Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od nephilim
Stačí statistika misí na Měsíc ­( https:­/­/en.wikipedia.org­/wiki­/List_of_missions_to_the_Moon ­):
USA: 59 misí a 15 selhání
SSSR­/Rusko: 58 misí a 38 selhání
Odpovědět3  0
První plány Luny 25 přišly v roce 1998, projekt byl obnoven v roce 2011. Přepracován, pak měla odstartovat v roce 2016, ale kvůli nedostatku financí byl let odložen na rok 2019. I tento termín však byl posunut, protože se objevily problémy, systém byl opět připravený až k únoru 2020. No a teď máme po půlce roku 2023.
Před půl stoletím tam SSSR poslal Lunochod. Tato nová sonda si jen kecne do prachu a bude okolo sebe hrabat lopatičkou. Čína koupila od ruSSů kosmické technologie, jejich inženýři je vylepšili o to co se naučili na, byť komouši proklínaných západních prestižních univerzitách a posílá mobilní sondy na Měsíc, stejně tak na Mars. To to ruSSáci dopracovali. Jsou jen tržištěm na němž rozprodávají bohatství své země a výdobytky mozků dědů.
Odpovědět1  0
Hlubina myšlení už na tuto otázku odpověď dala, a sice 42. Jak se ukázalo, odpověď nedávala smysl, protože Základní otázka života, Vesmíru a vůbec byla nesprávně položena.
To je první problém, položit správnou otázku.
Druhý, mít potřebných sedm a půl!!! milionu let na odpověď a další miliardy na zjištění správného znění otázky. Plus pochopitelně takovou drobnost, nechat vyrobit planetu coby počítač jehož součástí bude biologický život.
Odpovědět2  1
O tom není sporu, ale tady nejde o pevnost v tahu či ohybu, ale o křehkost
Odpovědět0  0
Ne, že by to u nás s mnohými vlastníky SUV nebylo jiné. Je to celosvětová ­"nemoc­". Začalo to ­"hrdiny­" v typicky černých autech schovávajícími se za zatmavenými skly. SUV to pak povýšila na další úroveň.
Odpovědět1  0
Procento snížení dojezdu je očekávatelné, je to především o fyzice, méně tak o druhu pohonu. Procento snížení dojezdu tedy není tím klíčovým parametrem. Tím je, opět nijak překvapivě, z jaké hodnoty ten pokles nastává. Nebo­-li, kam s autem dojedu.
Odpovědět0  0
Nejspíš jsi Milane ragoval na můj příspěvek. Takže doplním. Já ten hybrid mám a tak vím co píši. A proto jsem také v závěru napsal, že jet za tu nízkou spotřebu je nelidské. A to nejen pro mne coby řidiče, ale také pro ostatní řidiče.
Coby příklad mohu dát trasu Liberec, Praha, Písek, České Budějovice, kterou dokážu za, jak jsem psal specifických podmínek zajet za nějakých 3,2l­/100km. Jenomže to musím jet na dílnici 100km­/h max., obcemi 30km­/h a na okrskách 80km­/h max. A pokud možno co nejvíc používat tempomat. Tak přesně toto mi už připadá tzv. nelidské, byť jsou to rychlosti, které jsou nařízené například v Rakousku. Pro českého řidiče to je ale děs, že? ;­)
Odpovědět0  0
Ale já bych mu i věřil. Za specifických podmínek dokážu jet podobnou spotřebu i se svým hybridem. Léto, rovina, bezvětří, rychlost do 50km­/h apod. Nelidské. ;)
Odpovědět0  0
Naneštěstí to tak je. Ukazuje to jak nepřipravené je lidstvo k řešení otázky klimatu.
Odpovědět0  0
Problém pochopit psané slovo? Milan se nad problematikou EV dlouhodobě zamýšlí objektivně, tedy nestranně. Jednostranně zaměřených webů je i v českojazyčném prostoru dostatek, stačí si vybrat dle osobních preferencí.
Odpovědět2  2
Otázka indukce je rozhodně namístě. Doufejme, že se nad tím zamýšleli.
Stejně tak se asi museli zamyslet nad zpoplatněním odběru. Ne každé vozidlo, které pojede nad nabíjecím pásem bude nabíjet. A pokud nějaké bude nabíjet, pak je zapotřebí zpoplatnit odebrané množství energie. Pouze odebrané. Očekávám tedy, že v té úpravě vozovky nepůjde pouze o uložení nabíjecího zařízení, ale že tam bude dvousměrná datová komunikace.
Z technologického hlediska to může být dost zajímavá myšlenka.
Odpovědět0  0
Nemalou část ceny bude nejspíš tvořit zcela logická úvaha typu, proč bychom měli prodávat výrazně levněji než se v Evropě prodává konkurence, když i s malým rozdílem cen prodáme? Stejně tak není klíčové pouhé bleskové ovládnutí obchodního prostoru, ale také schopnost si jej udržet. Což je v intencích toho co zmiňujete ohledně zastoupení, servisů apod.
Odpovědět2  0
"To, že ADAS systémy umí vytvářet nebezpečné situace, o tom není sporu. Otázkou je, zda jich více vytvoří, nebo zda více nebezpečným situacím dokážou zabránit. Vytvoří­­-li 5 nehod, ale zabrání 20 nehodám, je to horší nebo lepší?­"
O tomto není sporu, jenomže právě tyto případy zmíněné statistiky neobsahují a nejspíš nikdy obsahovat nebudou. Podobně jako doposud u dopravních nehod, kdy jeden řidič svým riskantním řízením donutí jiného řidiče předejít kolizi tím, že uhne, následně havaruje, ale původce ujede.
Odpovědět0  0
Hlubina myšlení už odpověď na základní otázku života, Vesmíru a vůbec dala, je to 42
Odpovědět7  0
Tak trochu střelba do vlastní nohy. Coby obecný příklad řešení zcela mimo realitu.
Odpovědět2  0
"... přetečení haldy­" ? To jako vážně? Milane, ty přece o IT něco víš, ne vždy je správné použít otrocký překlad. Uznávám, že český jazyk je čím dál tím víc zaplevelován cizími výrazy. Byť existují české ekvivalenty. Ovšem za ponechání stack overflow bych se rád přimluvil.
Odpovědět0  0
"Takový elektromobil by u nás mohl odpovídat ceně někde okolo 700­­-750 tisíc.­"
A to by pak bylo zajímavé jak by nejen VW Group, ale i další odůvodnili, že jejich EV jsou téměř jednou tak drahá než Tesla. ;)
Odpovědět0  0
Tzv. Solární konstanta ­(cca 1,4kW­/m2­) ukazuje, že pokud by se podařilo přeměnit 100ˇ% této energie na elektrickou, začal by pohon na solární energii dostávat šanci. Neříkám, že smysl, pouze šanci.
Toto je samozřejmě teorie, která platí pouze v laboratních podmíkách, na papíře. Skutečnost je nepřekvapivě zcela jiná, mnohem méné optimistická a svými parametry jasně ukazuje, že spoléhat na tento způsob získání el.energie je zcela mimo realitu. Dokonce i v případě, že by šlo o kombinaci nabíjení z rozvodné sítě a solárními panely na automobilu, protože solární panely dodají zanedbatelné množství el.energie. Výjimkou mohou být místa jako Californie, Austrálie apod., kde je mimořádně velký počet slunečných dnů a solární panely by dokázaly dodat významnější množství el.energie.
Záměrně nezmiňuji známé nevýhody ponechání vozu na slunci, např. auto si majitel obvykle nabíjí přes noc, aby jej měl ráno připravené k cestě, auto na slunci sice má potenciál k produkci el.energii, současně se také významně ohřeje, takže část el.energie padne na chlazení akumulátorů a klimatizaci kabiny atd.
Zkrátka, auta poháněná zcela solární energií jsou za daných technických, technologických a meteorologických podmínek nerealizovatelná. Ovšem za specifických podmínek, např. solární panely by byly doplňkovým zdrojem el.energie a vůz by byl provozován v oblasti s extrémně velkým počtem slunečných dnů by solární panely na voze dávaly smysl coby doplňkový zdroj el.energie.
Odpovědět2  1
Nahradit ty proruSSké, antivaxerské, protivládní, konspirační, dezinformační a další troly nevyžaduje AI. Stačí databáze pár desítek předefinovaných vět a zcela nahodile z nich vybírat. ;)
Odpovědět2  5
Souhlas. Pouze dodám, že je na rozhodnutí každého člověka komu či čemu svěří svůj život, své zdraví, zdraví svých blízkých. Smutnější je, když takové auto ­"řízené­" AI zabile lidi okolo sebe. Ti si nemohli vybrat.
Odpovědět0  0
Jen doplním, že to není jen o Peugeotu, stejné platí například pro Renault Megan ­(EV vs ICE­) kde se cenový rozdíl blíží 100%. Stejně tak je propastný rozdíl pro Clio ICE vs Clio Hybrid nebo pro Toyota Yaris ICE vs Hybrid kdy ani úspora paliva neospravedlní zásadní cenový rozdíl.
Odpovědět0  0
Řidiči a jejich platy budou jeden z nákladů, které přeprava pomocí EV navýší. Už jste zmínil chladírenské nebo mrazicí návěsy, které vyžadují nemalou porci energie. Podobně kritickým je čas přepravy u živých zvířat. S delší dobou přepravy se prodlužuje doba péče o tato zvířata, tj. další náklady navíc.
Když už jsme u MKD, tak za dálkovou dopravu můžeme zmínit také přepravu osob, tedy autobusy cestovních kanceláří. Pokud cesta do Španělska a zpět vyjde na cca 2x2dny, jsou to 4 dny dovolené. Už to samo o sobě je pro některé lidi hůř přijatelné a volí třeba leteckou dopravu o jejíž neekologičnosti netřeba diskutovat. Nově by měli strávit v busu dokonce 7 dnů?!
Další oblastí postiženou zavedením EV budou složky IZS. Zde nákladem nebudou peníze, ale nic menšího než lidské zdraví a život.

Není zapotřebí kdovíjak povolovat uzdu fantazii, stačí se podívat na realitu každodeního života. Kam nás zavede absolutní elektromobilita je zcela jasné. Tento typ dopravy je vhodný pro pohyb dodávek a kamionů na vzdálenosti obecně jmenované jako město, pro rozvoz z centrálního skladu na jednotlivé prodejny či pobočky firem. Dále také pro osobní přepravu. Pro takové účely nejspíš mohou být EV plnohodnotnou náhradou aut s ICE. Pro ostatní druhy přepravy, plus například složky IZS je zapotřebí přijít s něčím více funkčnějším. Stavět na pouhém očekávání, že v přístích několika dekádách dojde k průlomovému objevu v oblasti akumulace el.energie je hazard jenž si nemůže dovolit nejen EU. Nemluvě o výrobě el.energie, kde platí stejné očekávání. Plná náhrada ICE pomocí EV je očekávání ne nepodobné tomu, jaké má dítě věřící v zázrak jenž učiní Ježíšek tím, že mu nadělí pod stromeček dárky. Děti mohou a dokonce mají věřit v zázraky, časem by však měly dospět a s tím také pochopit, že pokud se má něco stát, musí to být realistické a současně to musí být něčí hlava a ruce kdo to odpracuje. Zvlášť by to mělo platit pro ty dospělé, kteří svými rozhodnutími ovlivňují životy stamilionů lidí. Očekávání zázraků nechme dětem a lidem víry. Je krásné doufat v zázraky, některým lidem, kteří už nemají či nevidí jiné východisko to dává naději. Záchrana planety Země by se však neměla upnout k víře v zázrak, v dárek od Boha elektromobility, ale stanovit si realistické cíle. Cíle, které se dají dosáhnout za pomoci ověřených technologií.
Odpovědět0  1
Asistenty a vážit metráky?! Možná v ruSSku, kdyby je udělali mechanické. To co je dnes v autech prodávaných v Západní evropě vydáváno za asistenty jsou čidla, kamery, radary apod. napojené svazenkou na počítač. Troufám si odhadnout, že se může jednat o hmotnost v řádku jedné maximálně dvou desítek kilogramů. A nejspíš největší hmotnost bude tvořit měď ve vodičích.
Ciitelně ušetřit hmotnost by snad šlo velikostí karoserie a tedy i hlubokotažné oceli používané ke zpevnění karosérie pro případ kolize. Otázkou je zda by to přineslo signifikantní úsporu hmotnosti,. Stačí se podívat na hmotnost Octavie a Fabie se stejnou motorizací. Jinou otázkou jsou porovnatelné vozy ve výbavě s ICE a třeba PHEV. Viz Octávia. A samozřejmě zrůdností je Enyaq vážící 2,2t!!!
Odpovědět0  0
Ve všech tvých závěrech s tebou Milane souhlasím. Zkouším se však na celou věc podívat z jiného úhlu. Oprostit se od ekonomických úvah, které celou záležitost posouvají jinam. Jde mi o technickou stránku věci. Jiným úhlem pohledu jsem měl na mysli například úvahu, jak umožnit provoz stávajících ICE a přitom zásadně snížit emise škodlivin? Vylepšení samotných pohonných jednotek se nejspíš přiblížilo na dohled technickým a technologickým možnostem. Myšlenka snížit emise na straně složení paliva se ukazuje nejen zajímavou, ale dokonce reálnou. Není pochyb, že se rozevírají nůžky mezi Západními zeměmi a ­"zbytkem­" světa. Ve většině zemí 3.světa ­(Afrika, latinská Amerika, východní Asie, Indie atd.­) je elektromobilita spíš sci­-fi, hudba velmi vzdálené budoucnosti než něco reálného. Vždyť v samotné EU si běžný občan stěží umí představit už jen to jak ekonomicky dosáhnout v příštích dvaceti letech na elektromobil. A nevytahujme, prosím, pohádku o snižování cen elektromobilů­/elektromotocyklů zvýšením jejich prodeje. Z různých důvodů je velmi složité, někde by řekli.že nemožné, ukončit provoz spalovacích motorů. Zamýšlet se tedy nad tím, jak by tyto motory mohly dále fungovat, přesto produkovat významně méně emisí se jeví jako logický a legitimní úkol. Lze předpokládat rozdíl v neprospěch takového paliva vůči ceně paliva vyrobeného z ropy. Toto je ale jen další ekonomický ukazatel jimž se záměrně vyhýbám neboť se snažím zamyslet nad samotným smyslem syntetického paliva. Současnou dobu vnímám jako období hledání možností jak v zájmu budoucích generací snížit emise produkované spalováním fosilních paliv v motorech a současně zachovat mobilitu lidí. Někde a pro někoho to bude čistá elektromobilita, vodíkové palivové články nebo třeba syntetické palivo produkující významně méně škodlivin než klasické vyráběné z ropy. Ekonomika provozu jednotlivých systémů pohonu je další otázkou. Lze však očekávat, že jak to tak bývá, díky principu poptávky a nabídky se postupně ustálí na nějakém více méně rovnovážném stavu.
Odpovědět0  0
Takto smýšlející člověk evidentně není z cílové skupiny na niž cílí dnešní a budoucí výrobci cirkusů na kolečkách jimž se spíš z nostalgie říká automobil. Vlastně, on do té cílové skupiny obecně nepatří myslící člověk, člověk s alespoň špetkou zodpovědnosti za své činy, špetkou samostatnosti. ;­) Výrobci čehokoliv jsou naopak nadšení z každého člena stáda tupě zírajícího na reklamy, nadšeně chrochtajícího a s kapkou sliny v koutku úst zírajícího na kdejakého tupouna jenž se presentuje na soc.sítích, z každého vyžírky bytostně přesvědčeného, že má právo být šťastný, přičemž ti druzí mají povinnost mu to zajistit. To je ta správná cílová skupina. To, že někdo takový nebude mít peníze na podobné auto výrobce neodradí, nebo´ť jejich výrobek se dá přece pořídit na splátky. Na výhodné splátky. Všechno ve jménu konzumu. Ale aby bylo jasné, z ničeho neviním výrobce, jsem smutný z lidí, kteří se dobrovolně stávají členy onoho tupého stáda, kteří se motají po světě jako zombie zírajíc do displaye a se sluchátky v uších nevnímajíc okolní svět.
Odpovědět0  0
Takhle o naší poloze informuje každý mobilní telefon, tzv. chytré hodinky o svém uživateli hlásí jaký má krevní tlak, puls, teplotu, použitím platební karty se ví kde, co a jak často její majitel kupuje a protože se u pokladen dá spojit platební karta s obličejem toho kdo s ní platil, popřípadě díky jejímu použití v internetovém obchodě se také zjistí kdo je majitel, tak se ­"anonymní­" karta propojí s konkrétní osobou. Každé ­"chytré­" zařízení v domácnosti odesílá do internetu další osobní informace o nás. Na tzv. sociálních sítích o sobě lidé nezřídka zveřejňují takové osobní informace, které by mnohdy neřekli ani svému nejlepšímu příteli. Fotkami počínaje, přes chat a diskusemi konče. Analýza toho co lidé píší do diskusí vypovídá o jejich postojích, názorech. Díky tomu lze už strojově vytvářet psychologický profil uživatele, dozvědět se mnohé o jeho sociálních vazbách, politických a náboženských postojích, určit sexuální orientaci, zdravotní stav atd. Takhle můžeme jít ke kamerám na ulicích, v obchodech, na dálnicích, kdy všechna data tečou internetem, tedy veřejně dostupnou datovou infrastrukturou, kterou lze více či méně složitě ­"odposlouchávat­".
Už jen těchto pár příkladů jasně ukazuje, že z dat, která kdekdo dáváme bez rozmyslu v plen lze strojově poměrně snadno zjistit kde se kdo pohybuje, co nakupuje, jaké má sociální vazby, zdravotní stav atd. atd. Jen taková perlička, z toho, že se sešlo několik mobilních telefonů na jednom místě, například v restauraci a něčí chytré hodinky odesílaly do netu údaje, že v nějakém časovém úseku měl jejich majitel silně zvýšenou tepovou frekvenci a tlak, a díky gyroskopům v hodinkách máme informaci o tom, že rukama silně gestikuloval. Co z toho můžeme vyvodit? Třeba to, že nejspíš byl účasten rozhovoru či jednání, které bylo pro něj silně stresujícící. Mohl to být třeba politik, který byl na oné schůzce vydírán.
Nejde tedy jen o samotné údaje, které něco sdělují, ale na základě jejich jednoduchého logického propojení lze vyvozovat velmi zajímavé závěry. Různí dezinformátoři varují, že nás očkováním proti Covidu někdo chce očipovat, aby o nás ­"všechno­" věděl. Když odhlédneme od toho, že je to technologicky sci­-fi, tak je tu kardinální otázka. Proboha, proč by to někdo dělal, když už nyní má o nás tak detailní přehled, jak jsem nastínil výše?
Odpovědět0  0
Přijít o prohlížení internetu, stream videí a podobné entertainment služby není žádná tragédie. Hlavně, aby zůstala aktualizace map a FW auta.
Co mně spíš schází, aby šlo v autě použít datové spojení například přes mobil.
Odpovědět0  0
Zač? Zač jsme trestáni příspěvky této přispěvatelky? Toto býval solidní web zaměřený technicky. Poslední dobou se ale mění na továrnu na peníze ­(plocha reklam je obtěžující­). A jako by to nestačilo, o solidních tématech tu plácají své pocitečkové blábolečky nějaké Kačeny. :­-/
Odpovědět4  1
Když už se jim nedaří zlepšit kvalitu vozu jako takového, alespoň nabídnou zábavu v podobě her. Hm, zvláštní podnikatelský model. Ještě smutnější je, že nejspíš funguje. Náš západní svět jde opravdu do ­(_!_­).
Odpovědět0  0
Také si kladu tuto otázku, ale koho to zajímá, že? Hlavně, že to bude bezemisní. :(
Odpovědět4  0
Palec nahoru. Konečně někdo pracující s fakty a ne pocitečky a dojmy.
Odpovědět2  0
"Děti obsluhy budou vypadat jak ryba ze spimsonových :­)­" Proč? Vždyť nejde o radioaktivní záření, ani se obluha nepromenuje v toku mikrovlného záření.
Odpovědět3  0
Člověče, ty musíš mít ale těžký život. Za každým rohem vidět spiknutí. A nebo ho máš mimořádně snadný, když děláš Kremlu užitečného idiota kopírováním jejich dezinformačních blábolů.
Odpovědět0  0
K otázce pro BaM a ne BAM mě napadá jeden důvod. BAM je leta používané označení Bajkalsko­-Amurské Magistrály. Možná se chtěli vyhnout kolizi s právy Ruska na toto označení. Kdoví.
Odpovědět1  2
Je to smutné, ale je to tak. Přesto to nesmí západní svět odradit od sankcí. Jiná účinnější cesta neexistuje. Přerod myšlení Rusů je běh ne na dlouhou trať, ale spíš maratónský běh, ale jinak to nejde.
Odpovědět2  0
To je objev, proč se nikdo nezamyslí nad tím, že něco podobného používá už jejich armáda v letectví a kosmonautice?
Odpovědět1  2
V tomto případě, než se zamýšlet nad schopnostmi auta, asi by stálo za to zamyslet se nad vhodností volby onoho beta testera. Pokud někdo nechápe v čem spočívá zrádnost tohoto úseku, měl by Musk zvolit někoho vhodnějšího.
Ono to bude celkově tím co se mnohým Amíkům honí hlavou, viz nutnost psát na kelímky varování, že obsahují horký nápoj.
Odpovědět0  0
Nahrazování interakce s živými tvory nějakým robotickým zařízením je od základu špatná koncepce, která ještě víc prohlubuje odtažení lidí od přírody, dokonce od lidí. To v případě robotických náhrad lidí. Není divu, že si děti myslí, že mléko se v mlékárně vyrábí, stejně tak že se vyrábí maso. Když se dozví pravdu, tak se jim žaludek obrátí naruby.
Stroje, byť sebeinteligentnější bychom si měli vyrábět, aby nám pomáhaly, ne aby nahradily interakci s živými tvory, s lidmi, s přírodou.
Odpovědět2  0
Jistě, ovšem je to stejný nácvik jako každý jiný. Vojenská cvičení také vojáky nepřipraví na plnohodnotný boj v němž se umírá. Je to ale stále mnohem víc než si o tom číst.
Z druhé strany, i takováto simulace dokáže odhalit různé slabiny předpokladů, díky čemuž se dá lecčemu předejít ještě před ostrou misí.
Za mě jsou podobné simulace vysoce užitečné, především však pro přípravu mise, tj. pro ty, kdo na Zemi chystají objekty, přístroje, nástroje, vytváří postupy. Praktický nácvik by tak ve finále měla absolvovat také skutečná posádka, která na ten Mars poletí, aby si na vše zvykli a ledacos z toho, co budou dělat dostali do podvědomí.
Odpovědět0  0
Nejlevnější testování je testování uživatelem ;)
Odpovědět1  0
Nezbývá než doufat, že to jejich inženýři dobře promysleli.
Odpovědět0  0
Čím dál tím víc lidí se ­"vzdělává­" sledováním filmů a sjížděním internetu. Stejně tak společenské a sociální dovednosti získávají z filmů. Čím dál víc lidí tak žije v jakési virtuální realitě. Není divu, že mnozí argumentují slovy: ­"Musí to být PRAVDA, bylo to na internetu!!!­"
Klesající objem i obsah výuky na školách je smutnou realitou. Z výroků Ministerstva školství, která zaznívají posledních minimálně 25 let ­(učit se psát je pro děti zbytečné a těžké; mateřský jazyk je pro děti zbytečně těžký, nepochopitelný, musíme jej zjednodušit atd.­) je jasně patrné kam směřuje vzdělanost Čechů.
Není pak divu, že lidé naskakují na vyložené nesmysly jako chemtrails, očkováním proti COVID sterilizovat nebo nějak jinak ovlivnit lidstvo apod.
Odpovědět0  0
Podobný problém představuje pro autonomní řízení železniční přejezd. SW musí pochopit situaci přes stažením závor, kdy světelné a akustické zařízení signalizuje, že se na přejezd už nesmí. A to samé i poté, co se zvednou závory, tj. dokud svítí světelná signalizace, přes přejezd se nesmí. Byť jsou zvednuté závory.
Před SW vývojáři je ještě hodně výzev, držím jim palce.
Odpovědět0  1
Inu, kde je poptávka, dříve či později vznikne nabídka ;­) A jak je tu mnohokrát zopakováno, lidé se často chovají jako ovce, nepřemýšlí. A možná už mnozí toho ani nejsou schopni. Jejich myšlení se zúžilo na pouhé hledání kouzelné ikony, která po stisknutí za ně vše vyřeší. Nosí hadr přes obličej jen co opustí byt, v lese, v parku, cestou na MHD, kdy na kilometr daleko není živé duše. Proč? Je to nařízeno!!! Víc nepotřebují vědět, víc nechtějí vědět, protože by to znamenalo používat tu věc, co mají mezi ušima. :­( Obecně jsem pro roušky, ale tam, kde to má smysl.
Odpovědět1  0
Někdo z hochů od Microsoftu konečně objevil, že lidstvo se skládá nejen z mužů, ale i z žen a nechal se tím magickým zážitkem z kontaktu s touto kouzelnou polovinou lidstva inspirovat ;)
Odpovědět5  0
Stále mám originální CD s instalací OS­/2 Warp. Byl to parádní OS. Moc jsem se těšil, že takhle budou vypadat, ale především fungovat Win95. Bohužel, MalýMěkký to opět pohnojil. Funkce, jako plnohodnotný multitasking jsme se opět nedočkali a to i přesto, že OS­/2 Warp jej zvládal.
Když uvážím v co se změnil původně báječný Android, uvítal bych na hřišti nového hráče. Je evidentní, že vývoji OS konkurenční prostředí svědčí.
Odpovědět1  0