Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
27.9.2001, Petr Klabazňa, článek
Společnost Intel uvedla nejrychlejší procesor pro pracovní stanice na světě. Předpokládaný nárůst výkonu přitom přesáhne 10 procent.
jonzz | 18.4.200215:08

kdo srovnava p4 nebo xeona s amd je trosku vedle misy vyuzitelnosti techto procesoru videl nokdo nekdy s vas servrovou masinu s amd procesorem,umi amd udelat dvouprocesorovou podporu,intel do toho vyvoje cpe protoze jinak by nebyly servery a internet a trosku vetsi site ktere se bez intelu a dvouprocesoru neobejdou,zkuste to postavit na amd

Odpovědět0  0
Zdena | 3.10.20018:52

Ja se bavim jak na nejlepsi komedii

Odpovědět0  0
Habe | 3.10.200115:42

No vzdyt na strankach sveta HW se take nedela nic jineho nez komedie.

Odpovědět0  0
zork | 6.10.200123:13

Tak si zkus psát sám ty chytráku...
Když jsi tak dobrý tak něco napiš a až ostatní uznají, že to za něco stojí tak teprve kritizuj.

můžeš začít třeba na www.cyberpage.d2.cz ;o)

Odpovědět0  0
habe | 22.10.200114:30

Dekuji za Vam radu dobrodruhu zorku, a ten www.cyberpage.d2.cz;o si strc za klobouk.
Ja delam vse poradne a nebo vubec nic, pochopitelne jsem si zkusil napsat neco sam, viz sbornik Zamysleni nad rostlinnou vyrobou 2000, Uroda, Vliv abiotickych stresu.., atd..o informacnich technologii to neni, ale je to udelano poradne a vse je podlozene.
Jinak v informatice dobry opravdu nejsem, ale ne zas tak spatny abych musel kazat bludy. A co se tyce kritiky, tak jsem ve verejnem diskusnim foru, jestli se Ti to nelibi, tak ho zrus a nebude nikdo nic kritizovat a posleze Ty se nebudes rozcilovat.
S pozdravem

Odpovědět0  0
none | 1.10.200123:21

Mno podle mne je problem ve vas (v tech, co pochybuji o spavnosti clanku). Prectete si to poradne a pak nad tim popremyslejte, co je tam napsano. Samozrejme, ze pro omezeny lidi to neni :-). Vysvetleni: je tam napsano nerychlejsi a ne nejvykonnejsi. Vidite ten rozdil? Kdo videl rychlejsi cpu nez 2GHz na pracovnich stanicich at se prihlasi. Ach jo uroven nekterych zde je uboha. Kdyz neco nechapu tak jsme zticha, nebo se slusne zeptam a ne hned delat debila z jinejch, protoze jak vidite se to obrati na vas.

Odpovědět0  0
Mr. Sasi | 2.10.20018:12

To beru, jestli neumite konfigurovat, tak radsi zustante u Sveho milovaneho Intelu, ale to radim vsem. A nemyslete si bez spravnych zaplat celkove konfigurace PC Vam ani Intel chodit nebude.
A ja jako technik, mozna jsem spatnym technikem mohu dodat.
Zadna sestva zalozena na AMD s VIA KT133A popr. 266A mi nedelala problemy, no ono to chce take poradny board a vse ostatni, CPU a chipset jsou jen male rybky v mori.

Intel je Intel, to je a take Intelem zustane.
A jen tak mimochodem k te slovni prestrelce mezi Intelaky a AMDckari, co k tomu dodat? Pravdou je, ze Intel byval vyrobce, ktery dodaval opravdu slusne procesory, ale vse musi prece jen zakonite skoncit. Intel byla bariera pro vsechny konkurencni vyrobce CPU, ktera byla nejednou prekonana, např. vezmeme to AMD at zustaneme v ohni. Vzpomente na prichod K6 od AMD sice zastinil Intel jen na kratkou dobu, ale prece jen. Nasledne v roce 1999 a 2000 kdy Athlony doslova malem drtily PIII. A pokud zustaneme u AMD neprijde neco jeste do tretice tzv. "kladivo primo Intelu na hlavu". No za pul roku to muze byt vsecko jinak, navzdory, ze dnes Intel s P4 docela hybe se svetem.
Omlouvam se za pravopisne chyby.

Odpovědět0  0
Kobul | 2.10.200115:08

No nevim, ale myslim si si, ze pod pojmem rychlost se zdaleka nerovna pojmu taktovaci frekvence. A jestli si to myslite, tak je spise vase uroven uboha a nikoli ostatnich prispivajicich. Myslim si, ze pustit procesor na 2GHz neni az takova vyhra. Ono kdyby se vzal procesor slozitosti dejme tomu i8086 nebo dokonce i8080, bezel by s dnesni technologii vyroby i mnohem podle vas "rychleji". Tedy treba na 3GHz. No jo, jenze takovahle "rychlost" je nam na pracovnich stanicich jaksi na 2 veci...

Odpovědět0  0
none | 2.10.200121:21

Zase s vama v necem nesouhlasim , protoze dotycni si stezovali, ze je clanek jaksi mimo, a ja tvrdim, ze je to presne tak, jak to tam je. To, ze vykon neni stejny jako rychlost je jina otazka. a Kdyz vam nekdo rekne jak mate rychly cpu tak mu reknete Mflopy, atd? Asi ne, reknete mam 1GHz. Je videt, ze to porad nechapete.

Odpovědět0  0
Woody | 3.10.20018:34

Pokud jde o rychlost, tak nakonec i zde muzeme pochybovat. Chtel jste vedet kdo videl bezet CPU rychleji jak 2GHz at se prihlasi. No tak tady to mate mohu klidne uvest dva pripady. Prvni pripad na 2Ghz a druhy na 2,15Ghz a oba od konkurencniho AMD. Jinak ve svete je techto pripadu mnohem a mnohem vice, ale nebyl jsem u toho....
Klidne si pretaktujte P4 2GHz@2,15Ghz i vice, ale na tom pojede tak 5 vterin a pak bude rychlost klouzave neustale snizovat a nasledne zvysovat, a kdyz......

Odpovědět0  0
Flashman | 1.10.200121:11

jako technik muzu rict, ze AMD + Via chipset je to nejhorsi co muze byt.
intel je intel.

Odpovědět0  0
tervitch | 30.9.200122:42

Musím s přidat k těm, kteří právem pocybují o prvenství Xeonu u pracovních stanic. Autoři tiskové zprávy se zřejmě mezi pracovními stanicemi moc neorietnují a pravděpodobně nikdy nepracovali s non-PC stanicemi, těžko by pak mohli stavě slušný, nicméně stále nedopečený P4 před osvědčené RISCové architektury.

Odpovědět0  0
mites | 27.9.200114:19

To se pro pracovní stanice nevyrábí žádný SPARC, POWER nebo MIPS, který by byl rychlejší?? To se mi nezdá ... Kachny mám rád jen na pekáči nebo u vody ...

Odpovědět0  0
Libor Chocholaty | 27.9.200114:36

Some, ze existuji. Treba Sun Blade 1000. Ta ma az 2x 64bit Ultra Sparc III na 900MHz. Vice viz. http://www.sun.com/de­sktop/sunblade1000/

Odpovědět0  0
Pedro | 27.9.200110:06

P4 je vykuchanej procik a za rok po nem ani pes nestekne. Vsadte se.

Odpovědět0  0
Sevax | 27.9.200110:22

Jen se z toho tveho AMDcka neposer!

Odpovědět0  0
Milda | 27.9.200110:25

Avocožene! :-)

Odpovědět0  0
Petr Minařík | 27.9.200111:44

Bohužel asi nemáš pravdu já jenom doufám, že AMD bude po krizi na živu a bude dále dodávat kvalitní procesory.

Odpovědět0  0
Petr Minařík | 27.9.200111:46

Věřte tomu, že bude se svým AMD spokojen. Doufejte také, že to AMD přežije. Jinak počítejte s tím, že budete platit platit a platit (svému milému Intelu)

Odpovědět0  0
Petr Minařík | 27.9.200111:47

Doufejte radeji, že to AMD přežije. Jinak počítejte s tím, že budete platit platit a platit (svému milému Intelu)

Odpovědět0  0
W.I.F.T. FT W97 | 27.9.20017:55

L2 cache mi připadá nějak malá - 256 KB se mi jeví jako málo, dyť to u starších Xeounů bylo celý Mego, ne-li dvě, jestli mě paměť neklame...? Nebo klame? To to ty slůvka <I>Advanced Transfer</I> tak vyrovnávají?

Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.