Nokia uvádí multimediální řešení reklamy optimalizované pro mobilní sítě
20.6.2001, Petr Klabazňa, aktualita
Nokia uvedla Nokia mPlatform Advertising, řešení, které obsahuje všechny prvky potřebné pro provozování mobilní reklamy. Zahrnuje tedy nástroje na správu kampaní a inventarizací, na cílení, doručování reklam, sledování a vyhodnocování úspěšnosti...
Nokia uvedla Nokia mPlatform Advertising, řešení, které obsahuje všechny prvky potřebné pro provozování mobilní reklamy. Zahrnuje tedy nástroje na správu kampaní a inventarizací, na cílení, doručování reklam, sledování a vyhodnocování úspěšnosti a na účtování.
Nové řešení bylo uvedeno v rámci Nokia Connection 2001, první takové akce pro oblast Asie a Tichomoří, kde jsou na živých demonstracích představovány nejnovější produkty, služby a řešení Nokia. Nokia mPlatform Advertising bude určena pro operátory a poskytovatele služeb, kteří chtějí hrát významnou roli v provozování mobilní reklamy. Bude součástí Nokia mPlatform Solution, což je výkonná „middleware platform“ pro služby mobilního internetu.
Nové řešení bylo uvedeno v rámci Nokia Connection 2001, první takové akce pro oblast Asie a Tichomoří, kde jsou na živých demonstracích představovány nejnovější produkty, služby a řešení Nokia. Nokia mPlatform Advertising bude určena pro operátory a poskytovatele služeb, kteří chtějí hrát významnou roli v provozování mobilní reklamy. Bude součástí Nokia mPlatform Solution, což je výkonná „middleware platform“ pro služby mobilního internetu.