A degradace a stagnace pokračuje. Můžete mít aji 8K textury na 2GB VRAM ale to se musí optimalizovat na což se sere.
Odpovědět0 0
Ježiš ten ohavnej DoF na tom obrázku, doufam že to s finální hrou nemá nic společnýho. Na co 3G paměti když je všechno okolo mě rozmazaný? Tam můžou dát textury z roku 2005 a nikdo si toho přes ten DoF a motion blur nevšimne. :-D
Odpovědět1 0
Musím souhlasit, DoF(pokud není použit jen velmi velmi jemně) MotionBlur, Chromatic Abberation, Film Grain a podobné nesmysly jsou akorát zbytečnosti, které využívají zbytečně výkon GK a akorát zhoršují obraz(hlavně ty první dva) Ale asi je stále dost lidí kterým se to tam víc líbí, jinak by to nestrkali úplně do všech her.
Odpovědět0 0
Víš proč to používaj? Aby zamaskovali odfláknutou grafiku. tak to radši celý rozmažou aby to nebylo vidět. A s tou chromatickou vadou to vubec nechápu. Výrobci optik, filmaři a fotografové proti tomu jevu bojujou 150 let a teď najednou nám ho ve hrách cpou uměle. Sakra copak ve hře koukam přes levnej dalekohled nebo co? :-)
Největší zvěrstvo je když to v ňáký hře nejde vypnout, jako to bylo třeba v Dying Light. Hodně dlouho jsem tu hru kvůli tomu odmítal hrát, nakonec jsem to ňák překousnul a zahrál si to, ale jako vypadá to fakt otřesně. DoF a motion blur jsou taky efekty který nechápu. Máme přece periferní vidění a když koukam doprostřed monitoru tak nepotřebuju aby mi okolí hra rozmazávala, prostě ho vidim periferně, ale když okem kouknu ke kraji tak očekávam že uvidim a ne že se tam musim natočit myší a čekat až se to zaostří, z toho bych blil. A z motion bluru když je nevhodně udělanej se mi chce blejt. Jediná hra kde se motion blur dal jakžtakž přežít byl Crysis 1 a Crysis Warhead, u dnešních her se to dělá pomocí postprocessingu a vypadá to fakt otřesně.
Souhlasim s názorem že vypnutí těhle efektů většinou grafiku posune o řád vejš. U nějterejch her i o několik tříd vejš.
Odpovědět0 0
DoF dava smysl u cinematickych scen a samozrejme jen pokub neni pouzito nejake 3D zobrazeni. Pri hrani by to samozrejme nemelo byt. Film grain a motion blur pokud sou pouzity rozume, zlepsuji dojem pri tam kde HW nestaci. Film Grain nahrazuje antialiasing a Motion Blur zlepsuje dojen u nizsiho framerate.
Odpovědět0 0
Jak film grain nahrazuje antialiasing prosimtě? A jak MB zlepšuje dojem u nízkýho FPS? MB sice maskuje viditelný sekání, ale k čemu mi to je když vidim v pohybu rozmazaně? To ať se to radši seká. Nejsem sonda na Marsu abych musel čekal kdoví jak dlouho až dostanu aktuální snímek kam zrovna koumam, chci vidět rovnou v pohybu a ne pak jenom vidět kam jsem se pohnul po skončení toho pohybu. :-)
A film grain může dát atmosférickejm hrám atmosféru, to jakžtakž pochopit dokážu (i když to vypínam když to jde) alejak si to myslel s tim AA to fakt nechápu. Jak prosimtě chceš nahradit antialiasing tim že do obrazu přidáš zrno? Možná jedině tak že v tom odpadu ten aliasing nebude tak mlátit do očí. Ale zhoršovat kvalitu celkovýho obrazu kvůli zamaskování jedný vady, to je přesně to co já tady řešim - tak se to dneska dělá a je to všechno špatně.
Odpovědět0 0
farcry 1 je stale naj. HL 2 uz je moc hranate. mne nech robi motion blur a DoF moje oko nepotrebujem k tomu pomoc. a ked uz moje oko robi motion blur tak je nacase vypnut pc a nadopovat c vitaminom + b komplex. :D:D:D
Odpovědět0 0
Odpoved na obe otazky je "docela dobre" ;).
Samozrejme ten Motion blur nesmi byt delsi nez cas zobrazeni 2-3 framu (coz je to co bezne delala CRT TV a starsi LCD).
Film grain musi mit velikost jednoho pixelu a oscilovat v omezenym rozsahu. Pak ty zubaty hrany (ktery vetsinou ani antialiasing poradne neodstrani) nejsou tolik videt.
Odpovědět0 0
To záleží jestli bude 3 GB opravdu potřebovat. Když jsem si v GTA V nastavil co nejvyšší detaily, tak mi to taky tvrdilo, že by to vyžadovalo 2 GB VRAM a jelo mi to bez menších problémů na 1GB kartě.
Odpovědět0 0