Novinka pro tvůrce v 3D - Nvidia Quadro DCC
15.5.2001, Emil Pavelka, článek
Sotva jsme si pomalu začínali zvykat na nový pojem v oblasti výkonných „herních“ grafických karet - GeForce 3 – již zde máme další novinku. Firmou nVidia je prezentována jako srdce profesionálních DCC pracovních stanic s propracovanou podporou DirectX a OpenGL, přičem DDC zde značí Digital Content Creation. Měla by umožňovat tvorbu 3D animací v reálném čase...
Firmou nVidia je prezentována jako srdce profesionálních DCC pracovních stanic s propracovanou podporou DirectX a OpenGL, přičem DDC zde značí Digital Content Creation. Měla by umožňovat tvorbu 3D animací v reálném čase. Využívá programovatelnou NVIDIA nfiniteFX engine s hardwarovou podporou Vertex a Pixel Shaders, známou již z GeForce3. Stejně jako Lightspeed Memory Architecture nebo High-Resolution Antialiasing (HRAA). O těchto pojmech jsme psali blíže zde.
V reálném čase je možno aplikovat následující efekty:
- Matrix palette skinning
- Keyframe animation
- Morphing Fog effects
- True reflective bump mapping.
ELSA bude dodávat první řešení založené na této bázi pod označením ELSA Gloria DCC.
Zdroj: nVidia
V reálném čase je možno aplikovat následující efekty:
- Matrix palette skinning
- Keyframe animation
- Morphing Fog effects
- True reflective bump mapping.
ELSA bude dodávat první řešení založené na této bázi pod označením ELSA Gloria DCC.
Zdroj: nVidia