Monitory Targa s expresním servisem
4.2.2000, Petr Klabazňa, zpráva
Společnost Actebis Computer zavádí pro své zákazníky další bezplatné služby.
Praha 27.1. 2000 – Společnost Actebis Computer, výrobce a dodavatel oblíbených monitorů Targa, zavádí pro své zákazníky v Čechách další bezplatné služby. Na začátku roku zahájila svou činnost zelená informační linka a posléze i expresní servis.
Monitory Targa si přes relativně krátkou dobu přítomnosti na českém trhu získaly přízeň a důvěru velkého množství zákazníků. Pro zvýšení jejich komfortu a úspory času i peněz byly společností Actebis Computer, s.r.o. zavedeny nové služby.
S nástupem nového roku 2000 začala pracovat zelená, bezplatná info-linka 0800-194627, na které mohou zákazníci konzultovat s odborníky veškeré technické problémy s monitory Targa.
Druhou novinkou je expresní a zrychlený servis. Na monitory Targa poskytuje společnost Actebis tříletou záruku. Nyní mají majitelé monitorů této značky nárok na expresní servis, jenž zaručuje výměnu vadného monitoru do 2 dnů za nový, přičemž veškeré náklady spojené s přepravou a výměnou monitoru nese výrobce, společnost Actebis. Tento typ servisu je poskytován všem zaregistrovaným zákazníkům po dobu jednoho roku od koupě monitoru. Zákazník jenž se rozhodl, že svůj monitor nezaregistruje, nebo registrovaný zákazník ve druhém a třetím roce záruky mají nárok na zrychlený servis. Tento typ servisu zaručuje opravu monitoru Targa do 3 dnů od jeho převzetí servisem. Oprava monitoru a jeho návrat k zákazníkovi je plně hrazen společností Actebis, zákazník zajišťuje pouze cestu monitoru do servisního střediska.
Monitory Targa tak upevňují svou pozici mezi současnou špičkou nejen svými výbornými parametry, ale též službami, jež jsou jejich majitelům poskytovány.
Tisková zpráva Actebis
Monitory Targa si přes relativně krátkou dobu přítomnosti na českém trhu získaly přízeň a důvěru velkého množství zákazníků. Pro zvýšení jejich komfortu a úspory času i peněz byly společností Actebis Computer, s.r.o. zavedeny nové služby.
S nástupem nového roku 2000 začala pracovat zelená, bezplatná info-linka 0800-194627, na které mohou zákazníci konzultovat s odborníky veškeré technické problémy s monitory Targa.
Druhou novinkou je expresní a zrychlený servis. Na monitory Targa poskytuje společnost Actebis tříletou záruku. Nyní mají majitelé monitorů této značky nárok na expresní servis, jenž zaručuje výměnu vadného monitoru do 2 dnů za nový, přičemž veškeré náklady spojené s přepravou a výměnou monitoru nese výrobce, společnost Actebis. Tento typ servisu je poskytován všem zaregistrovaným zákazníkům po dobu jednoho roku od koupě monitoru. Zákazník jenž se rozhodl, že svůj monitor nezaregistruje, nebo registrovaný zákazník ve druhém a třetím roce záruky mají nárok na zrychlený servis. Tento typ servisu zaručuje opravu monitoru Targa do 3 dnů od jeho převzetí servisem. Oprava monitoru a jeho návrat k zákazníkovi je plně hrazen společností Actebis, zákazník zajišťuje pouze cestu monitoru do servisního střediska.
Monitory Targa tak upevňují svou pozici mezi současnou špičkou nejen svými výbornými parametry, ale též službami, jež jsou jejich majitelům poskytovány.
Tisková zpráva Actebis