Nový 3DMark06 je tu!
18.1.2006, Pavel Kovač, aktualita
Je tomu jen pár okamžiků, co byl vydán nový benchmarkovací program pro grafické karty - 3DMark06. O skutečnosti, že tu bude co nevidět, jsme vás informovali již včera kolem půnoci. Nová verze opět využívá nejnovější technologie jako jsou...
Je tomu jen pár okamžiků, co byl vydán nový benchmarkovací program pro grafické karty - 3DMark06. O skutečnosti, že tu bude co nevidět, jsme vás informovali již včera kolem půnoci. Nová verze opět využívá nejnovější technologie jako jsou Pixel Shader 3.0, "depth of field" nebo samothého grafického čipu pro výpočet fyziky - PhysX ageia. Minimální požadavky na systém jsou celkem přijatelné:
Intel® nebo AMD® kompatibilní procesor - 2.5GHz nebo lepší
DirectX® 9 kompatibilní grafická karta s Pixel Shader 2.0 a minimálně 256 MB video paměti (256 pouze pro 16-bit přesnost a HDR)
1GB systémové RAM, 1.5GB voného místa na disku
Windows® XP SP2
DirectX® 9.0c vydaný v prosinci 2005 nebo novější
Velikost instalačního balíku je 580MB!
Stahování je možné prozatím jen z oficiálních stránek a nutno podotknout, že jsou dost přetížené. Pro nedočkavce alespoň nějaké ty screenshoty.
Zdroj: www.futuremark.com
Intel® nebo AMD® kompatibilní procesor - 2.5GHz nebo lepší
DirectX® 9 kompatibilní grafická karta s Pixel Shader 2.0 a minimálně 256 MB video paměti (256 pouze pro 16-bit přesnost a HDR)
1GB systémové RAM, 1.5GB voného místa na disku
Windows® XP SP2
DirectX® 9.0c vydaný v prosinci 2005 nebo novější
Velikost instalačního balíku je 580MB!
Stahování je možné prozatím jen z oficiálních stránek a nutno podotknout, že jsou dost přetížené. Pro nedočkavce alespoň nějaké ty screenshoty.
Zdroj: www.futuremark.com