Novell dnes otevřel v Praze centrum technické podpory
10.6.2008, Marek Štelčík, aktualita
Společnost Novell dnes v Praze otevřela nové centrum pro technickou podporu (Novell Technical Services). Jde tak o druhé největší zařízení technické podpory Novell na světě, hned po USA. Zdejší centrum zabírá plochu 800 m2. Centrum bude...
Společnost Novell dnes v Praze otevřela nové centrum pro technickou podporu (Novell Technical Services). Jde tak o druhé největší zařízení technické podpory Novell na světě, hned po USA. Zdejší centrum zabírá plochu 800 m2. Centrum bude sloužit jako telefonická podpora partnerům Novellu a zákazníkům z celého světa, kteří si zakoupili některý z produktů Novell.
Centrum slibuje komunikaci v angličtině, němčině, španělštině a češtině. NTS centrum má kapacitu až 70 zaměstnanců a jedná se o rozšíření centra vývoje softwaru (Praha 9), celkově tak bude společnost v Praze zaměstnávat 150 zaměstnanců. „Česká republika byla vybrána z mnoha zemí pro svou polohu, silné zázemí open source komunity a především díky již existujícímu vývojovému centru softwaru Novell,“ řekl Dave Cutler, viceprezident společnosti.
Zdroj: TZ Novell
Centrum slibuje komunikaci v angličtině, němčině, španělštině a češtině. NTS centrum má kapacitu až 70 zaměstnanců a jedná se o rozšíření centra vývoje softwaru (Praha 9), celkově tak bude společnost v Praze zaměstnávat 150 zaměstnanců. „Česká republika byla vybrána z mnoha zemí pro svou polohu, silné zázemí open source komunity a především díky již existujícímu vývojovému centru softwaru Novell,“ řekl Dave Cutler, viceprezident společnosti.
Zdroj: TZ Novell