"Monitor má odezvu 0,03 ms GTG, pokrývá 98 % prostoru Adobe RGB, 99 % DCI-P3 a 146 % sRGB."
Kdyby byla matematika člověkem, tak okamžitě po přečtení téhle věty spáchá sebevraždu... Jak může monitor pokrýt víc, než kolik sRGB představuje...
Twl za tyhle marketingový hovna by se měli lidi zavírat
Odpovědět1 1
Je to jednoduché, pokrývá 146 % jeho plochy, tedy 100 % sRGB a dalších 46 % okolo něj (případně různé kombinace jako 98+48....
Odpovědět1 0
Jednoduché to sice je ale je to skutečně marketingová blbost. Správná odpověď by měla být třeba že pokrývá celých 100%. Zbytek, to co je navíc, je z hlediska zkoumaného prostoru irelevenaní. A zrovna těch (98+48) jasně ukazuje jak nesmyslné je to číslo, když ve skutečnosti by to nepokrylo celých 100% ale jen 98% přitom je to větší číslo ale horší výsledek než 100% +20% okolo...
Odpovědět0 0
my chceme OLEDy, tady tu podsvícenou prehistorii si nechte do muzea.
Odpovědět0 2
vypalovani obrazu mi stacilo u CRT, shitovni OLED si nech pro sebe, tahle technologie k PC nepatri
Odpovědět0 0
technologii oled už vyvíjejí cca 30 let a stále nějaké koplikace, na některé věci se vůbec nehodí bo díky rychlejšímu opotřebení jedné barvy je ten subpixel větší, někteří stále neumí vyrobit větší uhlopříčky (samsung), tak tu technologii do budoucna už odpískali
Odpovědět0 0
bež se podívat do alzy na monitor s OLEDdisplayem a nebudeš chtít nic jiného.
Odpovědět0 0
jako tv mozna, ale jako monitor je to debilita
Odpovědět0 0
přesně, moc lidí to právě k vůli toho jednoho většího subpixelu jako monitor totálně nemusí, na tv když se člověk dívá z dálky tak to vůbec nepozná
Odpovědět0 0
nevím jak to mají ostatní ale mi nepřipadá vhodné řídit se heslem čím více pruhů tím více adidas, mě stačí má 27", na větší nudli jsem nehrál, ale řekl by že v rts/rpg to spíše skill ubírá když se musím rozhlížet. Takže na hry ale jen nějaké, u mp bych řekl že bude hráč cvičný terč
Odpovědět1 1
jednou zkusíš 3440x1440 a už nechceš menší, věř mi. Bral bych teď tak 4000x1600 rozlišení a 40".
27" to je výsměch, tunelové vidění jak prase.
Akorát Fallout4 to nezvládá: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět1 0
Prešiel som s 31,5" 2560x1440 na 34" 3440x1440 a zistil som že aj ked ma viacej palcov, ale je nišši o 7cm
Za mna je lepšie rozlišenie 16:9 ako 21:9, malo veci podporuje 21:9, väčšinov mam po krajoch čierne pruhy.
Odpovědět1 0
21:9 funguje i ve spouste starych her, jen to musis umet, 21:9 si kupuji lidi, kteri vedi na co to potrebuji...ja mam TV a prepinam mezi 16:9 a 21:9 dle potreby...
Odpovědět0 0
Nebudu se přít s it guru, to je můj osobní názor, jen když máte tak velký monitor nesmí být vaše reakční doba v ms tak velká jako je vaše hodnocení komentářů jinak budete dávno mrtvý
Odpovědět1 0
prosimtě, už ti nkdo řekl že jsi závislák? Reakční doba je u dnešního internetu s pingem jalové krávy naprosto zanedbatelný. Všude se podvádí a kde se nepodvádí je čas v milisekundách v té hře nevýznamný.
Odpovědět0 0
ta odezva ale definuje kvalitu obrazu a ne reakcni dobu hrace...hej co ty ses za trotla, delas tady jako bys sezral vsechnu moudrost sveta ale tak leda prd...
Odpovědět0 0
hele it guru, nebagatelizuj to co máte doma na vesnici, já mám totiž optiku až do bytu. Takže na server kde hraji mám stále 26ms, pro vás z vesnice seznam 5ms
Odpovědět0 0
Jednou zkusíš 1600 pixelů na výšku a nechceš 1440.
Rozlišení 2560×1600 mám už 15 let a posledních několik let 3840×1600.
Kdo pracuje s daty, nebo píše kód ocení každý řádek navíc.
Jestli si budu kupovat nový monitor, tak plánuji 5120×2160, případně rovnou 7680×2160.
Kompetitivní střílečky mmne neberou.
Odpovědět1 0