Na kancelarske aplikace bohate staci GMA900 a na hry je tohle stejne nepouzitelny...
Odpovědět0 0
willo
|
29.4.200618:22
naco mu bude directx10??? nechapem.....kebyze ma tak takt cca 500MHz a 12pp....zdalo by sa mi to zajimave..ale teraz? 400MHz a 4pp...nene....
Odpovědět0 0
Na visty ne? Na ty to stačit bude...
Odpovědět0 0
Pochybujem, ze na vykreslenie funkcii visty je potrebne DirectX10
Odpovědět0 0
masakr
|
29.4.200622:09
Ježiš když o tom nic nevíš tak sem nepiš... Jasně, že na nějaké efekty ve Vistách bude nutný DX10... A kuli tomu to opravdu ta int. grafika má...
Odpovědět0 0
Ano, tak ked Vy o tom nieco viete, tak nam to sem napiste. Konkretne ktore?
Odpovědět0 0
Jáfpu
|
30.4.200610:28
Nevím konkrétně pro jaké efekty bude třeba grafárna s podporou DX10, ale je dlouhou známý fakt, že pro zobrazení grafického rozhraní Visty (se všemi efekty) bude vyžadována DX10 karta. To je hlavní důvod, proč Intel do svých integrovaných grafických čipů vůbec directx10 implementoval.
Odpovědět0 0
xR->
|
30.4.200610:55
Mam pocit, ze se jedna predevsim o rendering fontu s anti-aliasingem.
Odpovědět0 0
Skor by som povedal, ze to bude len pricinenim M$ tak, ze vsetky efekty budu pristupne iba s API DirectX10. Nie preto, ze by to neslo.. Ruka v ruke s vyrobcami HW, aby sa predaje opat pohli, ludia si vymenili masiny, aby sa Visty vobec rozdychali a biznis opat nastartoval. Vsak XP su tu uz tak dlho...:D
(Mimochodom, najviac licencii sa preda ako OEM, co je celkom dobry dovod na... hm.. :)
Odpovědět0 0
masakr
|
30.4.200613:39
Dobrá i když nevím k čemu vám to bude :) DX10 bude vyžadován u 3d plochy s prvky průhledností a AA...
Odpovědět0 0
Nezda sa mi, ze priehladnost a antialiasing je vysadou DirectX10 :)
Odpovědět0 0