Ještě jsem neviděl, aby dva Z-buffers pomohly v komresy? :)
Jak jsem koupil tak jsem to prodal. O podobné technologii jsem také nikdy neslyšel a klidně to může být kardinální blud, jenomže takto je to u všech neoficiálních informací :o(
Bohužel ve zdrojovém článku jsou pouze heslovitě vypsané specifikace a nic bližšího. Jak jsem už říkal, na oficiální specifikace si tak ještě půlk roku počkáme.
Nenarážel jsem ani tak na to co je lepší (to nevím), ale na komresY. :)
Lidska kostra je poskládána z 233 kostí - u pocitacoveho modelu pri odecteni nejakych tech zdvojenych kosti, zmenseni poctu zeber, zmenseni poctu obratlu, zapesti, nartu a lebecnich kosti - by tedy tak nejak tech "85 bone capable" mohlo stacit......ale neuvadi se jestli to je na jedinou postavu co bude ve scene, nebo na kazdou a kolik jich tam muze dohromady byt.
No dost pochybuji, že se to s určitostí dozvíme dříve než bude oficiální uvedení NV30 :o(.
Vy je ale máte v žaludku :o)
Hlavní procesor GPU a druhý T&L procesor, to zní jako 3dfx Rampage a SAGE geometrický čip :)
Z.
Že by nějaká akvizice z minulosti :o)))
ti než by přiznali,že použili nějakou jinou technologii,raději řeknou,že ji vymysleli sami:o)
Z.