Autor by sa uz za dobu existencie T&L mohol naucit, ze T&L neznamena Time&Lighting ale Transform&Lighting
Autor se vyjadřuje k TT&L, ve zdrojovém článku je doslovně uvedeno:
"A separate second copper processor running at 450Mhz an 0.13m as well - handle all T&L now called TT&L (True Time and lighting)" viz: http://www.3dchipset.com/news.shtml#newsitem1021403370,74665,
vzhledem k faktu, že pojem TT&L není dosud oficiální, ale v oblasti spekualcí je to uvedeno doslovně.
Radsi tech 20000,- dam za procesor + ramku, coz vyuziji i jine aplikace nez nejnovejsi hry. A asi pockam az na Dreamforce III. :-)
Kdyz se spekuluje o 256MB VRAM uz nyni u Parhelie 512, myslim, ze se to brzy stane realitou...
Nechapu na co by na graficky karte melo byt 256 MB pameti, kdyz pri spickovem zatizeni staci i 64 MB? Fakt vyhazovani penez.
Nesouhlasím, vezměte si jako příklad nadcházející Quake 4. Zcela jistě přinese mnoho nového a zcela jistě bude vyžadovat značné množství graifkcé paměti (obecně je vždy velice výrazný posun mezi každou verzí Quaka z hlediska náročnosti na HW).
Dnes je to (256 MB paměti) samozřejmě zbytečné vyhazování peněz, jenomže první vzorky budou NV30 budo ve třetí čtvrtině tohoto roku a mezi lidi se dostanou před vánocemi. V půlce příštího roku se už budou běžně prodávat, ale potom už budou hry zase o pořádný kus náročnější.
Libore, kde žiješ, za chvíli budeš mít "švába" i ve větráku :-)))
Ve vetsine vetraku uz svaby (integrovane obvody) davno jsou
Zkuste si treba pustit demo grafickeho herniho enginu od Codecreatures. S ubohymi 64MB VRAM s Vama vydrbe zalostnymi 12 frejmy/s na nejrychlejsim CPU, protoze grafika bude mohutne swapowat do RAMky. Demo totiz vyzaduje aspon 128MB VRAM a 512MB RAM...Nebudte jako Gates ("640kB RAM staci navzdy"), pameti neni nikdy dost...
Boze muj, nejen, ze clovek ma v pocitaci 3 OS (Windows, Linux a Emacs ;-)), ale ted i 2 CPU...