Odkdy je konzole trpaslík? Prodeje a zisky jsou na konzolích podstatně větší než na PC ... Alan Wake vyjde pravděpodobně jenom na X-box ... online prodeje jsou taky směřovány na xbox ... prodej doplňků funguje lépe na konzolích ... sakra, jak to má stoupat na PC? :D.
Jinak je trošku problém, že, dle mě, se zapomělo u PC na doprovodný obsah a trošku invence. Na druhou stranu - jak moc se do statistik započítávají hra typu Travian, Hattrick atd., které fungují v prohlížeči, popř. hry na FB -> u všech existuje prémiový obsah, který se platí (třeba hattrik - cca 700Kč/rok/user -> cca 350 000 platících ...). Tohle je silná stránka PC.
Co autor článku opominul je rozmáhající se segment mininotebooku a úsporných PC -> klasické hry na tom nepůjdou, takže bude třeba se přizpůsobit -> může vzniknout zcela nový segment trhu, který bude stavět na nízkých cenách a vysoké hratelnosti (jinak si neumím fungování představit) a samozřejmě na multiplayeru, jelikož mininotebooky jsou primárně stavěny na internet ...
Sem se nějak rozepsal :).
Jinak je trošku problém, že, dle mě, se zapomělo u PC na doprovodný obsah a trošku invence. Na druhou stranu - jak moc se do statistik započítávají hra typu Travian, Hattrick atd., které fungují v prohlížeči, popř. hry na FB -> u všech existuje prémiový obsah, který se platí (třeba hattrik - cca 700Kč/rok/user -> cca 350 000 platících ...). Tohle je silná stránka PC.
Co autor článku opominul je rozmáhající se segment mininotebooku a úsporných PC -> klasické hry na tom nepůjdou, takže bude třeba se přizpůsobit -> může vzniknout zcela nový segment trhu, který bude stavět na nízkých cenách a vysoké hratelnosti (jinak si neumím fungování představit) a samozřejmě na multiplayeru, jelikož mininotebooky jsou primárně stavěny na internet ...
Sem se nějak rozepsal :).
Odpovědět0 0