoule do světle modré - příšerně hrubý dithering. Ale jako nápad je to myslím hezké. Nelíbí se mi, že na pravo to má podstatně silnější čáru než nalevo.
Chápu že i ten vršek a levé menu jsou dělány tak, aby ladily k logu, ale po pravdě, to je taky nic moc. Respektive hezké logo, ale před tak 10 lety. Teď už se nosí jednoduchá loga, de facto bez grafiky, čistě nějaký font, maximálně nějaká čára. A většinou se u loga používá 1, maximálně 2 barvy (když nepočítám bílou), nevím jak je vaše logo v pantonkách, ale fialová blbá v tom, že obsahuje dvě barvy, v tiskárně vám to musí míchat, většinou se spletou, ... no nic (tak mě napadá, kdyby to SVĚT hardware bylo červeně (světlost by se musela vyzkoušet) tak by to mohlo být docela zajímavé).
Chválim grafická tlačítka (barevné provedení těch textových se trochu bije - tuším že v té červené je trocha modré a v té modré je trocha červené).
Nelíbí se mi provedení odkazů na články dalších denníků dole. Nevím jak moc to musí být standardní, vím že některé (možná všechny) denníky poskytují i čistě textovou databázi, ze které to můžete nějakým db enginem vytáhnout a dát to do podoby jakou potřebujete vy a ne ty denníky. Možná by to chtělo dát dva vedle sebe - nevím jak by to vyšlo na malých monitorech.
Myslím že až si lidi zvyknou a opraví se drobné chybky, bude to dobrý.

Ještě jedna chyba - všechny deníky, které obsahují vaše menu s logem, tak to logo neslouží jako hyperlink (narozdíl od ostatních). Takže když se chci dostat na svethardware, musím to ručně vypsat, přes tohly menu se dotanu jen na článek. (pak mi také přijde, že mají vždy staré nadpisy, to může být ale chyba i u nich)

Odpovědět0  0
Jiri Bay | 23.11.200011:45

Puvodni design se mi libil vic. jako jedinou zmenu k lepsimu vidim moznost
cist vsechny prispevky k clankum najednou.

Nashle
Blejk

Odpovědět0  0
Patrik Chrz | 23.11.200011:14

Nic vic, nic min

Odpovědět0  0
Hnizdo | 23.11.200011:13

Asi by bylo nejlepsi pouzit puvodni barevne schema se soucasnou grafickou upravou. Svetle modra a bile pozadi - je to malo kontrastni, unavujici a ma to za nasledek mensi prehlednost.
Hnizdo

Odpovědět0  0
Pletron | 23.11.200010:08

Myslim si, ze puvodni design byl originalni, dobry, a byl jsem spokojen.

Odpovědět0  0
Peter | 23.11.20009:56

Plne suhlasim s vyhradami ostatnych citatelov k farebnemu ladeniu a novemu designu. Najviac mi vsak vadi, ze tabulka v ktorej su vlozene vsetky graficke prvky sa roztahuje po celej obrazovke (prisposobuje sa velkosti okna). Uz ked som si precital, ze toto ma byt vraj ocakavana novinka, postavili sa mi vlasy na hlave. Pri vyssich rozliseniach na vacsich monitoroch clovek aby stale krutil hlavou pri citani dlhych riadkov. Ja by som preferoval cely design umiestnit do tabulky s pevnou sirkou napr. 800 bodov, aby sa to dalo v pohode citat aj pri rozliseni 800x600 a cele to nechat plavat v strede okna (ako na www.volny.cz) alebo prilepit k lavemu okraju (ako na www. grafika.cz)
Navrhujem, aby vzhladom na nespokojnost citatelov s novym designom bola aspon docasne vratena povodna verzia a o novom designe by so rozhodlo hlasovanim este skor, ako by sa spustil.
Prajem pekny den

Odpovědět0  0
JIRI BĚLAK | 23.11.20009:48

Nevím jestli je to jen otázka zvyku,ale starší koncepce se mi zdála mnohem příjemnější,levé boční menu je v modré opravdu pěkné a celkem čitelné,ale horní logo a menu je palba vedle.Věřím,že děláte tuto diskusi,aby jste nakonec přišli na to pravé ořechové a proto vám fandím a přeju hodně zdaru v novém světě hardwaru.

Odpovědět0  0
Jaroslav Hažer | 23.11.20009:19

Ale aj toto nieje zle akurat je to strasne svetle a ja mam slvetlocitlive oci takze skuste to trochu stmavit.

Odpovědět0  0
pako | 23.11.20008:35

mi to pripada take "teple", sorac ... mozno, trochu stmavit alebo
doplnit aj ine farby ... ved priemerna znamka 3.33 hovori za vsetko !

Odpovědět0  0
Michal K | 23.11.20009:28

Ale jo, ono se to da precist, to je bez debat, ale cte se to strasne spatne. proto ten blesi cirkus :)

Odpovědět0  0
Vena | 23.11.20008:32

Primlouvam se za menitelnou velikost pisma.
Stejne tak bych prosil za zmenu v CSS, v definici family by mozna stalo za pokus misto pouheho sans-serif urcit neco jako Helvetica CE,Arial CE, sans-serif . Takhle to bere jiny font nez Arial, bohuzel trochu mene citelny (tedy na mem PCcku).
Barevna kombinace je stejne dobra jako kazda jina, jen ta modra... namodro, nevipes, svethardware, neni te modre prilis ?

Odpovědět0  0
Petr Marek | 23.11.20007:41

Bilou na pozadi nesnasim. A zrejme mam spatne nastaveny kontrast, takze nepoznam rovnou co jsem jiz cetl. A delat z techto stranek intelektualni cteni, aby clovek uz premyslel nad nazvem clanku, to je dle mne blbost.

Odpovědět0  0
Maros | 23.11.20005:51

Je sice hezke ze jste provedli zmeny v designu vasich stranek, proc ne kdyby se to povedlo bylo by to super, ale tohle rozhodne nelze povazovat za povedeny projekt, ba naopak. Rozhodne puvodni design byl lepsi, lepsi , lepsi, lepsi.
PS: Predelat nebo nechat ten stary

Maros

Odpovědět0  0
Mato | 23.11.20005:15

souhlasim s vetsinou predchozich prispevku, nova podoba je rozhodne horsi a to jak po graficke, tak i po strance vyberu barev. Hlasuji pro navrat k drivejsimu barevnemu ladeni. (to souvisi sice i tim, ze clovek je hodne konzervativni, ale ja jsem se upln elekl, kdyz jsem poprve spatril novou podobu sveta.....) M.

Odpovědět0  0
Ivo | 23.11.20002:23

Protože upřednostňuji, v případě předávání informací, přehlednost, jeví se mi nová podoba krokem zpět.
Jako pokus je to dobré, protože z toho může nakonec vzniknout i dobré.
V minulé podobě bylo vcelku jasné, co je co, protože to barvy dobře oddělovaly.
Nová podoba ztratila na ponurosti, ale přehlednost se naprosto ztratila.
Mám rád optimistické barvy, když mají jasné členění, ale uprědňostnit výtvarnou ekvilibristiku před sdělností není v tomto případě přínosem.
Pivoun

Odpovědět0  0
Standa | 23.11.20001:55

Když jsem otevřel vaše stránky, myslel jsem, že jsem vlezl někam jinam. CO TO JE ZA HNUS ???
Prosím abyste obnovili původní design (podle příspěvků v diskusi soudím, že nejsem sám.

Odpovědět0  0
syrr | 23.11.20001:20

vradte se k predchozimu a vylepsete engine, tohle je horor ....

Odpovědět0  0
Jakub | 22.11.200023:45

Nová grafika se mi nelíbí. Především po celodení práci na PC nemám chuť číst články na ostře bílém pozadí. Původní barevné provedení bylo pro oko více příjemné.
Pokud chcete udělat změnu k lepšímu, dejte uživateli V O L B U, jaký vzhled mu LÉPE VYHOVUJE !!!!
Kdo si chce kazit oči, ať si vybere to rozhlasové. Pro mne by bylo to příjemné zeleno-žluté (skoro jako PE vodič ;-).
Zdá se že bych nebyl sám, kdo by to uvítal.

Odpovědět0  0
deecee | 22.11.200023:26

Myslím si že, toto je jedině změna k horšímu. Vyměnit images za jiny umi i male decko. Jeste navic ten design (jestli se tomu da rikat design) neni nic moc, zajimalo by mne kdo ho delal, nebo jestli ho zbastlil nekdo z redaktoru. Takze by bylo lepsi kompletne predelat design - strukturu radsi ne :) a hlavne !!!!! - neni to na te bile oproti zlutemu poradne videt, to si uvedomte. Minimalne by to chtelo ztmavit barvu fontu nebo ho dat na bold (sviti mi to opravdu neprijemne do oci :) Recenzovali jste skoro bombastickou zmenu, nebo alespon zmenu k lepsimu a mne se to zdaleka tak nezda, lide maji radi zabehane veci a vzdaji se jich za cenu neceho mnohem lepsiho, a to tenhle "design" opravdu neni.

Odpovědět0  0
Štěpán | 22.11.200023:23

V prvním okamžiku jsem byl překvapen. Kde to sem ?! Poté jsem se začal hodnotit svůj první pocit. Musím říct, že jsem si na minulý/původní design zvykl. Byl příjemný na oči i pro duši.
Závěr zní: Mamíííííí, kam se stratil můj méďa ?!! > Ale chlapče vždyď už byl celý othaný a neměl jednu packu a hele támhle pod stromkem máš nového !!! > béééé, já chci SVÉHO MÉĎU !!! vzlyk, vzlyk, tenhle je takový CIZÍ ......

Odpovědět0  0
deecee | 22.11.200023:23

Myslím si že, toto je jedině změna k horšímu. Vyměnit images za jiny umi i male decko. Jeste navic ten design (jestli se tomu da rikat design) neni nic moc, zajimalo by mne kdo ho delal, nebo jestli ho zbastlil nekdo z redaktoru. Takze by bylo lepsi kompletne predelat design - strukturu radsi ne :) a hlavne !!!!! - neni to na te bile oproti zlutemu poradne videt, to si uvedomte. Minimalne by to chtelo ztmavit barvu fontu nebo ho dat na bold (sviti mi to opravdu neprijemne do oci :) Recenzovali jste skoro bombastickou zmenu, nebo alespon zmenu k lepsimu a mne se to zdaleka tak nezda, lide maji radi zabehane veci a vzdaji se jich za cenu neceho mnohem lepsiho, a to tenhle "design" opravdu neni.

Odpovědět0  0
Miroslav Bernkopf | 22.11.200022:55

Ta zluta byla fakt lepsi.Ted je to neprehledne. Ale je to asi otazka zvyku.

Odpovědět0  0
Hawsy | 22.11.200022:28

Predesly design se mi zdal lepsi. Cerny nebo modry text na svetle zlutem podkladu byl prijemny pro oci a tim i snadno citelny, pekne vypadajici a celkem originalni. Navic je zluta barva mnohem teplejsi a tim i prijemnejsi. Misto toho je tu tmave modre pismo na svetle modrem podkladu obklopene bilou barvou. Je mi z toho zima, spatne se to cte a nelibi se mi to.
BTW.: Kouknete se na www.volny.cz.
S pozdravem Hawsy

Odpovědět0  0
Bedrych | 22.11.200022:23

-Moc světlé!!!
-vtip zase nahoře, paráda :-)
-rubrika "dnešní články" dobrý nápad
-je to dost do šířky, s obyč. monitorem 1024x768 nevidím vše!!!

Odpovědět0  0
Bedrych | 22.11.200022:22

-Moc světlé!!!
-vtip zase nahoře, paráda :-)
-rubrika "dnešní články" dobrý nápad
-je to dost do šířky, s obyč. monitorem 1024x768 nevidím vše!!!

Odpovědět0  0
Jan Tichý | 22.11.200022:21

Starsí design byl lepsí nemužu prečíst malí písmenka a to mám 1024+768.Jinak je to otázka zvyku.Čau

Odpovědět0  0
juraj | 22.11.200022:04

Font pismen je horsi, farba pozadia a prehladnost horsia,BIELA FARBA POZADIA VYTAHUJE ZRAK A UNAVUJE - naozaj to bolo predtym lepsie - ak je to mozne vratte to! P.S. ani vsetky clanky a recenzie nie su tu co boli - hladal som napr recenziu dosky ABIT VT6X4 a nenasiel som ju....Varovanie na zaver: na slovensku bolo zopar domen pomerne casto navstevovanyx ktore prevzala jedna nemenovana firma - prerobila dizajn a organizaciu - a prestali ludia chodit...

Odpovědět0  0
juraj | 22.11.200022:04

Font pismen je horsi, farba pozadia a prehladnost horsia,BIELA FARBA POZADIA VYTAHUJE ZRAK A UNAVUJE - naozaj to bolo predtym lepsie - ak je to mozne vratte to! P.S. ani vsetky clanky a recenzie nie su tu co boli - hladal som napr recenziu dosky ABIT VT6X4 a nenasiel som ju....Varovanie na zaver: na slovensku bolo zopar domen pomerne casto navstevovanyx ktore prevzala jedna nemenovana firma - prerobila dizajn a organizaciu - a prestali ludia chodit...

Odpovědět0  0
alex | 22.11.200021:57

jednoznačně vrátit původní!!!! snažím se již hezkou dobu najít nějaké výhody či si zvyknout ale stále se mi více a více vnucuje myšlenka, že prostě kvůli tomu přestanu svět hardware /jinak můj oblíbený/ číst. Prosím ať autoři nového designu alespoň napíší co je k té změně vedlo. Vůbec to nechápu.

Odpovědět0  0
honza | 22.11.200021:44

nema tady co delat!!

Odpovědět0  0
jan | 22.11.200021:33

je to uplnej humus vratte se ke klasice!!!! Nebo zacnu cist jen pct. Ale vy mate proste lepsi a vice clanku!!

Odpovědět0  0
David | 22.11.200021:27

I kdybych nebral v úvahu šílené barvy tak se mi tento design nelíbí, je nepřehledný a ten starší byl takový konzervativní, což mi v mnoha věcech sedí více než šaškovský či dětský vzhled

Odpovědět0  0
net | 22.11.200021:09

čte se to hrozně, předtím to bylo přehlednější a hlavně se to líp četlo

Odpovědět0  0
magic | 22.11.200020:49

Co to je? To ma byt inovace designu, nebo provokace a pokus o znechuceni priznivcu tohoto serveru? Vzdy jsem se tesil na prehledny a celkove slusny a prijemny svethardware, ale ted se musim vazne zamyslet nad zmenou sveho oblibeneho serveru. Pokud to myslite vazne, tak by bylo dobre udelat neco alespon s tim pismem. Vzdyt je to skoro necitelne. Jestlize vam imponuje server tweakhardware, tak vezte, ze neni nad svou vlastni myslenku. Meli byste s tim vazne neco delat.

Odpovědět0  0
Petr Vesely | 22.11.200020:45

Celkem dobra zmena. Font pisma je dobrej. Zatim jsem nenasel zadne potize s odkazy. Ale chtelo by to nejake podbarveni na pozadi.
Ta modra byla dobra.

Odpovědět0  0
Tomas | 22.11.200020:08

Nový vzhled vašich stranek se mi celkem líbí. Je to změna, ale ne zas tak zasadní. Změnili jste sice grafiku a barvy, ale mohli jste něco provésti s rozvržením ( prostě to překopat celé ). Mam jenom vitku k tomu otřesnému bílemu podkladu! Jestli vam do toho mužu trochu remcat chce to něco drobetko kontastnějšího a nelesknouciho se. Mohli by jste zkusit neco na způsob podkladu te nabídky vlevo (ta světle motra není nejhorší, případně trochu příšedit (tu modrou)), nedo to zkusit ze světle šedou,... . A ještě bych změnil podklad okna "Dnešní članky (Zelená a okrova-písková) tu už byly. Ať to stojí za to!
Jinak perfektní
PS: Změna je žívot a sterotipi jsou nuda

Odpovědět0  0
Tom | 22.11.200019:51

Bílý podklad mi vůbec nevyhovuje, modrá by se docela dala.

Odpovědět0  0
Zdeněk Hedvičák | 22.11.200019:50

Připojuji se k některým komentářům. Vřele bych se přimlouval za změnu pozadí - je to dost ostrý na oči.

Odpovědět0  0
Karel Bílek | 22.11.200019:43

Podklad je nepříjemny pro oči, zvláště v noci při umělém osvětlení. Původní podklad byl OK! Také písmo je dosti titěrné
pokud použiji rozlišení větší než 800x600.

Odpovědět0  0
Jirka | 22.11.200019:24

Nový design se v celku líbí, měl bych jenom jednu připomínku, a to že nevím, kterou zprávu už jsem četl (nebo si stáhnul), již nejsou barevně odlišeny navštívené odkazy.

Odpovědět0  0
Meda | 22.11.200019:13

Když se mi dneska načetla vaše stránka pokoušel se o mně infarkt, hoši je to fakt hrůza prosím vraťte původní design.

Odpovědět0  0
Meda | 22.11.200019:12

Když se mi dneska nčetla vaše stránka pokoušel se o mně infarkt, hoši je to fakt hrůza prosím vraťte původní design.

Odpovědět0  0
steve | 22.11.200018:42

Novy design je sice hezci nez ten predchazejici, ale na ukor tchitelnosti ;). Nejdriv jsem myslel, ze jsem oslep, ale pak jsem pochopil, ze je to schvalne. Jestli muzu poprosit, tak trochu i klidne vic tmavsi barvy (treba vice zluty ;-)
kdyz uz jste u tech zmen, neslo by treba u zakl.desek sloucit Microstar a Micro-Star ?

Odpovědět0  0
Wallot | 22.11.200016:34

Podle me neni tak dulezity design, jakozto obsah. Na design si clovek zvykne, ale ani sebelepsi design nezachrani web pokud neposkytuje kvalitni informace. Chtelo by to vice podrobnejsich a hlavne odbornejsich clanku. Kdyz svet hardware tak pro lidi co hardware rozumej, ne jenom delat vypisy ze zahranicnich serveru. Chtelo by to mnohem vice informaci (ruzne aktuality a tak), aby clovek nemusel zurive serfovat mo mnoha zahranicnich serverech. Takovej ceskej ANANDTECH - nekolik vlastnich clanku a pak odkazy na jine lanky na dalsich serverech. Hlavne to chce byt aktualní - zvlast co se tyce ceskeho trhu.

Odpovědět0  0
W.I.F.T. FT W97 | 22.11.200016:00

Jeden příspěvek se mi líbil - vejdu do cizího bytu - tak podobný pocit jsem měl, když jsem dnes SHW otevřel - "xakru, kam sem to vlez?! Že bych se v URL překlep? Nebo že by hackeři zapracovali?" Po chvíli jsem zjistil, že jsem opravdu ve Světě hardware a v zásadě mě nový design mile překvapil. Souhlasím se ztlumením bílé barvy (a případném vyladění toho zbytku, aby to xobě sedělo). Dost mě rozhodilo, že se mi hlavní stránka na šířku nevejde na monitor (jedu na notebooku, který má maximum 800x600 - netlučte mě, firma na lepší nemá :-)))). Potěšilo mě, že rubrika "S úsměvem se resetuje líp" je opět "na svém místě", trošku jsem ale nepochopil, proč její horní okraje jsou ostré a spodní zakulacené. Anketa "Jaxe vám líbí ..." by měla obsahovat bodů 5, uprostřed chybí něco jako "jde to". Velice oceňuji předělávku diskuse (jde "Re:", můžu zvolit kolik chci vidět příspěvků .....). Celkově hodnotím za B.
Nepatrně nechápu poznámky, narážející na pevné písmo (to bude tím, že nevím, o čem je řeč), ale zvětšit by neškodilo (líbí se mi přesně to písmo, co používají na CDR-Serveru.
Jinak pokud celkový vzhled nebude mít negativní dopad na kvalitu článků (o které se dá tu a tam ztěží hovořit), tak je všechno OK, ne?

Odpovědět0  0
Zdenek Michalek | 22.11.200016:15

Jo písmo, to je problém. Když použiju tak velkou Verdanu, jako je na CDR, bude stránka "vizuálně" dvakrát tak dlouhá, Verdana je proti Tahomě i proti Helvetice/SansSerifu hrozně roztahaná. Ale ono to možná ani nevadí - já osobně sice mám radši malé písmo (zatím oči slouží) a blechy, ale proč ne...

Odpovědět0  0
Al | 22.11.200017:48

Naprosto zaostalym vylepsenim mne osobne pripada byt to, ze na vasem (jinak velmi dobrem) serveru skoro pulroku chybela volba "zobrazit vsechny prispevky" a clovek je musel odklepavat po jednom. Osobne ja kdys jsem videl 10 a vice prispevku pod clankem pak mne ihned napadlo ze to proklikavani potrva tak minimalne pulhodiny a ihned jsem ztratil chut to cist VUBEC. Pritom veskera konkurence to ma jiz DAVNO dodelane, i kdys to tam puvodne nebylo.

Dalsi vec ktera mne prijde byt lehce zaostala je ten prechod k novemu designu celkove: sloupecek nalevo - rubriky, sloupecek napravo - horke nabidky apod, uprostred zahlavi a kratky text pod kazdym dolu donekonecna. V tomhle stylu jede zejmena Zive, ne tak davno do toho sel i Svet namodro. Nerikam, ze je to spatne. Na Svete Namodro snad nekdy probehla i diskuse o tom ze neco lepsiho ve dnesni dobe vymyslet snad ani nejde. Problem je v tom, ze stary Vas design pri vsech jeho nedostatcich byl aspon ORIGINALNI, svym zpusobem NEOPAKOVATELNY, clovek podle vzhledu stranky ihned poznal na jakem serveru se vlastne nachazi. Ted jste sly do SEDEHO STANDARDU a pritom navic jako snad POSLEDNIi ze vsech poradnych ceskych serveru, a pri tom ani jste se NEPOUCILI z chyb konkurence. Stacilo pri tom malo - jen prolezt par serveru s podobnym vzhledem a precist si diskuse JEJICH ctenaru o tom co jim vadi na tom designu. Inu, vlastni chyba je vzdy kazdemu milejsi :-). Aspon najednou mate prehled kolik lidi Vas cte, proto ze snad
kazdy to ihned kritizuje :-)).

Nerad bych aby to cele vyznelo prilis jizlive, jsem Vas pravidelny ctenar (kazdodenni) a jsem moc rad ze jste se konecne probudili a ze se neco rozpohybovalo. Drzim palce!!!

Odpovědět0  0
Vladimír Jan Svěrák | 22.11.200015:41

tak vám chlapi nevím co jste chtěli vytvořit, ale design webu mi trochu připomíná reklamu (hypotetickou) na československý rozhlas tak zhruba v roce 1957 (globus, vlny, podobnost menu s elektronkou).
Je mi to moc líto, že to takto píšu, protože váš servr mám nastavený jako "portál" a nemíním to měnit, ale pokud to vezmete věcně, tak to třebas k něčemu dobré bude.
Nemíním se zabývat rozmístěním polí, ani barvami (první je věc ergonomie a zvyku, druhé vkusu) ale píšu pouze ten první a nejsilnější dojem.
Jinaxe mějte fajn a zkuste to ještě zvážit :) Blesk

Odpovědět0  0
Taky Michal K ale jinej :-) | 22.11.200015:52

Ja mam taky 1024*768 a nemam s velikosti pisma ani s rozvrzenim stranky zadne problemy. Velikost je sice fixni, ale rohodne nemam blechy. Takze problem bude asi jinde, mozna v browseru.
Jinak souhlasim s ostatnimi, novy design, je osklivejsi, nez ten stary, take se mi vice libily predchozi barvy, a opravdu byl i o neco prehlednejsi.

Odpovědět0  0
Jožin Nový | 22.11.200014:49

Tož, céreny a ogaři, neblbniten !!! Ten dizign néjni zasejc až tak sqely, hoďte tam zpátečku ...

Odpovědět0  0
Josef Drobný | 22.11.200015:13

Naprosto souhlasim - z tehle barev boli oci. A KONECNE se prizpusobuje obsah velikosti okna. Ta poznamka se sloupeckem nalevo je presna

Odpovědět0  0
John | 22.11.200015:23

Vrátit původní prostředí.

Odpovědět0  0
Zdenek Michalek | 22.11.200015:30

K tomu negativnímu pozadí - nevím, je to subjektivní, já osobně stránky kde je bílé na černé prostě nenávidím. Ale "ztlumení" bílé není problémem, bude.

Přidání příspěvku na stránce s příspěvky - OK, není problém, bude, nějak mi nedošlo že bych to tam měl automaticky dát taky.

Jináč dost bych uvítal proti které konkurenci je nové provedení NAPROSTO ZAOSTALÉ a v čem - nemyslím to jako výpad, spíš by mě zajímalo co bychom po "funkční" stránce měli přidat.

Odpovědět0  0
Ace2 | 22.11.200015:42

Ne že by byla modrá špatná, ale uvítal bych jiné barevné spektrum -> To co je modré bych dal do stejného odstínu zelené a podklad bych udělal světle žlutou (přesně okrovou) prostě ta barva v které těď píšu. Text samozřejmě v barvě černé. Jinak grafický design je na velice dobré úrovni, i na dial-up se vše načítá svižně a orientace je taktéž na dobré úrovni. Za to se musí grafik pochvalit dobře si s tím poradil. Další připomínka, nebo spíš námět je na logo světa hardware, silně mi připomína logo světa motorů. (design 80's let).

Odpovědět0  0
Jinej Michal K | 22.11.200016:00

Jeste k tomu designu loga a napisi.
Je pravda ze toho jsem si nevsiml hned, ale take se mi zda, takovy stary a spis mi pripomino ligi nejakeho radioamaterskeho krouzku :-).
Ale to neni tak podstatne, jeko ten znytek, OPRAVDU to na oci neni prijemne.

Odpovědět0  0
Al | 22.11.200013:55

Souhlasim s vetsinou prispevkou v tom ze bile pozadi je ohyzdne a unavujici pro oci. Fantazie vetsiny webdesigneru bohuzel nestaci na vice nez okopirovat klasickou tistenou predlohu ktera jim pripada byt "prirozena" a "normalni", ale pri tom zapominaji ze na monitoru bila je SVETELNY ZDROJ a tudiz unavujici pro ctenare. Ja osobne mam radeji negativni stranky, ale myslim si, ze nechat vyber pozadi na browsici je urcite lepsi.
Pozitivne hodnotim jedine tu zmenu ze stranka se prizpusobi rozliseni monitoru, stary design jsem mel jako sloupecek pres levou pulku obrazovky... Tez posun dopredu (za konkurenci ovsem NAPROSTO ZAOSTALY) je pridani tlacidla "vypsat vse" prispevky - konecne, zaplat panbuh za to ze Vasi uzasne Notesy i tohle konecne zvladly :-).
Jinak pripadalo by mi byt rozumne pridelat automaticke zalamovani radku v okenku pridavani prispevku a HLAVNE pridat tlacitko "pridat prispevek" na STRANKU S PRISPEVKY, tam proste chybi.
Vazeni skore je -3 ku +2, doost blede... Obzvlast proto ze ty tri minusy jsou pekne velke a dva plusy jsou prt'ave a jiz davno vsudemozne odiskutovane...

Odpovědět0  0
Karel K | 22.11.200014:30

Naprosto souhlasim. Koukam se cely den na bilou obrazovku normalne a boli mne z toho oci. Tohle byl (a jeste je) muj nejoblibenejsi server, tak udelejte neco s tema barvama. Taky se to vse o poznani dyl natahuje a to nejsem pripojeny dialem.

Odpovědět0  0
TomK | 22.11.200013:29

Je neprijemny na oci. Navrhoval bych nahradit nejakou neutralni barvou (cokliv s ne 100% sytosti) nebo nechat backround nespecifikovany, aby si uzivatele mohli zvolit nastavenim browseru (default je myslim svetle seda).

Odpovědět0  0
Zdeněk | 22.11.200013:46

No, abych se přiznal, hodně lidem původně vadilo právě pozadí ("málo čisté"), kvůli tomu tam šla bílá. Vyzkouším jak to bude s tou šedou (nebo s nějakým světlým valérem modré) vypadat, uvidíme. Dík za námět.

Odpovědět0  0
Zdeněk | 22.11.200013:50

Nad tím jsme moc neuvažovali - nikdo z našeho okolí jiné než "defaultní" velikosti nepoužívá (většinou to rozhodí celkový design stránek). Beru jako námět.

Odpovědět0  0
TomK. | 22.11.200013:23

Prvni dojem - jako bych vesel do ciziho bytu (ale snad es to casem poda). Za chybu(?) bych povazoval pouziti pisma pevne velikosti pro hlavni texty. I v rozliseni 1024x768 je nekdy vyhodne nastavit mensi pismo, coz nyni nelze. A co maji rikat takovi "slepysi", kteri zase prectou jen dvoucentimetrove bukvy?

Odpovědět0  0
Mirka | 22.11.200013:13

Já si myslím, že nové modré provedení je super. Co se týče designu je to mnohem modernější, orientace je daleko lehčí a celkově jsou teď stránky přehlednější. Souhlasím s některými nedostatky deklarovanými výše, ale až vychytáte všechny mouchy, tak to nebude mít chybu!!!

Odpovědět0  0
Teddy | 22.11.200012:55

Tedy popravde receno, taky se mi ten puvodni vzhled libil vic. Snad si casem zvyknu.
Jen ta modra barva mi jaksi tahne oci, zelena pusobila tak nejak uklidnujicim dojmem.
A subjektivne se mi zda, ze se mi ted vase stranka ponekud dele natahuje. Je tam vic
kdejakyho balastu. Proste grafika je sice OK, ale u serveru orientovanyho na HW by
se to nemelo prehanet. Nevim, opravdu nevim...

Odpovědět0  0
Vlados | 22.11.200013:05

souhlasím, změna je tentokrát spíše k horšímu, co se týče barev. oceňuji sice, že již nevznikají žádně okraje (mám 1600/1200) je využita obrazovka, ale barvy jsou méně příjemné, než ty předchozí (osobně mám sice modrou rád, ale..) a navím, musím říct že mi celé barevné ladění velmi připomímá svět na modro, bylo to první, co mě napadlo. a vzhledem k tomu, že se zaměření těchto serverů částečně kryje, není to šťastná asociace.

Odpovědět0  0
Michal K | 22.11.200012:54

A navic "NAVRHY A PRIPOMINKY zde" ukazuji nekam do neznama :)

Odpovědět0  0
Dave | 22.11.200012:53

Ahoj lidi. Modra je dobra, ale ta bila mi hrozne razi do očí. A ten font je taky zrovna divnej. Stara verze byla klidnejsi na oci

Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.