Mě taky štvou ty early access hry ve stádiu alfa až beta verze za plnou cenu, s tím že to možná dodělají a za rok či dva si to konečně člověk zahraje. Dokud hra není hotová, tak se nemá co prodávat. Jenže za to můžou lidi, kdyby to netolerovali a nekupovali, tak se to neděje.
Teď jsem dohrál Subnauticu a už vyšla alpha pokračování Bellow Zero. Hra totálně v základu, ještě tak na dva roky práce, tak proč bych to kupoval? Bůhví, co bude za dva roky. Až to bude hotové, tak se o to teprve budu zajímat...jenže vydavatelé se napakují na nedodělku a pak už nemají takovou motivaci to pořádně dodělat...
Odpovědět0 2
Chápu co tím bylo myšleno, ale nutno říct, že Early Access většinou jen zaplatí vývoj hry, ne zisk. Takže motivace hru dokončit určitě je. Nutno podotknout, že nebýt právě této služby, nevzniklo by mnoho zajímavých her. Nemusíme ani chodit daleko. Vezměme si kupříkladu Kingdom Come: Deliverance. Nebýt předběžného přístupu, tak Warhorse studio skončilo dřív, než by vůbec dodělali hru do použitelné fáze a bylo by z toho tak možná technologické demo.
Early Access má sloužit především malým studiím k získání potřebných peněz na dokončení nadějného projektu a hráči si sami rozhodnou, zda mu věří a chtějí jej podpořit, nebo ne. Před koupí jsou obeznámeni s možnými riziky a s tím do toho vstupují, nebo na takové podmínky nepřistoupí..
Souhlasím, že by hra před tím, než je dokončena měla být levnější kvůli riziku, že nemusí být dokončena a v případě nedokončení, by měli mít kupující za předpokladu, že nedostanou zpět peníze přístup k tomu co bylo udělané. Přeci jen se skoro dá označit tyto hráče za takové investory. Takže by měli mít alespoň nějakou kompenzaci.
Odpovědět0 0
Koukal jsem na hodnocení, co tomu dali hráči na trueachievements - tam můžou hlasovat jen ti, co hru opravdu hráli. Má to 4,1 z 5. Čli slušná hra, určitě nadprůměr.
Novinářské recenze jsou k ničemu - profesionální recenzenti ve vlivných redakcích se bojí mít na hru vlastní názor, v podstatě se jen snaží kopírovat nálady čtenářů, aby je neztratili.
Hlavně dneska stav hry při vydání neznamená nic - třeba Sea of Thieves dostaly při vydání špatné recenze, ale ta hra postupem času narostla spoustou doplňků, stále získává nové hráče a je z toho fenomén podobný Minecraftu nebo Fortnite. Něco podobného nejspíš čeká Fallout 76 a Apex.
Herní průmysl se mění, dneska nejde vydělat na AAA hře, která není primárně multiplayer.
Odpovědět1 8
Čo ja som to hral tak jadro hry shooter looter ma celkom bavi ale inak to berem ako doplnok k Destiny 2, ono destiny na tom bolo na začiatku rovnako nič tam poriadne nebolo až sa nakoniec niekam vypracovala, uvidime jak anthem s dalšimi updatami rozvinie. Ale na hardcore hranie by som to nebreal len ako oddychovku.
Odpovědět0 0
Náhodou je to super hra, protože opět vzdělává nemalé množství hráčů v praktice ne-předobjednávání a dávání si pozor na blbosti z produkce EA a dalších vydavatelů.
Více takových AAA her.
Dokud tyto blbosti bude hodně lidí kupovat a podporovat, nic moc se nezmění.
Odpovědět4 0
Tuto zrovna není ideální přirovnání takový Apex se povedl ;)
Odpovědět0 4
Po prvním víkendu early accesu jsem už nenašel sílu ani chuť to znova zapnout. Bohužel je problému víc než pozitiv, aneb jak zabít hru chamtivostí EA. Jinak ME:Andromeda byla vydána už předloni (2017)
Odpovědět0 0
Ajo, to to letí.
Odpovědět0 0
co jsem viděl recenze atd tak nic moc, neustále stejné questy, některé věci brutálně nedodělané děs.
Odpovědět1 1